web analytics

ASV atbildīgās iestādes pieprasa “Tesla” atsaukt vairāk nekā 150 tūkstošus mašīnu

Jaunākie raksti

Electrolux Well Q7 bezvadu putekļsūcēja apskats

Sadzīves tehnika pavisam noteikti ir viena no tām jomām, kur modernās tehnoloģijas ir labi sajūtamas un mums krietni atvieglo...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #407 (04.03.2021)

4. marta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“Twitter Spaces” tagad pieejams gan iOS, gan Android, sastādot nopietnu konkurenci “Clubhouse”

"Twitter" audio saziņas rīks "Spaces", kas piedāvāto iespēju ziņā ir gluži kā "Clubhouse" klons, tagad pieejams arī "Android" lietotājiem....

Samsung 2021. gada televizoru modeļi atbalstīs 4K 120Hz spēļu konsoles

Samsung savā Unbox & Discover pasākumā izziņojis vairākus jaunumus, un viens no tiem ir Samsung jauno televizoru modeļu labāks...

Sākas pieteikšanās pirmajai Liepājas atklātai programmēšanas olimpiādei

Līdz 15.martam 2.-12. klašu skolēni, kā arī informātikas un datorikas skolotāji aicināti pieteikties pirmajai Liepājas atklātajai programmēšanas olimpiādei. Olimpiāde...

Pirms dažiem gadiem “Tesla” ļoti lepojās, ka tās multimediju sistēmu darbinās “Nvidia Tegra 3” procesors. Tomēr pēdējo pāris mēnešu laikā strauji pieauga sūdzību skaits par nestrādājošiem multimediju ekrāniem. Problēma skārusi no 2012. līdz 2018. gadam ražotos “Model S” un no 2016. gada līdz 2018. gadam ražotos “Model X”. Kā izrādījies, atsevišķās konfigurācijās 8GB eMMC NAND zibatmiņa pēc noteikta datu pārrakstīšanas reižu skaita vienkārši nolietojas. Kad tas notiek, zibatmiņa pārstāj strādāt un vairs nestrādā arī viss ekrāns.

Sūdzības pienākušas no ļoti daudziem īpašniekiem, tiek vēstīts, ka atsevišķos mēnešos problēma varētu būt skārusi pat 30 procentus saražoto auto. “Tesla” pērnā gada nogalē uzsāka atsaukumu programmu, apmaksājot remontu, ja problēma ar ekrānu radusies 8 gadu vai 160 tūkstošu kilometru laikā. Tāpat ražotājs atmaksāja naudu īpašniekiem, kuri paši bija veikuši remontu.

Tomēr ASV Nacionālā satiksmes drošības administrācija (NHTSA) nav mierā ar “Tesla” līdzšinējo aktivitāti jautājuma risināšanā, stingri aicinot ražotāju izsludināt atsaukumu. Tas par problēmu informētu aptuveni 158 tūkstošu mašīnu īpašniekus.

Kā skaidro federālās iestādes pārstāvji, multimediju ekrāna nestrādāšana var apdraudēt satiksmes drošību, jo tikai ar ekrāna palīdzību iespējams kontrolēt virkni mašīnai svarīgu funkciju, piemēram, aizmugurējo kameru vai gaisa plūsmas ieslēgšanu aizsvīdušiem priekšējiem logiem. Ražotājam dots laiks līdz 27. janvārim, lai reaģētu uz šo atsaukuma pieprasījumu

17 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
17 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis

ASV ir skarbs tirgus – tur tev neļaus taisīt brāķi. Pieņemu ka Eiropā tādu atsaukumu nespiedīs taisīt. Arī “dīzeļgeitā” klienti Eiropā nedeva atpakaļ savus auto.

Krotow

Kāpēc dot atpakaļ, ja var pārdot nadzīgiem vīriņiem no Austrumeiropas?

1210

nav īsti saprotams, kāpēc svarīgas auto vadīšanas funkcijas ir iespējams vadīt tikai no mēdekļekrāna, kas vispārīgā gadījumā ir tikai papildus aprīkojums.
ak vai, atcerējos – tesla taču ir revolucionārs auto, kurā ar rāvienu atbrīvojās no visa sliktā, kas ir līdzšinējos auto.

ja šādi tiek projektēti arī maska zvaigžņu kuģi – lidojiet bez manis)

Lauris

Protams,labāk lidot ar krievu kosmosa kuģiem,kur smadzeņu vietā gan jau ir 60. gada kalkulators.

Aigars Axx

Ar 60-to gadu kalkulatoriem tika pastrādātas brīnumu lietas abos okeāna krastos. Un jā, labāk darbojošs kalkulators nekā bezjēdzīgs dizaina elements.

Wilhelms

60.gados varbūt bija labums kāds, bet ne jau tagad. Absolūti nepiekrītu par dizaina elementiem. Tā ir ļoti svarīga īpašība auto izvēlē

1210

tas nav dizains, bet drošība…bet maska mērķauditorija to nesaprot, jo viņu domāšanas process ir…ar īpatnībām.

Virpotājs

Beidz ākstīties, drošība mūsdienās ir vēl nebijusi augstā līmenī. Nu labi, daži nenostrādāti elementi, bet nu stipri apšaubu, ka kāds gribētu sev auto kā pilota kabīni

1210

es ne par pasīvo, bet ka braucot var izbeigties kāda mikrene, kas atbild par kāda būtiska mezgla vadīšanu.
nav tak jābūt kara tehnikas tumbleriem, bet tam, kas ir – jāstrādā bez atteikumiem.

es ticu, ka ja masks neaizies pilnīgi orbītā ar savu marsu, pēc gadiem 7-10 tesla var tikt novesta līdz tiešām labam līmenim.

1210

kamēr krievu kosmosa programma bija kosmosa programma, nevis naudas apgūšanas projekts, tikmēr viss viņiem bija labi ar kosmosa kuģiem (nu, cik labi var būt ar valsts kosmosa apgūšanas programmām…)
tur jau nevajag kriptofermu uz borta, pietiek ar nepieciešamajām skaitļošanas jaudām, kas nodrošina borta sistēmu darbību un navigāciju.
tiesa, viss ir taisīts lai kalpotu max bez atteikumiem (nevis uz lētākajām komponentēm, kā šajā teslas gadījumā) un vairums (vismaz kritiskās) komponenšu ir dublētas.

Viesturs Grabovskis

Pieņemu, ka astronautiem šodien vadīt raķetes ir krietni vienkāršāk un ērtāk, kā arī drošāk, nekā ar kalkulatoru.
comment image

Skābene

Nvidia laikam nebija rēķinājusies ar to, ka mašīnas tiek lietotas ilgāk par 2-3 gadiem! :D

Krotow

Masks pārāk agri no Dienvidāfrikas aizbrauca un neredzēja, kā segregācijas otrā pusē dzīvojošie ar vienu vāģi brauc 30 gadus.

Krotow

Šis gļuks bija konkrēti nolaidība no borta datora veidotāju puses. Šaubos ka viņi nezināja par to ka flešatmiņu var pārrakstīt tikai noteiktu skaitu reižu. Varēja vienkārši atslēgt logus pēc noklusējuma. Vēl labāk – ielikt tur 8 GB SD karti, ko nomainīt vajadzības gadījumā. Tāpēc prasība ir pamatota.

ggggg

Hehe, beidzot visu šo podziņu un kloķu aizvākšanas arguments nebūs lētākas izmaksas. Ceru, ka iesitīs pa kabatu pamatīgi. Sen jau saku – uz planšetēm nevar paļauties. Neesmu redzējis nevienu planšeti, kas kalpotu tik ilgi un uzticami kā parastas, mehāniskas pogas auto panelī.

Elektriķis

….teica kučieris, pabraukdams ar karieti garām saplīsušam Ford Model T :)

Andis

Ar blaupunkt rādio bija tas pats. Skaļuma poga noklājās dēl flešas ,kurā tiek tiek pārrakstīta jaunā pozīcija. Tās vietā ieliku sapāroto poci un rullē tālāk.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: