Web Analytics
More
    Reklāma

    “Audi” Latvijā piedāvā arvien plašāku “plug-in” hibrīdu klāstu

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs “Audi” šobrīd gandrīz visus savus modeļus ar iekšdedzes dzinējiem piedāvā arī plug-in hibrīda (PHEV) versijā. Modeļi, kas tiek darbināti gan ar benzīna dzinēju, gan elektromotoru, piedāvā pārliecinošu braukšanas pieredzi, vienkāršu uzlādes pārvaldību un lielisku lietojamību ikdienā. Jaunie Audi A3, A6, A7, A8 un Q3, Q5, Q7 un Q8 tagad arī Latvijā pieejami PHEV versijā un tos apzīmē ar norādi TFSI e pie modeļa nosaukuma.

    „Mēs redzam, ka klienti aizvien biežāk apsver PHEV modeļus kā iespējamu alternatīvu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkoto modeļu vietā. Iemesli tam ir ļoti skaidri un arī praktiski. Tie ir labi aprīkoti un jaudīgi automobiļi, kas rada krietni mazāk CO2 izmešu un ir ekonomiski ikdienā. Audi populārāko modeļu TFSI e versiju iespējamais elektriskais nobraukums ir līdz pat 72 km, kas ir vairāk nekā pietiekami vairumam pilsētās un piepilsētās dzīvojošajiem,” norāda Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

    Reklāma

    Modeļu uzlāde kompaktajā klasē tiek veikta ar attiecīgi 2,9 kW un 3,6 kW jaudu, bet vidēja un lielizmēra klases modeļu uzlādes jauda ir līdz 7,4 kW. Skaidrs, ka izmēros lielākās mašīnas aprīkotas ar lielākām baterijām un lielāku uzlādes jaudu, jo šīs mašīnas patērē vairāk elektrības.

    Modeļos ar gareniski uzstādītu dzinēju, akumulators izvietots zem bagāžas nodalījuma, savukārt modeļos ar šķērseniski izvietotu dzinēju, tas izvietots pirms priekšējās ass, bet degvielas tvertne atrodas zem bagāžnieka. Lai arī bagāžas nodalījuma grīda ir nedaudz paaugstināta salīdzinājumā ar tradicionālajiem modeļiem, izmaiņas nav milzīgas un grīda joprojām ir līdzena. Tāpat mašīnām pieejams sakabes āķis, nodrošinot tādu pašu vilkšanas spēju kā standarta automašīnās.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma