Reklāma

Volkswagen pārsniedz Eiropas CO2 emisiju mērķus un Baltijā kļūst par elektroauto tirgus līderi

Jaunākie raksti

Latvijā izveidota jauna IT apmācību organizācija “TDL School”

Augstākās izglītības un IT profesionāļi Latvijā izveidojuši jaunu IT izglītības organizāciju “TDL School”, kuras mērķis būs klātienes un tiešsaistes...

Xiaomi Black Shark 4 spēlēm paredzētā viedtālruņa apskats

Xiaomi marta beigās papildināja viedtālruņu klāstu ar diviem Black Shark 4 sērijas viedtālruņiem – Black Shark 4 un Black...

Microsoft tikai jūlijā no Windows izvāks Adobe Flash

Adobe jau pagājušajā gadā apstiprināja, ka nu tiešām ir pienācis Flash gals – Flash Player vairs netiek uzturēts un...

“SpaceX” atklāj detaļas par plānoto “Starship” pirmo orbitālo lidojumu

Tie, kuri sekoja līdzi pēdējam "SpaceX" raķetes "Starship" prototipa "SN15" testam, bija liecinieki tam, ka pirmo reizi iznākums bija...

ASUS TUF sērijas klēpjdatori saņem GeForce RTX 3060 un Intel 11. paaudzes procesorus

ASUS TUF sērijas klēpjdatori pazīstami ar izturīgiem korpusiem un augstas atsvaidzes ekrāniem. Tiek ziņots, ka ASUS TUF sērijas klēpjdatori...

Saskaņā ar sākotnējiem datiem Volkswagen pasažieru automašīnu segmentā radījis par aptuveni sešiem miljoniem gramu mazāk CO2 nekā to pieprasa likums, līdz ar to pārsniedzot ambiciozos Eiropas vieglo automobiļu parka CO2 emisiju mērķus 2020. gadam. Volkswagen jaunu vieglo automobiļu vidējais CO2 izmešu apjoms Eiropas Savienībā bijis 92g/km, bet zīmolam noteiktais CO2 mērķrādītājs bija 97g/km. Kopumā CO2 izmešu apjoms salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu samazinājies par 22%. Šāds rezultāts uzrādīts, pateicoties zīmola elektroautomašīnu portfeļa attīstībai, kas arī pērn sekmēja Volkswagen izaugsmi gan pasaulē, gan Baltijā. 2020. gadā Volkswagen sasniedza teju 20% tirgus daļu Latvijā, bet Baltijā – 26%, kļūstot par populārāko elektroautomašīnu zīmolu reģionā.  Kopumā Volkswagen elektroautomašīnu pārdošanas apjomi pērn Latvijā salīdzinājumā ar 2019. gadu pieauga par 950%, Baltijā par – +1155%.

“Volkswagen turpina veicināt nozares transformāciju. Pateicoties pērnā gada attīstībai elektromobilitātes virzienā, Volkswagen pasažieru auto segmentā mums ir izdevies pārsniegt  CO2 mērķrādītājus, apliecinot,  ka zīmols ir uz pareizā ceļa. 2021. gadā  mēs ar pārliecību turpināsim stiprināt mūsu līderību elektromobilitātes segmentā, attīstot elektroautomašīnu sortimentu. Papildus mūsu esošajam sortimentam piedāvāsim ID.3 bāzes modeli par pievilcīgu cenu, kā arī  Latvijā uzsāksim pirmā pilnībā elektriskā Volkswagen apvidus auto ID.4 tirdzniecību. Šie plāni iemieso mūsu vīziju – attīstīt Volkswagen par vispievilcīgāko ilgtspējīgas mobilitātes zīmolu,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Justas Nekrošius.

2020. gadā Volkswagen attīstīja elektroautomašīnu portfeli, iepazīstinot ar jaunu e-up un aizsākot jaunu ēru šajā segmentā ar pirmajiem modeļiem, kas radīti uz pilnīgi jaunas modulārās elektroautomobiļu platformas (MEB) – ID.3. Latvijā 2020. gadā pieredzēts lielākais elektroautomašīnu pieaugums visā Eiropā. Baltijā un pasaulē šis bija vienīgais auto segments, kas turpināja augt.

Laika periodā no 2020. gada līdz 2024. gadam uzņēmums elektriskajā mobilitātē investēs vairāk nekā 11 miljardus eiro, pārveidos vēl vairākas ražotnes, kā arī plāno līdz 2025. gadam tirgū piedāvāt 20 jaunus pilnībā elektriskos modeļus.

Šajā fiskālajā gadā Volkswagen paplašinās produktu klāstu ar automašīnām, kas radītas uz modulārās elektroautomobiļu platformas  (MEB) un starptautiskajos tirgos pakāpeniski nonāks pilnībā elektriskie modeļi ID.4, ID.4 GTX un ID.5.

Kopš elektriskās ofensīvas sākuma Volkswagen pagājušajā gadā jau spējis piegādāt vairāk elektrisko automobiļu kā jebkad agrāk – 212 000 vienību. Pilnībā elektrisko automobiļu īpatsvars salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir trīskāršojies un veido 134 000 vienību, no kurām 56 500 automašīnas bija pilnībā elektriskie ID.3 modeļi.

Eiropas Komisijas galīgais apstiprinājums par vieglo automobiļu parka CO2 emisiju mērķrādītājiem gaidāms drīzumā.

Reklāma

11 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
11 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Andis

Es saprotu, ka VW mēdiju aģentūrai bija jāuztapina preses relīze par neko. Tā arī nesapratu, par ko runa.

Muldis

Es tieši par to pašu. Uz mūsu +- 1000 elekto auto visi kāpumi un kritumi ir mērāmi entajos procentu punktos. Pagājušo gadu pārdeva vienu EV, šogad 95. BOOM!!! Kāpums par 950%.

mans

liekas nedaudz liekulīgi ar šo lielīties pēc tam, kad gadiem bija krāpušies ar CO2 reāliem datiem

es pats

pareizi darīja, ka krāpa ekofašistus, tāpēc vien nākamo auto varētu izvēlēties VW

1253

saproti pats – ja bizness balstās uz krāpšanās, tad apjās arī tevi, krietno pircēju.
bet tik tālu jau tu neaizdomājies.

Es pats

Baidos, ka tu pats slikti saproti par ko ir runa.

1253

baidies? meklē palīdzību!

Krotow

Tas viss ir muiņa un muldēšana. Uz kopējā jauno auto tirgus fona šobrīd elektriskie auto vairāku objektīvu iemeslu dēļ ir sīka vienība. Ja vienu gadu pārdots 50 auto un nākamajā 200, pārdošanas rādītāju atskaitē var ieraiņot 300% pieaugumu un izskatīties daiļi. Redzēs, kā ar aizliegumu politiku no varas puses šiem veiksies turpmāk. Ar pašreizējām elektroauto cenām līdz globālām izmaiņām būs ilgi jāgaida. Drīzāk sagaidīsim, ka degvielas auto aizliegs vispār.

Elektriķis

Vispār jau šiem esot jāmaksā sods: 50EUR par vienu saražoto auto, jo esot pietrūcis 0,5g/km…

LAN

Tas nebija kkādā kopējā CO2 baseinā? Raksts laikam tikai par VW, nevis VW grupu, savukārt grupai arī nepieskaitīja Bentley un vēl kko.

Elektriķis

Laikam gan.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: