web analytics

Ar “LG” produktiem tehnoloģiju izstādē “CES 2021” iepazīstinās virtuāla influencere

Jaunākie raksti

Kia prezentējusi savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju

Digitālajā konferencē Kia atklājusi jaunu informāciju par savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju. Līdz ar jauno zīmola saukli...

Bite Rīgā izvērš 5G mobilo sakaru tīklu

Mobilo sakaru operators BITE Rīgas centrā atklājis līdz šim lielāko 5G bāzes staciju skaitu vienkopus - 6 jaunas 5G...

Microsoft Surface Pro 7 planšetdatora apskats (video)

Tālajā 2011. gadā man bija ekskluzīva iespēja būt ASV un dzīvajā pieredzēt Windows 8 publiskās beta versijas izziņošanu. Šī...

ASUS RT-AX68U ir pirmais Wi-Fi 6 maršrutētājs ar Instant Guard

ASUS RT-AX68U ir pirmais mājas lietotājiem paredzētais bezvadu maršrutētājs ar Wi-Fi 6 un jauno Instant Guard drošības risinājumu. ASUS...

Kāds vīrietis Kalifornijā apsūdzēts pēc tam, kad viņa drons ietriecas policijas helikopterā

Visai nelāga drona pilotēšana izvērsusies kādam vīrietim Kalifornijā. Viņš pērnā gada septembrī palaida savu bezpilota lidaparātu, lai redzētu nozieguma...

Covid-19 pandēmijas dēļ vērienīgā tehnoloģiju izstāde “CES 2021” norisinās tiešsaistē. Vienlaikus kompānija “LG” savu dalību pasākumā vēlas virtualizēt vēl vairāk. Uzņēmums dažu savu produktu prezentāciju vēlas nodot nevis cilvēku, bet gan virtuālas influenceres Rijas Kīmas (Reah Keem) rokās.

Viņas uzdevums būs “CES 2021” skatītājus iepazīstināt ar jauno “LG CLOi UV-C” robotu sēriju, ko izziņoja pērnā gada decembrī. Šos robotus plānots izmantot vietās ar lielu cilvēku plūsmu, piemēram, viesnīcās, kur tie izplatīs UV-C gaismu, kas samazina kaitīgo mikrobu ietekmi. Rijas uzdevums būs pastāstīt par “CLOi UV-C” nozīmi viņas pašas dzīvē, “atsākot ceļot” pa pasauli, ko, protams, viņa tehniski nemaz nevar izdarīt.

Virtuālas influenceres statuss Rijai Kīmai nav iedots tāpat vien. “Instagram” viņai ir ap 6000 sekotāju, kā arī pašai sava mūzikas koplietošanas servisa “SoundCloud” lapa, kurā atrodama tieši viena dziesma.

Virtuālie influenceri kā tādi nav jaunums, taču to parādīšanās pasākumā, kas no sākuma līdz galam pieejams tikai tiešsaistē un pats par sevi ir sociāli tāls, godīgi sakot, ir visai īpatnēji. Taču tehnoloģiju izstādei tas, manuprāt, pat ir gluži piemēroti, jo viss pasākums taču ir par un ap visādiem jauniem tech risinājumiem.

AvotsVerge
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: