Reklāma

“Audi” 2020. gadā pārdeva gandrīz 50 tūkstošus “e-tron” elektroauto

Jaunākie raksti

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju - gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi...

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

Vācu autoražotājs “Audi” pērn spēja pārdot gandrīz 50 tūkstošus elektrisko krosoveru “e-tron”. Ja gribam būt pavisam precīzi, tad tika pārdoti 47 324 eksemplāri, kas ir par 79,5 procentiem vairāk pārdotu “e-tron” nekā gadu iepriekš, kad šis auto sāka nonākt pircēju rokās.

Tas “e-tron” padara par vislabāk pārdoto elektroauto modeli starp vācu premium zīmoliem, savukārt Eiropas vadošajā elektroauto tirgū Norvēģijā tas kļuvis par vislabāk pārdoto “Audi” modeli. Arī citās valstīs ar “e-tron” pārdošanu veicies samērā labi.

Salīdzinot ar 2019. gadu, “Audi” kopējie pārdošanas apjomi pērn nokritās par 8,3 procentiem. Tajā vainosim koronavīrusu, tomēr šie rādītāji nemaz nav tik slikti, ņemot vērā, cik kopumā sarežģīts gads padevās autoindustrijai. Atsevišķos tirgos “Audi” pārdošanas apjomi kritās par 20 procentiem, savukārt, piemēram, Ķīnā, tie pat palielinājās par 5 procentiem. Arī Eiropā atšķirība ir itin jūtama – kopējie pārdošanas apjomi kritās par gandrīz 20 procentiem, savukārt “e-tron” pārdošana palielinājusies par teju 80 procentiem.

Paredzams, ka līdz ar “e-tron GT”, kas pie klientiem nonāks šogad, arī turpmāk “e-tron” pārdošanas rādītāji saglabāsies ar pozitīvu tendenci.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
14.01.2021 09:51

Šis ir viens no vairākuma auto ražotāju elektrifikācijas principiem: “sākam ar dārgo galu, atgūstam investīcijas”. Tomēr Renault un VW tā nedarīja. Ej nu sazini, kādi ir salīdzinošie finasiālie rezultāti. Katrā ziņā Tesla no bedres izrāpās tikai ar “lēto” modeli 3.
Audi e-trons esot ļoti komfortabls. Neesmu braucis, bet tikai iekāpis. Diezgan nospiedoši ir daudzie ekrāniņi un knibuļi. Un vēl tie milzu izmēri… Iedomājos ka šī auto īpašniekam uzvārdā obligāts ir iestarpinājums “von”.

Kursors.lv
14.01.2021 12:29
Reply to  Elektriķis

No visiem daudzajiem pērn izbrauktajiem 1000km testiem tīri komforta ziņā man vislabāk atmiņā palicis tieši e-tron. Bet nav brīnums, jo pa lielam tas ir vienkārši kruts, dārgs Audi automobilis. Elektriskā daļa šeit pat nav galvenā. Ja iedziļināmies jautājumā, tad elektriskā daļa šim auto kaut kādā mērā piekliboja, jo fiziku neapmānīsi un auto lielās masas dēļ tam bija pašvaki ar vidējo enerģijas patēriņu. Es gan neesmu drošs, ka šāda auto īpašniekam/braucējam šis aspekts ir noteicošais.

Elektriķis
14.01.2021 12:50

Jā, diez vai Jūlijs Krūmiņš lasīja Tavu apskatu pirms iegādājās :)

Kursors.lv
14.01.2021 12:57
Reply to  Elektriķis

Kaut kā tā, jā. Bet es domāju, ka konkrētajam personāžam šis auto ir vienkārši kārtējā rotaļlieta.

Reklāma