Reklāma

AS “Sadales tīkls” klientus turpmāk 24/7 apkalpos virtuālais asistents Valts

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Attīstot mūsdienīgu un digitālu klientu servisu un sekmējot uzņēmuma darbības efektivitāti, AS “Sadales tīkls” ir izveidojusi jaunu klientu pašapkalpošanās e-vides rīku – virtuālo asistentu Valtu. Tas funkcionē 24/7 un atbild uz jautājumiem par “Sadales tīkla” pakalpojumiem arī ārpus uzņēmuma darba laika, brīvdienās un svētku dienās.

Virtuālais asistents atbild uz jautājumiem par klientiem svarīgākajiem tematiem – jaunu elektrības pieslēgumu, patērētās enerģijas uzskaiti un norēķiniem, projektu un darbu saskaņošanu, energoapgādes pārtraukumiem, klientu portālu e-st.lv, digitālo karti u.c. Valts ir apguvis jau vairāk nekā 6000 iespējamo klientu jautājumu un atbilžu, un ar katru sarunu turpina mācīties un attīstīties, gan paplašinot tematu loku, gan atbildot uz jautājumiem vēl precīzāk. Šobrīd Valts ir pieejams vietnē www.sadalestikls.lv, bet nākotnē – arī citās “Sadales tīkla” platformās.

“Jau šobrīd 100% “Sadales tīkla” pakalpojumu ir pieejami e-vidē. Valts klientiem pieejams tieši tagad, kad virtuālie asistenti ir pierādījuši savu funkcionalitāti un efektivitāti. Mūsu klienti pārsvarā meklē informāciju, piesaka un saņem pakalpojumus uzņēmuma digitālajās platformās – kopumā e-vidē klienti veic 97% darbību. Viņu pieredze jebkurā saskarsmē ar uzņēmumu ir svarīga, un virtuālais asistents Valts būtiski atbalstīs klientu vajadzību saņemt atbildi uzreiz. Virtuālais asistents ikdienā sekmēs klientu pašapkalpošanos, savukārt “Sadales tīkla” darbinieki spēs vairāk atbalstīt ar padomu un nodrošināt speciālistu konsultācijas, radot lielāku pievienoto vērtību mūsu klientiem,” skaidro “Sadales tīkla” valdes locekle Baiba Priedīte.

“Sadales tīkla” virtuālais asistents izveidots sadarbībā ar SIA “Tilde”. “Pateicoties mākslīgajam intelektam, virtuālais asistents atdarina smadzeņu šūnu jeb neironu darbību, mācās no saskarsmes ar cilvēkiem, lai veidotu dabisku komunikāciju. Jau īsi pēc Valta ieviešanas ar gandarījumu redzam, ka uzņēmuma speciālistiem nākas pārņemt sarunas tikai patiešām komplicētu jautājumu gadījumos. Uz ikdienišķiem jautājumiem pilnvērtīgi atbild Valts pats,” stāsta SIA ”Tilde” mākslīgā intelekta biznesa attīstītājs Mārtiņš Sūna.

Valts nav tikai datorprogramma – tam ir izveidots personificēts tēls. Valta vārds fonētiski līdzinās fizikas terminiem “vats” (jaudas mērvienība) un “volts” (sprieguma mērvienība), kas ir elektriskās strāvas raksturlielumi un cieši saistīti ar “Sadales tīkla” darbību. Iepazīstinot ar Valta personību tuvāk – viņš ir 35 gadus vecs, enerģētikas nozarē izglītots un praksē pieredzējis. Valts ir laipns un atsaucīgs, runā draudzīgi, vienlaikus ievērojot biznesa etiķeti.

Reklāma

22 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
22 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Nav komentaru, nozhelojami.

Visi sie neko par standarta frazem neko nemak. Ka ir problemas, tad pat isti nemak sie asistenti paarradreset uz sazinju ar realu cilveku. Pilna pakalja ar Valtiem, Ilzem vai ka tur saucas, katra savs.
Pietika ar nelielu eksperimentu lai saprastu, ka tas asistents ir nederigs.

Screenshot_20210324-111601_Firefox.jpg

Parādīju dēlam (10 gadi) Jūsu saraksti ar Valtu- puika uzreiz saprata, ka Valts piedāvā nospiest uz interesējošo sadaļu. Bet, kad izlasīja to, ko rakstījāt Jūs, bija šokā- 4 vārdi, 3 ar kļūdām… nožēlojami.

Tas tak ir edgy nelietot garumzīmes

Cik tu izmisis esi? Garumzimju nelietosana nav kļūdas.

Pasaki to savai latviešu valodas skolotājai…

Garumzīmju nelietošana ir nolaidība un necieņa pret auditoriju. Varbūt nevajag lietot arī burtus? Pietiks ar žestiem un mājieniem?

Jāuzdod Tildei nākamais uzdevums – saprecināt Valtu ar Tet MiAneti.

Varu iedomāties kā Uzņēmumu reģistrā pārtrūkst elektrības piegāde un Virtuālais asistents UNA sazinās ar VALTAM un risina problēmu, tajā brīdī sarunai pievienojas Anete no Tet un mēģina UNU pierunāt pāriet uz biržas tarifu. Tad sarunai pievienojas Justs no zemesgrāmatas un lūdz arī viņam atsūtīt piedāvājumu, un Ieva no lauku atbalsta dienesta, kā arī Vendis no Cēsīm bļauj man arī, man arī. Un tad sarunai pievienojas Justs no Valsts ieņēmumu dienesta un sāk uzdot jautājumus par to, vai sadales tīkls ir reģistrējis struktūrvienību internetā.

Shis ir labakais si gada komentars internetaa. :D

Ziņa bērniem? Vai tur strādā tikai bērnu grupiņas?
Sadales Tīklam zemāk nav kur krist.
Nožēlojami!

Cik ir jāienīst savi klienti, lai liktu viņiem sarunāties ar šīm digitālajām parodijām? Kur pasaule iet? Tiešām nesaprot, ka šāda ākstīšanās reāli apgrūtina, nevis palīdz? Telefona automātiskais atbildētājs spēj vairāk kā šie ļeļļu teātra personāži

Vairums cilvēku ir problēmas ar informācijas atrašanu. Tam asistents palīdzēs. Dažiem ir smagas problēmas (zemāk Oskars), tādiem nepalīdzēs pat lobotomija.
Neviens uzņēmums mūsdienās nevar atļauties turēt pie sazvana ar klientu, kura vidējais mēneša rēķins nepārsniedz daždesmit eiro, inženieri.

Kāds sakars ar inženieri? Jebkura tikko vidusskolu beigusi administratore būs spejīgāka par šīm parodijām. Elementārākos standarta jautājumus nespēj atbildēt. Par kādu informācijas saņemšanu no tā bota tu runā?

Jebkura vidusskolu beigusi administratore nez kāpēc pieprasa vismaz sviestmaizi ar desu ikdienu.

Kad uztaisa kaut kādu virtuālo asistentu, nav labi cilvēkiem, jo tjip ar robotu jāsarunājas. Kad saņem no sadales tīkla milzīgu rēķinu atkal raud, nah visi radus pieņēmuši darbā neko nedarīt.

Lētāk ir neatbildēt vispār! :)

Piekrītu, ka daudziem ir problēmas atrast vai nevēlēšanās meklēt info, tad bots ar iemaņām “ja… tad” varbūt arī palīdz. Bet tādu nevar saukt par virtuālu asistentu, kurš mācās (tātad tam piemīt intelekta pazīmes un tiek lepni saukts par Mākslīgo Intelektu). @Oskars eksperiments tikai pierāda, ka nekā tāda tur nav. Tad jau labāk nolaižamie lodziņi ar izvēlnēm un ejam uz priekšu.

Vienu vārdu sakot, lapas satura rādītājs nedaudz citā formā.

Savulaik katra valsts iestāde taisīja savu mājas lapu ar savu logo un vizuālo identitāti kūpinot gaisā nodokļu maksātāju naudu, līdz vienā brīdī atskārta, ka vajag vienoto identitāti un vienotas mājas lapas.
Tagad katra iestāde nodarbojas ar savu virtuālo asistentu, tai vietā, lai uztaisītu vienu kopēju asistentu, bet apmācītu par savu novirzienu. Atkal turpina dedzināt naudu.
E-skola, E-veselība un un citi caurkrituši projekti ir lielisks piemērs, kā tiek nolaista nauda podā. Pareizāk sakot izšeptēti ES fondu līdzekļi.

tilde arī grib vieglu piķi, ne tikai visādi zz dats

Derētu šos uzņēmumus (ar šiem virtuālajiem asistentiem) nostādīt klienta vietā, kad klientus pārstāvētu šādi virtuālie asistenti un uzņēmums gribētu veikt aptauju, piedāvāt savu pakalpojumu vai piedzīt maksājumu :)

Šie roboti der tikai standart risinājumiem, par kuriem 95% var atrast turpat mājas lapā. Problēma tikai tāda, ka uzņēmumi redz, cik šis ir lēti un aizstāj klientu apkalpošanu arī nestandarta risinājumiem. Un tas ir traki no klienta viedokļa.

Reklāma
Reklāma
Reklāma