Reklāma

LG viedajos televizoros jau drīzumā varētu parādīties reklāmas

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Gan jau šis nav nekāds negaidītais pārsteigums, bet tiek ziņots, ka 2020. gada LG CX OLED televizorā jau novērotas reklāmas, kas parādījušās lietotņu atjaunināšanas laikā. Reklāma esot uzsākusi pati atskaņoties ar visu skaņu. Nu gluži kā vecajos, labajos laikos, kad iegāji inbox.lv un citviet.

Visticamāk, būsim jau pieraduši, ka viedtālrunī reklāmas daļēji apmaksā lietotņu izveidi un uzturēšanu, bet televizorā gan diez vai kāds ir gatavs pēkšņi ieraudzīt un izdzirdēt reklāmu, kur tā iepriekš nav bijusi. Pavisam nejauki ir tas, ka pirkšanas mirklī netiek paziņots, ka šis televizors pēkšņi pēc pusgada lietošanas tiks pie reklāmām.

No šādām reklāmām arī īsti vaļā tikt nevar. Protams, ir iespēja izmantot Pi-hole, bet tam ir nepieciešami papildu dzelži un nelielas zināšanas vai vismaz iedziļināšanās instrukcijās.

Pavisam nesen LG paziņoja, ka arī citiem viedo televizoru ražotājiem būs iespējams izmantot webOS, turklāt jau pirmie webOS izmantotāji esot noslēguši licencēšanas līgumu. webOS savos televizoros turpmāk izmantos pie mums mazāk zināmi ražotāji – RCA, Ayonz un Konka. LG norāda, ka šobrīd webOS licences pircēji tiks pie webOS 5.0 versijas, kamēr pats LG savos jaunākajos televizoru modeļos izmanto jau webOS 6.0. webOS licences pircēji saņems jau pazīstamo webOS saskarni un iespēju klāstu, kā arī šajos televizoros būs pieejamas Netflix, YouTube, Amazon Prime Video un citas lietotnes.

“LG Electronics” komentārs (18.03.2021):

LG ir informēts un iepazinies par sūdzībām, kas saistītas ar neregulārām videoreklāmām noteiktā kategorijā (Apps), kas var parādīties ekrānā, kad LG TV īpašnieki apmeklē LG Content Store.

Kaut arī šādas reklāmas ir bijušas daļa no LG Content Store un var parādīties neregulāri, nesenās tiešsaistes sūdzības liecina, ka šis mārketinga elements dažiem klientiem ir sagādājis neērtības.

Ņemot vērā, ka mūsu klientu skatīšanās pieredze ir LG prioritāte, šis konkrētais videore-klāmu formāts vairs netiks parādīts LG Content Store, un tas stājās spēkā nekavējoties. LG augstu vērtē mūsu klientu viedokļus, kas palīdz mums nodrošināt pozitīvāku skatīšanās pieredzi.

Reklāma

11 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
11 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Vēl viens iemesls nepirkt LG.
Cerams, ka šis stulbings neaizies plašumā, kā lādētāja nedošanas stulbings.

erv

Sanāk, ka tad kad man teļļuks uzprasīsies updeitoties, jāsūta dillēs? Vai uz “vecajiem” tas neattieksies? (man apm 2gadīgs LG)

Artis Abols

Izskatās, ka šis niķis ir lietotņu veikalam, tā ka diez vai izdosies izsprukt. Veikals, visticamāk, atjaunojas pats fonā.

Elektriķis

Būs laicīgi jānoliek cirvi blakus TV…

Krotow

LG pircējiem būs iegaumēt ka viņu ekrānu pie Interneta nedrīkst slēgt. Tiesa tad no šī aparāta pazūd liela daļa jēgas. labāk nepirkt nemaz. Cerams ka bez LG un Samsung citos šī kroplība tik ātri neparādīsies.

Vēl var lietot PiHole, taču tas nav visiem.

Janis Liepins

Šis varētu galīgi piebeigt jau tā nelāgo pieredzi ar Smart TV un novirzīt pircējus atpakļ pie lētākiem un sakarīgākiem Dumb TV modeļiem

Krotow

Jau agrāk teicu ka SmartTV ir strupceļš. Jātaisa televizori kā monitori un medijkastes viedumiem atsevišķi. Pirmais TV ražotājs, kurš to sāks darīt, varētu diezgan labi nopelnīt.

0952

pagaidām ir pieņemams risinājums – nelaist tv netā.

protams, tie ķēmi var uztaisīt tv, kas tiek piegādāts tukšs ar loaderi un lai vispār ieraudzītu meni, tas būtu jālaiž tīklā lai novilkt UI (jaunāko, saprotams) no ražotāja serveriem. un novilktais UI seko, lai būtu tīklā, pretējā gadījumā kādu laiku padarbojoties ar iebundlētajām reklāmām, pēc mēneša ekspirēsies un tiks nodzēsts.
pēc tam sk. punktu #1

Janis Liepins

Nuja. Visu laiku jau Monitors + Googles dongls bija sakarīgāks (jo vienkāršāk un efektīvāk lietojams + universālāks) risinājums kā tie smārtie, bet tgd tie smārtisti galīgi par idiņiem tiks pataisīti.
Šāviens sev kājā ar bazuku

Normis

Vai patiešām man kā patērētājam nebūs nekāds ieguvums no tā? Ja rāda reklāmas, tad TV varbūt būs lētāks vai kas cits? Kādēļ es gribētu pirkt dārgu TV, kurās būs reklāmas?

DMG

Jā varēsi pirmais uzzināt par kādu figņu, kuru tev nevajag. Citu firmu īpašnieki uzzinās to vēlāk.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: