Reklāma

Rimi investējis vairāk nekā 2 miljonus eiro e-veikala kapacitātes palielināšanā

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Kopš atklāšanas 2019. gada rudenī Rimi e-veikals ir piedzīvojis strauju attīstību, uzņēmumam ieguldot vairāk nekā divus miljonus eiro autoparka paplašināšanā, jaunu preču komplektēšanas centru izveidē, īpašu noliktavu aprīkošanā, kā arī darbinieku skaita palielināšanā. Turklāt, atbildot uz pircēju lielo pieprasījumu, Rimi ir arī paplašinājis e-veikala pirkumu piegādes teritoriju un saīsinājis laiku no preču pasūtīšanas līdz nokomplektētā pirkuma saņemšanas brīdim.

“Šogad Rimi plānot turpināt e-veikala izaugsmi, paplašinot tā sortimentu, kapacitāti un piegādes maršrutu tīklu, lai kļūtu pieejami vēl plašākam Latvijas iedzīvotāju lokam. Šobrīd Rimi e-veikalā ir reģistrējušies jau vairāk nekā 100 000 lietotāju, un ik dienas veikto pirkumu apjoms ir desmitkāršojies. Mūsu dati liecina, ka iepirkšanos Rimi e-veikalā vismaz vienu reizi izmēģinājis katrs piektais Latvijas iedzīvotājs, un vairāk nekā 80% klientu e-veikalā iepērkas vairākas reizes mēnesī,” skaidro Rimi Latvia e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks.

Nedaudz vairāk kā gada laikā Rimi e-veikals ir būtiski attīstījies: par vairāk nekā 250 audzis darbinieku skaits, savukārt autoparks palielinājies vairāk nekā trīs reizes un papildināts ar specializētu, kvalitatīvi aprīkotu transportu vairāk nekā viena miljona eiro vērtībā. Tāpat, salīdzinot ar darbības sākuma posmu, atklāti četri jauni Rimi Drive un mājas piegāžu komplektēšanas centri, kas izbūvēti Rimi hipermārketos, kopējām investīcijām sasniedzot ap vienu miljonu eiro. Lielākā daļa šo investīciju ieguldīta speciālās, tikai e-veikalam paredzētās noliktavās ar atbilstošiem temperatūras režīmiem, kurās tiek uzglabāti jau nokomplektētie pasūtījumi, t. sk. produkti ar augstām prasībām pret uzglabāšanas temperatūru (zivis, maltā gaļa u. c.), pirms piegādes vai izsniegšanas klientiem.

Kvalitāte ir viena no Rimi prioritātēm, un atbilstošas temperatūras režīmu nodrošināšana visā e-veikala piegādes ķēdē no veikala līdz pirkuma izsniegšanai pircējiem pastāvīgi ir mūsu darbības fokusā. Tas nozīmē, ka pasūtījumi, kas ir nokomplektēti, tiek uzglabāti īpaši izbūvētās noliktavās ar atbilstošiem temperatūras režīmiem, bet piegāžu transports ir aprīkots ar paaugstinātu siltumizolāciju un aukstuma iekārtām, kādas līdz šim Latvijā izmantojuši pārsvarā tikai medicīnisko preču tirgotāji.

“Kā liecina aptaujas* rezultāti, Rimi e-veikals ir īpaši svarīgs tiem, kuru ikdiena rit dinamiskā režīmā – tie bieži ir galvaspilsētas iedzīvotāji, ekonomiski aktīvi, jauni cilvēki, kuriem svarīgi apvienot darbu, privāto un sabiedrisko dzīvi un citus pienākumus, tāpēc ātra un ērta iepirkšanās ir sevišķi būtiska. Zināmā mērā Rimi e-veikala pieprasījums tieši rīdzinieku vidū ir saistīts arī ar šī brīža piegādes areālu – tā ir Rīga, Pierīga, Jūrmala un tuvākās pilsētas. Taču gada laikā esam būtiski paplašinājuši piegāžu maršrutus un arī turpmāk plānojam palielināt e-veikala kapacitāti, pievienojot jaunus piegāžu virzienus. Šobrīd e-veikalā veiktos pasūtījumu, ar piegādi Rimi Drive, var saņemt jau tajā pašā dienā,” stāsta Didzis Kirstuks.

