More
    Reklāma

    Marks Kjūbans investējis naudu raidierakstu lietotnē Fireside, kas ļaus sazināties reālā laikā

    Jaunākie raksti

    Uzņēmējs Marks Kjūbans, kurš lielai daļai Latvijas sporta fanu labāk pazīstams kā NBA komandas “Dallas Mavericks” īpašnieks, patiesībā ir liela biznesa haizivs, un nesen parādījusies informācija par to, ka viņš ir investējis savu naudu jaunā raidierakstu lietotnē Fireside.

    Šī lietotne tiek dēvēta par nākamās paaudzes aplāžu platformu, jo tā sarunas vadītājiem ļaus sazināties ar citiem cilvēkiem, piemēram, sporta faniem, un šādā veidā arī pelnīt naudu. Šobrīd šis ir liels izaicinājums, jo algoritmiem ir jāspēj analizēt, par kādiem tematiem notiek sarunas, lai spētu šo saturu piedāvāt atbilstošajai auditorijai. Fireside gan tomēr nav pavisam jauns darbības princips, jo līdzīgu pakalpojumu jau sniedz lietotne Clubhouse.

    Fireside dibināšanā un radīšanā ir iesaistījusies arī Falona Fatemi (Falon Fatemi), kura ir Kjūbana biznesa partnere un jau iepriekš ir iesaistījusies citos projektos, norāda, ka šī nebūs platforma, kurā būs vienkārša iespēja skaļi paust savu viedokli, tādējādi piesaistot auditoriju. Īpašniece arī izceļ to, ka saturs tikšot ļoti kūrēts un uzmanīts, bet to drīzāk būs iespējams panākt, piesaistot jau šobrīd nozarē zināmus cilvēkus.

    Lietotne šobrīd ir izstrādes stadijā, jo pagājušajā gadā ir parādījušies darba sludinājumi, kuros tiek meklēta inženieru komanda, bet pavīd informācija, ka darbībā mēs to varam ieraudzīt jau šogad. Kā norāda Fatemi, tad šī platforma vēl vairāk aktualizētu virtuālās un digitālās komunikācijas sniegtās iespējas, savienojot cilvēkus, un darot to tiešām reālā laikā, ne kaut kādā veidā to iepriekš ierakstot un apstrādājot.

    Interesanti, ka tirgū jau šobrīd atrodas serviss ar nosaukumu Fireside, kas nodrošina raidierakstu analīzes datu pieejamību, bet tam neesot nekāda sakara ar Kjūbana projektu, un šis ir izsaucis neizpratni no esošā servisa īpašniekiem.

    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma