Gan jau šis nav nekāds negaidītais pārsteigums, bet tiek ziņots, ka 2020. gada LG CX OLED televizorā jau novērotas reklāmas, kas parādījušās lietotņu atjaunināšanas laikā. Reklāma esot uzsākusi pati atskaņoties ar visu skaņu. Nu gluži kā vecajos, labajos laikos, kad iegāji inbox.lv un citviet.
Visticamāk, būsim jau pieraduši, ka viedtālrunī reklāmas daļēji apmaksā lietotņu izveidi un uzturēšanu, bet televizorā gan diez vai kāds ir gatavs pēkšņi ieraudzīt un izdzirdēt reklāmu, kur tā iepriekš nav bijusi. Pavisam nejauki ir tas, ka pirkšanas mirklī netiek paziņots, ka šis televizors pēkšņi pēc pusgada lietošanas tiks pie reklāmām.
No šādām reklāmām arī īsti vaļā tikt nevar. Protams, ir iespēja izmantot Pi-hole, bet tam ir nepieciešami papildu dzelži un nelielas zināšanas vai vismaz iedziļināšanās instrukcijās.
Just got served a legit commercial while updating the apps on my LG OLED TV.
This isn’t the future I signed up for. pic.twitter.com/TmQflsCxsl
— Chris Welch (@chriswelch) March 10, 2021
Pavisam nesen LG paziņoja, ka arī citiem viedo televizoru ražotājiem būs iespējams izmantot webOS, turklāt jau pirmie webOS izmantotāji esot noslēguši licencēšanas līgumu. webOS savos televizoros turpmāk izmantos pie mums mazāk zināmi ražotāji – RCA, Ayonz un Konka. LG norāda, ka šobrīd webOS licences pircēji tiks pie webOS 5.0 versijas, kamēr pats LG savos jaunākajos televizoru modeļos izmanto jau webOS 6.0. webOS licences pircēji saņems jau pazīstamo webOS saskarni un iespēju klāstu, kā arī šajos televizoros būs pieejamas Netflix, YouTube, Amazon Prime Video un citas lietotnes.
“LG Electronics” komentārs (18.03.2021):
LG ir informēts un iepazinies par sūdzībām, kas saistītas ar neregulārām videoreklāmām noteiktā kategorijā (Apps), kas var parādīties ekrānā, kad LG TV īpašnieki apmeklē LG Content Store.
Kaut arī šādas reklāmas ir bijušas daļa no LG Content Store un var parādīties neregulāri, nesenās tiešsaistes sūdzības liecina, ka šis mārketinga elements dažiem klientiem ir sagādājis neērtības.
Ņemot vērā, ka mūsu klientu skatīšanās pieredze ir LG prioritāte, šis konkrētais videore-klāmu formāts vairs netiks parādīts LG Content Store, un tas stājās spēkā nekavējoties. LG augstu vērtē mūsu klientu viedokļus, kas palīdz mums nodrošināt pozitīvāku skatīšanās pieredzi.
Vēl viens iemesls nepirkt LG.
Cerams, ka šis stulbings neaizies plašumā, kā lādētāja nedošanas stulbings.
Sanāk, ka tad kad man teļļuks uzprasīsies updeitoties, jāsūta dillēs? Vai uz “vecajiem” tas neattieksies? (man apm 2gadīgs LG)
Izskatās, ka šis niķis ir lietotņu veikalam, tā ka diez vai izdosies izsprukt. Veikals, visticamāk, atjaunojas pats fonā.
Būs laicīgi jānoliek cirvi blakus TV…
LG pircējiem būs iegaumēt ka viņu ekrānu pie Interneta nedrīkst slēgt. Tiesa tad no šī aparāta pazūd liela daļa jēgas. labāk nepirkt nemaz. Cerams ka bez LG un Samsung citos šī kroplība tik ātri neparādīsies.
Vēl var lietot PiHole, taču tas nav visiem.
Šis varētu galīgi piebeigt jau tā nelāgo pieredzi ar Smart TV un novirzīt pircējus atpakļ pie lētākiem un sakarīgākiem Dumb TV modeļiem
Jau agrāk teicu ka SmartTV ir strupceļš. Jātaisa televizori kā monitori un medijkastes viedumiem atsevišķi. Pirmais TV ražotājs, kurš to sāks darīt, varētu diezgan labi nopelnīt.
pagaidām ir pieņemams risinājums – nelaist tv netā.
protams, tie ķēmi var uztaisīt tv, kas tiek piegādāts tukšs ar loaderi un lai vispār ieraudzītu meni, tas būtu jālaiž tīklā lai novilkt UI (jaunāko, saprotams) no ražotāja serveriem. un novilktais UI seko, lai būtu tīklā, pretējā gadījumā kādu laiku padarbojoties ar iebundlētajām reklāmām, pēc mēneša ekspirēsies un tiks nodzēsts.
pēc tam sk. punktu #1
Nuja. Visu laiku jau Monitors + Googles dongls bija sakarīgāks (jo vienkāršāk un efektīvāk lietojams + universālāks) risinājums kā tie smārtie, bet tgd tie smārtisti galīgi par idiņiem tiks pataisīti.
Šāviens sev kājā ar bazuku
Vai patiešām man kā patērētājam nebūs nekāds ieguvums no tā? Ja rāda reklāmas, tad TV varbūt būs lētāks vai kas cits? Kādēļ es gribētu pirkt dārgu TV, kurās būs reklāmas?
Jā varēsi pirmais uzzināt par kādu figņu, kuru tev nevajag. Citu firmu īpašnieki uzzinās to vēlāk.