Teju 70% aptaujāto* norādījuši, ka preču iegādē galvenais kritērijs ir pozitīva iepriekšējā pieredze, tāpēc arī Rimi diendienā turpina paplašināt e-veikala sortimentu un funkcionalitāti, šobrīd piedāvājot gan nokomplektēta pasūtījuma papildināšanu, gan piegādes abonementu, kas ir jaunums pārtikas e-komercijas tirgū. Šobrīd piegādes teritorijā ietilpst Rīga, Jūrmala, Olaine, Jaunmārupe, Medemciems, Baloži, Ķekava, Daugmale, Salaspils, Ikšķile, Ādaži un Baltezers. Pavisam Rimi e-veikalā vairāk nekā 100 000 reģistrēto klientu, kuri labprāt izmanto dažādās e-veikala sniegtās iespējas, ne tikai piegādi uz mājām, – arī preču saņemšanu veikalā un Rimi Drive punktos.

* Aptauju sadarbībā ar Rimi veicis Norstat 2021. gada februārī, aptaujājot 1007 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
7 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
0952

“ik dienas veikto pirkumu apjoms ir desmitkāršojies” – 100, 1000, 10000, 100000, 10000000 – pag, vai par šādu izaugsmi piecu dienu laikā nebūtu jālasa forbes?

Janis Liepins

Un tieši kur šeit tehnoloģijas? Autoparks un krāvēju skaita pieaugums IMO nav nekādi saistīts ar tehnoloģijām. Tur kur tiešām būtu jāveic tehnoloģiskā attīstība, tur nav ne kapeikas ieguldīts. Piemēram e-veikala sasaistē ar piegādēm vai atlikumiem plauktos. Citādi jau e-veikala sortiments tāds plakāts vien ir,,,,,,

KKK

Jau vismaz gadu regulāri ir tādas rindas uz piegādi, ka pasūtījumu jāveic 3-4 dienas iepriekš. Pārtikas piegādes servisam šāds ātrums ir nožēlojams. Konkurenti spēj piegādāt nākamajā vai pat tajā pašā dienā.

Erf

Tas gan, piegāde teju visu laiku ir iespējama tikai +3 dienas, bet klients grib tagad.

Pirms tam tā bija arī ar drive, tagad ar to situācija uzlabojās, var cerēt uz dienas vakaru vai rītdienu. Konkurenti šajā ziņā krietni priekšā, bet tur atkal preču pieejamība pieviļ.

Itanium

Ilgā piegādes laika dēļ pārsvarā tomēr sanāk iepirkties Barborā. Kas interesanti, Rimi e-veikalā esmu iepircies tikai 2x un abas reizes man nepiegādāja preci, par kuru biju samaksājis un par kuru man pašam bija manuāli jāveic naudas atgriešanas pieprasījums. Ar Barboru tā vēl nav bijis.
Jāpiekrīt gan, ka Rimi piedāvājums foršāks. Vēl patīk, ka viņi neizmanto plastmasas maisiņus augļu/dārzeņu iepakošanai – liels +.

Lauris

Precīzi, tā iemesla dēļ vairs neesmu viņu klients. Arī preču komplektēšana veikalā, kur iepērkas cilvēki, diezgan besī. Normāli nevar paiet, lai netraucētu lielie rati, kuros kompektē preces. Tādēļ uz Ozola Rimi arī vairs neeju…

H20

Jā, Barbora vismaz 5 soļus priekšā Rimčikam. Par cik Rimčiks sirdij tuvāks, parasti mēğināju pasūtīt tur, bet redzot piegādes laika atšķirības no Rimi piegādēm jau labu laiku esmu atteicies.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: