web analytics

“Volkswagen” vadītājs izziņo “Trinity” projektu, kas revolucionizēs kompāniju

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

“Volkswagen” vadītājs Herberts Dīzs paziņojis, ka autoražotājs strādās pie projekta “Trinity”, kura gala rezultāts būs jauns “Volkswagen” elektroauto piedāvājuma flagmanis. Uzņēmuma vadītājs uzskata, ka šis projekts revolucionizēs autoražotāju. “VW” jau līdz šim spēris lielus soļus elektroauto attīstības virzienā, prezentējot “ID.3” un “ID.4”, izstrādājot elektroauto ražošanai paredzēto MEB platformu un gatavojot vēl veselu virkni elektrisku modeļu.

“Volkswagen” līdz ražošanai vēl jānogādā daudzi šīs paaudzes modeļi, bet autoražotājs domā par tālāku nākotni un nākamās paaudzes mašīnām. Dīzs sīkākās detaļās par šo projektu neizplūda, taču paziņojums seko ziņām vācu medijos, ka “VW” plāno elektrisko flagmani, izmantojot palīdzību no “Audi” un tā “Artemis” programmas. Šīs “Audi” programmas mērķis ir izstrādāt ļoti efektīvu nākamās paaudzes “Audi” elektroauto, taču rezultātus varam gaidīt tikai pēc dažiem gadiem.

Skaidrs, ka arī “Trinity” ir ilgtermiņa projekts un taustāmu rezultātu tam iegūsim ap 2025. – 2026. gadu. Ļoti iespējams, ka “Volkswagen” jau gatavojas cietvielu bateriju lietošanai savās jaunajās mašīnās. Uzņēmums uzsācis sadarbību ar “QuantumScape”, kas izstrādā cietvielu baterijas, turklāt, tās varētu būt gatavas masveida ražošanai vēlamajā laikā.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis

Bet vispirms uztaisiet lietojamu SW MEB platformai!

Krotow

Taču vai 2026. gadā kāds zem augšējā vidusslāņa ienākumiem vispār varēs jaunu “tautasvāģi” atļauties?

Skābene

Gan jau varēs, ražotājs tak neražos to, ko neviens nepērk!

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: