Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais “Nissan Qashqai” ierodas ar radikāli izmainītu dizainu un intriģējošu pieeju hibrīdsistēmai

    Jaunākie raksti

    Japāņu autoražotājs “Nissan” oficiāli izrādījis jaunās paaudzes “Qashqai” krosoveru, kurš izceļas ar krietni izmainītu auto vizuālo noformējumu un ļoti interesentu pieeju hibrīdsistēmai, kas nosaukta par “e-Power”. “Qashqai” Eiropā iemantojis vērā ņemamu popularitāti, kopš 2007. gada “Nissan” izdevies pārdot vairāk nekā 3 miljonus šī modeļa automašīnu Eiropā vien.

    Auto pilnībā izstrādāts Lielbritānijā un izmantos atjauninatu “Renault-Nissan-Mitsubishi” alianses “CMF-C” platformu. Vizuāli auto saņēmis pilnigi jaunu dizainu, kurā tagad dominē “Nissan” jaunā V-veida radiatora reste, savukārt LED Matrix lukturi sašaurināti un tiem piešķirta bumeranga forma. Mašīna izmēros pastiepusies par 35 milimetriem, bet platumā iegūti 32 milimetri, kas vizuāli mašīnai liek izskatīties sportiskākai un zemākai.

    Reklāma

    Ražotāja pārstāvji norāda, ka jaunajā modelī izdevies ieekonomēt 60 kilogramus svara, kas izdevies, pateicoties kompozītmateriālu un alumīnija lietošanai. Savukārt uzlabota salikšanas un metināšanas tehnoloģija ļāvusi palielināt virsbūves stingrību. Gan priekšā, gan aizmugurē izmantota Makfersona tipa piekare. Ražotājs sola atsaucīgāku stūres sistēmu, kas pēc “Nissan” vārdiem sniegs “labāku un baudāmāku braukšanas pieredzi”, turklāt, tā tas būšot arī uz līkumainiem ceļiem.

    Arī interjers piedzīvojis vērā ņemamas pārmaiņas, “Nissan” cenšoties sasniegt pašiem savu mērķi, proti, uzstādīt visa segmenta standartu premium kvalitātes, atšķirīga dizaina un lietošanās ērtuma ziņā, liekot uzsvaru uz multimediju sistēmu un dažādām drošības tehnoloģijām. Salonā atradīsies jauns, augstas izšķirtspējas 9 collu multimediju skārienekrāns, kurš aizvietos veco 7 collu ekrānu. Auto būs pieejami “Google Assistant” un “Amazon Alexa” palīgi, savukārt “NissanConnect” lietotne ļaus attālināti kontrolēt atsevišķas funcijas, piemēram, skaņas signālu, gaismas un centrālo atslēgu.

    Motoru izvēle šoreiz ir salīdzinoši vienkāršota – 1,3 litru benzīna motors kopā ar “mild-hybrid” 12V sistēmu attīsta 138 vai 156 zirgspēkus un to iespējams sakomplektēt ar 6-pakāpju manuālo ātrumkārbu vai Xtronic CVT pārnesumkārbu. Xtronic gan pieejama tikai jaudīgākajai 156 zirgspēku versijai, kuru būs iespējams nopirkt arī ar pilnpiedziņu.

    Interesantākais jaunums šajā modelī ir “e-Power” hibrīdtehnoloģija, kas piedzīvos savu debiju Eiropā. Autoražotājs norāda, ka tā ir unikāla pieeja elektrifikācijai, kas ikdienas gaitas padara baudāmas un vienkāršas. Labi, tas ir PR teksts, bet, lūk, ko tas nozīmē praksē – sistēmas kopējā jauda ir 187 zirgspēki un tā sastāv no pilnigi parasta 1,5 litru benzīna motora, kurš savienots ar 145 kW elektromotoru. Tas, kas šo visu padara interesantu ir fakts, ka benzīna motors šeit pilnībā pilda tikai un vienīgi ģeneratora funkcijas – ja parastajos hibrīdos un arī “plug-in” hibrīdos benzīna motors spēj griezt riteņus, tad šajā versijā benzīna motors tikai lādē akumulatoru, savukārt par mašīnas pārvietošanos atbild elektromotors.

    “Nissan” skaidro, ka šādā veidā iespējams ievērojami samazināt degvielas patēriņu, vienlaikus iegūstot elektroauto tipiskās lietas, piemēram, tūlītēju paātrinājumu un maksimālo jaudu.

    Plānots, ka mašīna pie klientiem varētu nonākt pavasara beigās un vasaras sākumā, taču cenas vēl nav izziņotas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    19.02.2021 09:40

    izskatās ka taisīs kaut ko līdzīgu Opel ampera, kas nozīmē, ka braucamais būs dārgs! Un dārgs kaškajs nevienam nav vajadzīgs! Kaškaja pārdošanas rezultātu pamatā ir demokrātiska cena.

    Janis Murnieks
    19.02.2021 10:49

    Tas C statnis un planšete paneļa vidū .. :(

    Alberts Kviesis
    19.02.2021 10:58

    benzīna motors šeit pilnībā pilda tikai un vienīgi ģeneratora funkcijas – ja parastajos hibrīdos un arī “plug-in” hibrīdos benzīna motors spēj griezt riteņus, tad šajā versijā benzīna motors tikai lādē akumulatoru
    ——————–
    beidzot kāds varēs ‘piepīpēt’ Teslu :)
    būs šāda funkcija padalīties – 1 L bendžas pret 10 kWh?
    ir pieejami tādi servisi ar iekšdedzes dzinēju ģeneratoriem akumulatoru uzlādei?

    Tasesmues
    19.02.2021 12:09

    Moderni ir tos saukt par elektro auto ar range extender, nevis hibrīdiem

    Reklāma