Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” vēlas pievienot funkciju, kas iesaka dziesmas, balstoties uz lietotāja garastāvokli

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas serviss “Spotify” ir patentējis runas atpazīšanas tehnoloģiju, kas ļaus analizēt lietotāja balsi un ieteikt dziesmas, balstoties uz iegūtajiem datiem par emocionālo stāvokli, vecumu, dzimumu vai akcentu. Šādā veidā “Spotify” varētu atskaņot mūziku, kas atspoguļo lietotāja noskaņojumu vai sociālo situāciju (lietotājs ir viens pats, kopā ar draugiem vai ballītē utml.).

    Pats “Spotify” skaidro, ka multivides straumēšanas lietojumprogrammās ir ierasts iekļaut funkcijas, kas sniedz personalizētus ieteikumus lietotājam. Tomēr pašreizējā pieeja lietotāja gaumes atšķiršanai vairāk balstīta uz manuālu atbilžu ievadīšanu, piemēram, par to pašu vecumu, dzimumu un iecienītākajām mūzikas grupām.

    Reklāma

    “Spotify” patentētā runas atpazīšanas tehnoloģija ļautu vienā piegājienā savākt datus par vecumu, dzimumu, akcentu. Savukārt kontekstuālās norādes, piemēram, intonācija, stress utml. sniegtu informāciju par to, vai lietotājs ir, piemēram, laimīgs, dusmīgs, skumjš, ne šāds, ne tāds un tamlīdzīgi.

    Rezultāti tiks apvienoti ar citu informāciju, tostarp lietotāja iepriekš atskaņotajām dziesmām, kā arī, ja iespējams, draugu mūzikas gaumi, tādējādi padarot ieteikumus vēl precīzākus un saistošākus klausītājam.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma