Reklāma

Hyundai Motor prezentē Bayon – modernu un elegantu apvidus krosoveru

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Šodien Hyundai Motor prezentēja Hyundai Bayon – pilnīgi jaunu apvidus krosoveru, kas radīts īpaši Eiropas tirgum. B segmenta Bayon kļūst par Hyundai augošā apvidus automobiļu klāsta jaunāko un mazāko pārstāvi.

Pilnīgi jauno Bayon raksturo kompakti ārējie izmēri, plašs salons un bagātīgs inteliģentu drošības un savienojamības funkciju klāsts, ar ko tas izceļas savā segmentā. Tādā veidā pilnīgi jaunais Bayon padara tehnoloģijas un augstas līmeņa drošības un savienojamības funkcijas demokrātiskas un pieejamas visiem.

Saskaņā ar Hyundai esošo apvidus automobiļu nosaukumu stratēģiju Bayon nosaukums tika izraudzīts par godu Baijonnas kūrortam Francijā, kas ir Franču basku zemes galvaspilsēta un viena no visskaistākajām tūrisma vietām Francijas dienvidrietumos. Tā kā Bayon tika radīts atbilstoši Eiropas tirgus prasībām, ražotājs nolēma tam piešķirt eiropeisku nosaukumu.

Bayon ir jaunākais izcila dizaina paraugs Hyundai apvidus automobiļu saimē – unikāls, pateicoties negaidītām un uzmanību piesaistošām proporcijām un izteiksmīgiem grafikas risinājumiem. Turklāt tas atspoguļo Hyundai Sensuous Sportiness (jutekliskā sportiskuma) dizaina identitātes jaunāko interpretāciju, kas apvieno emocionālas vērtības ar inovatīviem risinājumiem.

– “Automobiļiem ar apvidus tipa virsbūvi iekarojot arvien lielāku popularitāti visā pasaulē, Hyundai saskatīja pieprasījumu pēc modeļa, kas ir piemērots Eiropas pilsētu ielām, bet vienlaikus ir pietiekami ietilpīgs,” stāsta Andreass-Kristofs Hofmans (Andreas-Christoph Hofmann), Hyundai Motor Europe mārketinga un produktu viceprezidents.

Bayon ir septītais jaunais vai uzlabotais Hyundai modelis pēdējo 12 mēnešu laikā, bet, skaitot visus virsbūves un piedziņas veidus – jau divdesmitais. Līdz ar to 2020. gadā ir uzstādīts jauns klāsta paplašināšanas rekords.

Ārienes dizains

Bayon raksturo oriģināls ārienes dizains, ar ko tas uzskatāmi atšķiras no konkurentiem. Tas izceļas pūlī ar unikāliem dizaina risinājumiem, detaļām ar augsta līmeņa tehnoloģijām un lakonisku izskatu.

Priekšējais režģis kļūst platāks virzienā uz apakšu, vizuāli piešķirot automobilim pārliecinošu stāju. Unikālu izskatu un arhitektūru veido trīsdaļīgie priekšējie lukturi apvienojumā ar gaisa ieplūdes atverēm. Platumu izceļ horizontāla gaisa ieplūdes josla un dienas gaitas lukturi, bet apakšējā aizsargplāksne atgādina par apvidus automobiļa identitāti.

Virsbūves dinamiskā viduslīnija sānos piešķir automobilim ķīļveidīgu siluetu. Dinamisks un pārsteidzošs risinājums ir bultas formas C statnis. Apvienojumā ar riteņu arkām un apdari tas definē automobiļa unikālo raksturu.

Bultas formas aizmugurējie lukturi pasvītro statņu dinamisko izskatu. To uz malām novirzītais stāvoklis vizuāli padara automobili platāku. Platuma iespaidu rada arī plānā horizontālā līnija, kas savieno aizmugures lukturus un abas virsbūves puses. Asās šķautnes virs aizmugures arkām izceļ virsbūves apjomu un piešķir dzīvīgumu. Spēcīgā aizmugure un vizuāli pagarinātais aizmugurējais logs veido unikālu un izteiksmīgu aizmugures dizainu. Modernu izskatu papildina pilnie LED lukturi un pagriezienu rādītāji.

Bayon ir pieejams ar 15 collu tērauda diskiem vai 16 vai 17 collu vieglmetāla diskiem.

Kopā ir pieejamas deviņas dažādas virsbūves krāsas, tostarp jauna prezentācijas krāsa – Mangrove zaļa. Papildu aprīkojumā ir pieejams divtoņu jumts Phantom melnā krāsā apvienojumā ar dažādām virsbūves krāsām.

Moderns, digitāls interjers

Bayon raksturo lakonisks, plašs un gaišs salons. Liela uzmanība tajā ir veltīta priekšējo un aizmugurējo pasažieru komforta paaugstināšanai un bagāžas nodalījuma ietilpības palielināšanai. Salons piedāvā plašu savienojamības aprīkojuma klāstu, tostarp 10,25 collu digitālo instrumentu bloku un 10,25 collu audio-navigācijas iekārtu vai audiosistēmu ar 8 collu displeju. Audiosistēmai ar 8 collu displeju ir pieejamas bezvadu Apple CarPlay un Android Auto sistēmas.

Braucēju rīcībā ir LED noskaņas apgaismojuma tehnoloģija pie priekšējā pasažiera kājām, durvju sliekšņiem un iekšējiem priekšējo durvju rokturiem, kā arī glabāšanas nodalījumā zem viduskonsoles.

Pilnīgi jaunais Bayon piedāvā rūpīgi atlasītu neitrālu salona krāsu un materiālu izvēli. Mierīgu krāsu un apdares materiālu koncepcija ar nelieliem un neuzkrītošiem akcentiem rada nomierinošu atmosfēru. Bayon standarta aprīkojumā ietilpst pilna melna auduma salona apdare ar divām papildu krāsu kombinācijām papildu aprīkojumā: tumši pelēkas + gaiši pelēkas un tumši pelēkas + Safari zaļas krāsas šuves un ielaidumi.

Augsta līmeņa Bose skaņas sistēma ļauj braukšanas laikā baudīt kvalitatīvu skaņu.

Hyundai Bluelink savienotie automobiļu pakalpojumi

Bayon aprīkojumā ietilpst arī jaunākā Hyundai Bluelink versija. Jaunums šajā Bluelink paaudzē ir kalendāra integrācija. Tas nozīmē, ka vadītājs var pārcelt savu Google vai Apple kalendāru uz automobiļa infoizklaides sistēmu. Ja kalendāra ierakstā ir iekļauta arī adrese, to var importēt tieši automobiļa navigācijas sistēmā.

Klienti var arī attālināti noskaidrot sava automobiļa atrašanās vietu, aizslēgt un atslēgt to vai pārbaudīt apkopes intervālus un atlikušo degvielas daudzumu, izmantojot Bluelink lietotni.

Ietilpība un ērtība

Hyundai Bayon piedāvā apvidus auto komfortu un ietilpību apvienojumā ar B segmenta automobiļa veiklību un degvielas ekonomiju. Kompaktie ārējie izmēri un ģimenei draudzīgais salons ļauj klientiem izbaudīt divpusējas priekšrocības: kompaktais izmērs un izcilā redzamība nodrošina vieglu iekāpšanu un manevrēšanu, bet augstā sēdpozīcija piedāvā drošības un pamatīguma sajūtu, ko atzinīgi novērtē Hyundai apvidus automobiļu īpašnieki.

Neskatoties uz kompaktajiem izmēriem, Bayon izceļas ar 411 litrus ietilpīgu bagāžas nodalījumu. Papildu ērtības piedāvā inteliģentais bagāžas nodalījuma pārsegs, ko var pārvietot gar aizmugures sēdekļa atzveltni, lai nosegtu pārvadājamo kravu.

4180 mm garums, 1775 mm platums un 1490 mm augstums (1500 mm ar 17 collu diskiem) sniedz ideālu līdzsvaru starp kompaktumu un ērtību. Automobiļa garenbāze ir 2580 mm. Lai brauciens būtu ērts, gan priekšējiem, gan aizmugurējiem pasažieriem ir daudz vietas kājām: 1072 mm priekšā un 882 mm aizmugurē.

Kā pienākas īstam apvidus automobilim, Bayon piedāvā līdz 183 mm klīrensu (ar 17 collu diskiem), kas ir vairāk nekā vairumam citu B segmenta automobiļu.

Vislabākā drošības komplektācija savā klasē

Bayon ir kopīgs drošības un izturības DNS ar citiem Hyundai apvidus automobiļu saimes pārstāvjiem un atbilstošas drošības funkcijas. Savā segmentā tas izceļas arī ar plašo Hyundai SmartSense drošības funkciju klāstu. Daudzas no tām jau ir iekļautas standarta aprīkojumā.

Joslas ievērošanas palīgsistēma (LFA) palīdz noturēt automobili pa vidu braukšanas joslai. Frontālas sadursmes novēršanas palīgsistēma (FCA) vispirms atskaņo brīdinājuma signālu, bet pēc tam, ja nepieciešams, iedarbina bremzes, lai izvairītos no sadursmes. Tajā ietilpst automobiļu, gājēju un velosipēdistu noteikšana, kā arī nogriešanās funkcija krustojumiem, kas var iedarbināt bremzes, lai izvairītos no sadursmes ar pretimbraucošu transportlīdzekli, nogriežoties pa kreisi krustojumā. Vēl viena progresīva funkcija ir inteliģentā kruīza kontrole uz navigācijas bāzes (NSCC), kas izmanto datus no automobiļa navigācijas sistēmas, lai automātiski kontrolētu ātrumu, braucot pa šoseju vai automaģistrāli.

Vadītāja modrības brīdinājums (DAW) analizē braukšanas tendences, lai noteiktu miegainību vai uzmanības novēršanu. Šī sistēma darbojas kopā ar brīdinājumu par priekšā esošā transportlīdzekļa izkustēšanos (LVDA), kas brīdina vadītāju, kad tas laicīgi nereaģē uz priekšā esošā transportlīdzekļa izkustēšanos no vietas. Papildus tam aizmugurējo pasažieru brīdinājums (ROA) pirms izkāpšanas brīdina vadītāju, ja sensori konstatē kustību aizmugures sēdeklī. Tas padara Bayon drošāku arī aizmugures pasažieriem, arī bērniem un mājdzīvniekiem.

Nelielā ātrumā un stāvvietās par drošību rūpējas vēl citas funkcijas. Stāvvietas sadursmes novēršanas palīgsistēma atpakaļgaitā (PCA-R) brīdina vadītāju un, ja nepieciešams, iedarbina bremzes, ja, braucot nelielā ātrumā atpakaļgaitā, aizmugurē tiek konstatēts šķērslis. Līdzīgi darbojas aizmugures šķērsvirziena satiksmes sadursmes novēršanas palīgsistēma (RCCA), kas palīdz vadītājam, kad, izbraucot no stāvvietas, garām brauc cits transportlīdzeklis. Stāvvietā novietošanas palīgsistēma (PA) ļauj novietot automobili stāvvietā daļēji automātiski, izmantojot sensorus un programmatūru, kas palīdz vadītājam iebraukt šaurās vietās.

Ja notiek negadījums un nostrādā automobiļa drošības spilveni, eCall sistēma automātiski izsauc glābšanas dienestus. Braucējiem ir arī iespēja iedarbināt šo funkciju, nospiežot pogu.

Piedziņas veidi

Bayon var lepoties ar izcilu degvielas ekonomiju un ļoti zemu CO2 izmešu līmeni, pateicoties uzlabotajai Kappa dzinēju saimei. T-GDi ir samazināts turbodzinējs ar tiešo degvielas iesmidzināšanu optimālai efektivitātei. Pilnīgi jaunais Bayon ir pieejams arī ar Hyundai unikālo 48 voltu daļēja hibrīda tehnoloģiju (48V).

Bayon dzinējam ir arī Hyundai unikālā bezpakāpju maināmā vārstu atvēršanas ilguma (CVVD) tehnoloģija, kas pielāgo vārstu atvēršanas un aizvēršanas ilgumu braukšanas situācijai. Tā optimizē dzinēja efektivitāti, vienlaikus arī uzlabojot degvielas ekonomiju un samazinot izmešus.

Klāsta galvgalī ir 1,0 litru T-GDi dzinējs ar 48V tehnoloģiju un 120 ZS jaudu apvienojumā ar septiņu pakāpju dubultsajūga transmisiju (7DCT).

1,0 litru T-GDi dzinēju var apvienot ar sešu pakāpju manuālo transmisiju (6MT) vai 7DCT.

1,0 litru T-GDi dzinējam ar 48V tehnoloģiju un bez tās ir arī trīs braukšanas režīmi, kas ļauj pielāgot dzinēja reakciju un vadāmību braukšanas apstākļiem. Tie ir Eco, Normal un Sport.

Ir pieejams arī 1,2 litru MPi dzinējs ar 84 ZS jaudu un piecu pakāpju manuālo transmisiju.

Bayon ir pirmais Hyundai apvidus automobilis, kas aprīkots ar apgriezienu saskaņošanas tehnoloģiju (Rev Matching), kas līdz šim bija pieejama tikai augstas veiktspējas Hyundai modeļos. Apgriezienu saskaņošana sinhronizē dzinēja un sekundārās vārpstas apgriezienus, piedāvājot sportiskāku pārnesumu pārslēgšanu uz leju. Tā būs pieejama 1,0 litru T-GDi dzinējam visiem braukšanas režīmiem apvienojumā ar 7DCT.

Pilnīgi jaunais Hyundai Bayon ir gaidāms Latvijā 2021. gada vasaras sākumā. Cenas pagaidām nav apstiprinātas.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Astro

Aizmugure nedaudz atgādina to jocīgo Megane versiju 🙂

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: