Web Analytics
More
    Reklāma

    “BMW” šī gada laikā plāno dubultot elektroauto pārdošanas apjomus

    Jaunākie raksti

    “BMW” apstiprinājis plānus jau šogad dubultot savu pārdoto elektroauto skaitu, salīdzinot ar pagājušā gada rādītājiem. Vācu autoražotājs, tāpāt kā visi “BMW” konkurenti, cenšas radīt jaunus modeļus, kas palīdzēs iekļauties noteiktajās izmešu normās, vienlaikus ļaujot konkurēt ar “Tesla”. Autoražotājs cer palielināt arī plug-in hibrīdu tidzniecības apjomus.

    “BMW” oficiāli izplatījis elektroauto pārdošanas datus par 2020. gadu, norādot, ka gada laikā pārdoti apmēram 193 tūkstoši elektrificētu auto – gan pilnībā elektriski, gan plug-in hibrīdi.

    Šobrīd “BMW” piedāvā 13 elektrificētus modeļus, savukārt pats autoražotājs norāda, ka tie sastādīja aptuveni 15 procentus no visiem pārdotajiem auto Eiropā. Turpmāko divu gadu laikā “BMW” plāno gandrīz dubultot piedāvāto elektrisko modeļu skaitu līdz 25, turklāt, vairāk nekā puse no tiem nu jau būs pilnībā elektriski.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma