Web Analytics
More
    Reklāma

    Ar “LG” produktiem tehnoloģiju izstādē “CES 2021” iepazīstinās virtuāla influencere

    Jaunākie raksti

    Covid-19 pandēmijas dēļ vērienīgā tehnoloģiju izstāde “CES 2021” norisinās tiešsaistē. Vienlaikus kompānija “LG” savu dalību pasākumā vēlas virtualizēt vēl vairāk. Uzņēmums dažu savu produktu prezentāciju vēlas nodot nevis cilvēku, bet gan virtuālas influenceres Rijas Kīmas (Reah Keem) rokās.

    Viņas uzdevums būs “CES 2021” skatītājus iepazīstināt ar jauno “LG CLOi UV-C” robotu sēriju, ko izziņoja pērnā gada decembrī. Šos robotus plānots izmantot vietās ar lielu cilvēku plūsmu, piemēram, viesnīcās, kur tie izplatīs UV-C gaismu, kas samazina kaitīgo mikrobu ietekmi. Rijas uzdevums būs pastāstīt par “CLOi UV-C” nozīmi viņas pašas dzīvē, “atsākot ceļot” pa pasauli, ko, protams, viņa tehniski nemaz nevar izdarīt.

    Virtuālas influenceres statuss Rijai Kīmai nav iedots tāpat vien. “Instagram” viņai ir ap 6000 sekotāju, kā arī pašai sava mūzikas koplietošanas servisa “SoundCloud” lapa, kurā atrodama tieši viena dziesma.

    Virtuālie influenceri kā tādi nav jaunums, taču to parādīšanās pasākumā, kas no sākuma līdz galam pieejams tikai tiešsaistē un pats par sevi ir sociāli tāls, godīgi sakot, ir visai īpatnēji. Taču tehnoloģiju izstādei tas, manuprāt, pat ir gluži piemēroti, jo viss pasākums taču ir par un ap visādiem jauniem tech risinājumiem.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma