Reklāma

Ar “LG” produktiem tehnoloģiju izstādē “CES 2021” iepazīstinās virtuāla influencere

Jaunākie raksti

Huawei FreeBuds 4i bezvadu austiņu apskats

Šogad manās testēt kārajās ausīs pabijušas Samsung Galaxy Buds Pro un RHA TrueControl ANC, bet citi apskatnieki savus dzirdes...

Tiešsaistes pasākumā informēs par IT darba un studiju iespējām Liepājā

Trešdien, 28. aprīlī plkst. 16:00 Liepājā pārstāvētais Latvijas IT uzņēmums “TestDevLab” aicina piedalīties tiešsaistes pasākumā, kurā kopā ar Liepājas...

Zinātnieki pēta videospēli, ar ko varētu atgūties pēc COVID-19 radītajiem koncentrēšanās traucējumiem

Zinātnieku rokās nonākusi īpaša videospēle, kuru varētu izmantot kā recepšu "medikamentu" tiem cilvēkiem, kuriem pēc koronavīrusa saslimšanas ir problēmas...

“Amazon” savus interneta satelītus orbītā plāno nogādāt ar “Atlas V” raķetēm

Īlons Masks ar savu uzņēmumu "SpaceX" noteikti nav vienīgais, kura mērķis ir ar satelītu palīdzību Zemes iedzīvotājiem sniegt ātrgaitas...

Vēlies BMW M divīzijas strīpas uz viedtālruņa? Ar iQOO tā nebūs problēma!

iQOO 7 Legend, kas ir zīmola ātrākais viedtālrunis, tiks pie BMW M Motorsport trīskrāsu strīpām un "Fascination Meets Innovation"...

Covid-19 pandēmijas dēļ vērienīgā tehnoloģiju izstāde “CES 2021” norisinās tiešsaistē. Vienlaikus kompānija “LG” savu dalību pasākumā vēlas virtualizēt vēl vairāk. Uzņēmums dažu savu produktu prezentāciju vēlas nodot nevis cilvēku, bet gan virtuālas influenceres Rijas Kīmas (Reah Keem) rokās.

Viņas uzdevums būs “CES 2021” skatītājus iepazīstināt ar jauno “LG CLOi UV-C” robotu sēriju, ko izziņoja pērnā gada decembrī. Šos robotus plānots izmantot vietās ar lielu cilvēku plūsmu, piemēram, viesnīcās, kur tie izplatīs UV-C gaismu, kas samazina kaitīgo mikrobu ietekmi. Rijas uzdevums būs pastāstīt par “CLOi UV-C” nozīmi viņas pašas dzīvē, “atsākot ceļot” pa pasauli, ko, protams, viņa tehniski nemaz nevar izdarīt.

Virtuālas influenceres statuss Rijai Kīmai nav iedots tāpat vien. “Instagram” viņai ir ap 6000 sekotāju, kā arī pašai sava mūzikas koplietošanas servisa “SoundCloud” lapa, kurā atrodama tieši viena dziesma.

Virtuālie influenceri kā tādi nav jaunums, taču to parādīšanās pasākumā, kas no sākuma līdz galam pieejams tikai tiešsaistē un pats par sevi ir sociāli tāls, godīgi sakot, ir visai īpatnēji. Taču tehnoloģiju izstādei tas, manuprāt, pat ir gluži piemēroti, jo viss pasākums taču ir par un ap visādiem jauniem tech risinājumiem.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: