Reklāma

“Audi” Latvijā piedāvā arvien plašāku “plug-in” hibrīdu klāstu

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Vācu autoražotājs “Audi” šobrīd gandrīz visus savus modeļus ar iekšdedzes dzinējiem piedāvā arī plug-in hibrīda (PHEV) versijā. Modeļi, kas tiek darbināti gan ar benzīna dzinēju, gan elektromotoru, piedāvā pārliecinošu braukšanas pieredzi, vienkāršu uzlādes pārvaldību un lielisku lietojamību ikdienā. Jaunie Audi A3, A6, A7, A8 un Q3, Q5, Q7 un Q8 tagad arī Latvijā pieejami PHEV versijā un tos apzīmē ar norādi TFSI e pie modeļa nosaukuma.

„Mēs redzam, ka klienti aizvien biežāk apsver PHEV modeļus kā iespējamu alternatīvu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkoto modeļu vietā. Iemesli tam ir ļoti skaidri un arī praktiski. Tie ir labi aprīkoti un jaudīgi automobiļi, kas rada krietni mazāk CO2 izmešu un ir ekonomiski ikdienā. Audi populārāko modeļu TFSI e versiju iespējamais elektriskais nobraukums ir līdz pat 72 km, kas ir vairāk nekā pietiekami vairumam pilsētās un piepilsētās dzīvojošajiem,” norāda Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

Modeļu uzlāde kompaktajā klasē tiek veikta ar attiecīgi 2,9 kW un 3,6 kW jaudu, bet vidēja un lielizmēra klases modeļu uzlādes jauda ir līdz 7,4 kW. Skaidrs, ka izmēros lielākās mašīnas aprīkotas ar lielākām baterijām un lielāku uzlādes jaudu, jo šīs mašīnas patērē vairāk elektrības.

Modeļos ar gareniski uzstādītu dzinēju, akumulators izvietots zem bagāžas nodalījuma, savukārt modeļos ar šķērseniski izvietotu dzinēju, tas izvietots pirms priekšējās ass, bet degvielas tvertne atrodas zem bagāžnieka. Lai arī bagāžas nodalījuma grīda ir nedaudz paaugstināta salīdzinājumā ar tradicionālajiem modeļiem, izmaiņas nav milzīgas un grīda joprojām ir līdzena. Tāpat mašīnām pieejams sakabes āķis, nodrošinot tādu pašu vilkšanas spēju kā standarta automašīnās.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: