Reklāma

Ar “LG” produktiem tehnoloģiju izstādē “CES 2021” iepazīstinās virtuāla influencere

Jaunākie raksti

Sony Xperia 1 IV apskats – gandrīz gada viedtālrunis

Pēdējos gados Sony viedtālruņi ir parādījuši konservatīvu pretstāvi meinstrīmam. Tas vainagojies ar to, ka Sony flagmaņi kļuvuši teju elitāri....

Hyundai līdz 2024. gadam atliek ar ūdeņradi darbināmā “Nexo” jaunās paaudzes auto prezentāciju

Korejiešu autoražotājs Hyundai paziņojis, ka vismaz līdz 2024. gadam atlikta jaunās paaudzes "Nexo" prezentācija. Kā zināms, šis Hyundai modelis...

Saules paneļi vasarā parādīsies vēl 12 “Virši” stacijās

Plašāk izmantojot saules enerģijas priekšrocības, lielākais un visstraujāk augošais pašmāju degvielas un alternatīvās enerģijas tirgotājs AS “Virši-A” (turpmāk –...

Nokia izziņo G11 Plus viedtālruņa modeli, kuram sola trīs dienu darbības laiku

Gada sākumā Nokia izziņoja G11 modeli, un tagad tam pievienojies vēl viens "brālis" G11 Plus modelis, kas saņēmis atšķirīgāku...

Jaunais Hyundai IONIQ 5 vēl labāks – nobraucamais attālums pilsētā ir 710 km

Hyundai IONIQ 5 jaunais izlaidums nes līdzi vairākus uzlabojumus: ietilpīgāku, 77,4 kWh akumulatoru un akumulatora iepriekšējās uzsildes funkciju, inteliģentos...

Covid-19 pandēmijas dēļ vērienīgā tehnoloģiju izstāde “CES 2021” norisinās tiešsaistē. Vienlaikus kompānija “LG” savu dalību pasākumā vēlas virtualizēt vēl vairāk. Uzņēmums dažu savu produktu prezentāciju vēlas nodot nevis cilvēku, bet gan virtuālas influenceres Rijas Kīmas (Reah Keem) rokās.

Viņas uzdevums būs “CES 2021” skatītājus iepazīstināt ar jauno “LG CLOi UV-C” robotu sēriju, ko izziņoja pērnā gada decembrī. Šos robotus plānots izmantot vietās ar lielu cilvēku plūsmu, piemēram, viesnīcās, kur tie izplatīs UV-C gaismu, kas samazina kaitīgo mikrobu ietekmi. Rijas uzdevums būs pastāstīt par “CLOi UV-C” nozīmi viņas pašas dzīvē, “atsākot ceļot” pa pasauli, ko, protams, viņa tehniski nemaz nevar izdarīt.

Virtuālas influenceres statuss Rijai Kīmai nav iedots tāpat vien. “Instagram” viņai ir ap 6000 sekotāju, kā arī pašai sava mūzikas koplietošanas servisa “SoundCloud” lapa, kurā atrodama tieši viena dziesma.

Virtuālie influenceri kā tādi nav jaunums, taču to parādīšanās pasākumā, kas no sākuma līdz galam pieejams tikai tiešsaistē un pats par sevi ir sociāli tāls, godīgi sakot, ir visai īpatnēji. Taču tehnoloģiju izstādei tas, manuprāt, pat ir gluži piemēroti, jo viss pasākums taču ir par un ap visādiem jauniem tech risinājumiem.

AvotsVerge
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma