Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen pārsniedz Eiropas CO2 emisiju mērķus un Baltijā kļūst par elektroauto tirgus līderi

    Jaunākie raksti

    Saskaņā ar sākotnējiem datiem Volkswagen pasažieru automašīnu segmentā radījis par aptuveni sešiem miljoniem gramu mazāk CO2 nekā to pieprasa likums, līdz ar to pārsniedzot ambiciozos Eiropas vieglo automobiļu parka CO2 emisiju mērķus 2020. gadam. Volkswagen jaunu vieglo automobiļu vidējais CO2 izmešu apjoms Eiropas Savienībā bijis 92g/km, bet zīmolam noteiktais CO2 mērķrādītājs bija 97g/km. Kopumā CO2 izmešu apjoms salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu samazinājies par 22%. Šāds rezultāts uzrādīts, pateicoties zīmola elektroautomašīnu portfeļa attīstībai, kas arī pērn sekmēja Volkswagen izaugsmi gan pasaulē, gan Baltijā. 2020. gadā Volkswagen sasniedza teju 20% tirgus daļu Latvijā, bet Baltijā – 26%, kļūstot par populārāko elektroautomašīnu zīmolu reģionā.  Kopumā Volkswagen elektroautomašīnu pārdošanas apjomi pērn Latvijā salīdzinājumā ar 2019. gadu pieauga par 950%, Baltijā par – +1155%.

    “Volkswagen turpina veicināt nozares transformāciju. Pateicoties pērnā gada attīstībai elektromobilitātes virzienā, Volkswagen pasažieru auto segmentā mums ir izdevies pārsniegt  CO2 mērķrādītājus, apliecinot,  ka zīmols ir uz pareizā ceļa. 2021. gadā  mēs ar pārliecību turpināsim stiprināt mūsu līderību elektromobilitātes segmentā, attīstot elektroautomašīnu sortimentu. Papildus mūsu esošajam sortimentam piedāvāsim ID.3 bāzes modeli par pievilcīgu cenu, kā arī  Latvijā uzsāksim pirmā pilnībā elektriskā Volkswagen apvidus auto ID.4 tirdzniecību. Šie plāni iemieso mūsu vīziju – attīstīt Volkswagen par vispievilcīgāko ilgtspējīgas mobilitātes zīmolu,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Justas Nekrošius.

    2020. gadā Volkswagen attīstīja elektroautomašīnu portfeli, iepazīstinot ar jaunu e-up un aizsākot jaunu ēru šajā segmentā ar pirmajiem modeļiem, kas radīti uz pilnīgi jaunas modulārās elektroautomobiļu platformas (MEB) – ID.3. Latvijā 2020. gadā pieredzēts lielākais elektroautomašīnu pieaugums visā Eiropā. Baltijā un pasaulē šis bija vienīgais auto segments, kas turpināja augt.

    Laika periodā no 2020. gada līdz 2024. gadam uzņēmums elektriskajā mobilitātē investēs vairāk nekā 11 miljardus eiro, pārveidos vēl vairākas ražotnes, kā arī plāno līdz 2025. gadam tirgū piedāvāt 20 jaunus pilnībā elektriskos modeļus.

    Šajā fiskālajā gadā Volkswagen paplašinās produktu klāstu ar automašīnām, kas radītas uz modulārās elektroautomobiļu platformas  (MEB) un starptautiskajos tirgos pakāpeniski nonāks pilnībā elektriskie modeļi ID.4, ID.4 GTX un ID.5.

    Kopš elektriskās ofensīvas sākuma Volkswagen pagājušajā gadā jau spējis piegādāt vairāk elektrisko automobiļu kā jebkad agrāk – 212 000 vienību. Pilnībā elektrisko automobiļu īpatsvars salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir trīskāršojies un veido 134 000 vienību, no kurām 56 500 automašīnas bija pilnībā elektriskie ID.3 modeļi.

    Eiropas Komisijas galīgais apstiprinājums par vieglo automobiļu parka CO2 emisiju mērķrādītājiem gaidāms drīzumā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Andis
    27.01.2021 14:09

    Es saprotu, ka VW mēdiju aģentūrai bija jāuztapina preses relīze par neko. Tā arī nesapratu, par ko runa.

    Muldis
    27.01.2021 14:38
    Reply to  Andis

    Es tieši par to pašu. Uz mūsu +- 1000 elekto auto visi kāpumi un kritumi ir mērāmi entajos procentu punktos. Pagājušo gadu pārdeva vienu EV, šogad 95. BOOM!!! Kāpums par 950%.

    mans
    27.01.2021 14:28

    liekas nedaudz liekulīgi ar šo lielīties pēc tam, kad gadiem bija krāpušies ar CO2 reāliem datiem

    es pats
    27.01.2021 15:35
    Reply to  mans

    pareizi darīja, ka krāpa ekofašistus, tāpēc vien nākamo auto varētu izvēlēties VW

    1253
    27.01.2021 16:28
    Reply to  es pats

    saproti pats – ja bizness balstās uz krāpšanās, tad apjās arī tevi, krietno pircēju.
    bet tik tālu jau tu neaizdomājies.

    Es pats
    27.01.2021 22:00
    Reply to  1253

    Baidos, ka tu pats slikti saproti par ko ir runa.

    1253
    27.01.2021 23:01
    Reply to  Es pats

    baidies? meklē palīdzību!

    Krotow
    27.01.2021 16:38

    Tas viss ir muiņa un muldēšana. Uz kopējā jauno auto tirgus fona šobrīd elektriskie auto vairāku objektīvu iemeslu dēļ ir sīka vienība. Ja vienu gadu pārdots 50 auto un nākamajā 200, pārdošanas rādītāju atskaitē var ieraiņot 300% pieaugumu un izskatīties daiļi. Redzēs, kā ar aizliegumu politiku no varas puses šiem veiksies turpmāk. Ar pašreizējām elektroauto cenām līdz globālām izmaiņām būs ilgi jāgaida. Drīzāk sagaidīsim, ka degvielas auto aizliegs vispār.

    Elektriķis
    27.01.2021 18:30

    Vispār jau šiem esot jāmaksā sods: 50EUR par vienu saražoto auto, jo esot pietrūcis 0,5g/km…

    LAN
    28.01.2021 11:00
    Reply to  Elektriķis

    Tas nebija kkādā kopējā CO2 baseinā? Raksts laikam tikai par VW, nevis VW grupu, savukārt grupai arī nepieskaitīja Bentley un vēl kko.

    Elektriķis
    28.01.2021 11:03
    Reply to  LAN

    Laikam gan.

    Reklāma