Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais “Jeep Compass” un tā hibrīda versija radīta pilsētniekiem, kas rūpējas par apkārtējo vidi

    Jaunākie raksti

    Zīmola “Jeep” automašīnas jau sen ir viena no populārākajām izvēlēm cilvēkiem, kas novērtē drošību un komfortu gan uz ceļa, gan bezceļa apstākļos. Vides draudzīgums ir kļuvis par vēl vienu svarīgu kritēriju cilvēkiem, izvēloties savu jauno ikdienas auto. Jaunie “Jeep Compass” modeļi veidoti tā, lai nodrošinātu drošus un ērtus braucienus, vienlaikus esot videi draudzīgāki.

    “Jeep Compass” – kompakts un stilīgs pilsētas apvidus auto

    Jaunais “Jeep Compass” ir kompakts priekšpiedziņas apvidus auto ar vilcējspēku, kas līdzvērtīgs lieliem pilsētas apvidus auto. Piecu sēdvietu ērtais interjers un plašais bagāžas nodalījums padara auto piemērotu ģimenēm vai cilvēkiem ar aktīvu dzīvesveidu. Jaunajā modelī izmantotas modernākās tehnoloģijas, kas nodrošina labāko savienojamību un lielisku braukšanas pieredzi.

    Reklāma

    “Jeep” automašīnas ir izgatavotas ikvienam, kas vēlas ērtus, drošus un piedzīvojumiem pilnus braucienus. Lai to nodrošinātu, jaunie modeļi ir aprīkoti ar atpakaļskata stāvvietas palīgsistēmu un sensoriem, kas nodrošina drošību gan stāvvietā, gan uz lielceļa. Brīdinājuma sistēmas par potenciālu priekšējo sadursmi (Forward Collision Warning) un iespējami nekontrolētu joslas maiņu (LaneSense Departure Warning) spēj laikus brīdināt autovadītāju un paglābt no negadījumiem. Turklāt drošības sistēmas novirza automašīnu atpakaļ uz pareizo braukšanas joslu vai automātiski noregulē braukšanas ātrumu, izvairoties no sadursmes.

    Jaunajam “Jeep Compass” ir 1,3 litru turbo benzīna dzinējs ar divām jaudas izejas iespējām – 130 ZS vai 150 ZS, kas maksimāli palielina degvielas efektivitāti, nodrošina zemāku CO2 izmešu daudzumu un izcilu veiktspēju.

    Hibrīda “Jeep Compass” kļuvis vēl ekoloģiskāks

    Jaunais hibrīda “Jeep Compass 4xe” atbilst pat visprasīgāko autovadītāju vajadzībām – tas reizē ir moderns pilsētas apvidus auto un arī videi draudzīgs hibrīdauto. Braucot elektrorežīmā, CO2 izmešu daudzums tiek samazināts līdz nullei. Jauno hibrīdmodeli var uzlādēt, pievienojot to mājas uzlādes stacijai. Ar pilnu akumulatoru “Compass 4xe” var nobraukt attālumu līdz pat 50 km, ko nodrošina tikai elektrība, kas ir pietiekami ikdienas braucieniem uz darbu un atpakaļ. Pilnais elektrorežīms nodrošina, ka šie braucieni ir videi draudzīgāki un mazāk trokšņaini.

    Uz hibrīda “Jeep Compass” auto izvietots “4xe” simbols, kas nozīmē, ka auto ir aprīkots ar pilnpiedziņu un hibrīdsistēmu, kas kopā nodrošina lieliskas bezceļa iespējas un ievērojami mazāku ekoloģiskās pēdu nospiedumu. Hibrīdsistēma sastāv no benzīna un elektriskajiem dzinējiem. Elektriskā un benzīna dzinēja kopējā jauda sākas no 190 ZS Limited versijā, 240 ZS Trailhawk un S versijās. Darbinot auto ar elektrību, “Compass 4xe” var sasniegt ātrumu 130 km/h, savukārt hibrīda režīms ļauj sasniegt pat 200 km/h.

    Pilnpiedziņa ir daļa no standarta komplektācijas visiem jaunajiem “Jeep Hybrid” un “Jeep Compass” modeļiem – Limited, Trailhawk un S. Tāpat autovadītāji tagad var izvēlēties vienu no pieciem braukšanas režīmiem vēl labākai četru riteņu piedziņas veiktspējai jebkuros laika apstākļos.

    Viena no “Jeep” galvenajām prioritātēm ir drošība, tāpēc “Compass 4xe” standarta aprīkojumā iekļauta arī joslu uzraudzības sistēma, frontālās sadursmes brīdinājuma un elektriskās stabilitātes kontroles sistēmas, kā arī aklās zonas monitorings un atpakaļskata stāvvietas palīgsistēmas kamera.

    Turklāt jaunais apvidus auto ir aprīkots ar 8,4 collu skārienjutīgiem ekrāniem un asistenta funkciju (My Assistant), kas avārijas gadījumā automātiski sazināsies ar glābšanas dienestiem, nepieciešamības gadījumā zvanīs ceļa palīdzības dienestiem un ļaus uzraudzīt automašīnas parametrus. Pie tam asistenta funkciju var savienot ar viedtālruni, kas ļauj aizslēgt vai atslēgt automašīnu attālināti, regulēt klimata kontroles sistēmu un nosūtīt maršruta paziņojumus navigācijas sistēmai.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0807
    17.02.2021 08:07

    džips pilsētniekiem. ok, ok.

    LAN
    17.02.2021 17:35
    Reply to  0807

    Nedomāju, ka Rīgā ir tik slikti ar tām bedrēm un sniega tīrīšanu.

    0807
    17.02.2021 20:39
    Reply to  LAN

    džips pilsētā ir vajadzīgs galvas, ne ceļu vai sniega pēc….cik tad tā sniega – pāris nedēļas gadā.

    Last edited 3 years ago by 0807
    Skābene
    18.02.2021 10:03
    Reply to  0807

    Bedrogradai pašā laikā drapaks ar paaugstinātu klīrensu un amortizatora gājienu! Turklāt meičukiem vairs nav jābaidās pārsist karteri Maximas stāvvietās uz “Maximas standarta” apmalēm.

    Ciba
    17.02.2021 09:29

    Minibusiņš. Minubusiņš ar garākām atsperēm.

    Reklāma