Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” iegādājies podkāstu tīklu “Wondery”

    Jaunākie raksti

    Wondery” – viens no pēdējiem lielākajiem neatkarīgajiem podkāstu tīkliem – jau pavisam drīz oficiāli piederēs kompānijai “Amazon”. Abi uzņēmumi nesen nākuši klajā ar paziņojumu par šo darījumu. Līdz ar to tagad ir skaidrs, ka “Wondery” ieguvis tieši “Amazon”, nevis nonāks, piemēram, “Apple” vai “Sony” īpašumā, kuri arīdzan bija interesējušies par šo podkāstu tīklu, kas, iespējams, vislielāko atpazīstamību ieguva ar šovu “Dirty John“.

    “Amazon” pašreiz nav atklājis iegādes cenu, taču, piemēram, “Bloomberg” un “Wall Street Journals” vēstījuši, ka “Wondery” vērtība sasniedz vismaz 300 miljonus ASV dolāru. Pagaidām izskatās “Wondery” kļūs par daļu no “Amazon Music” pakalpojuma, kas podkāstus sāka piedāvāt pērnā gada septembrī.

    Reklāma

    Šis darījums ir ievērojams ne tikai tāpēc, ka “Amazon” sāks izplesties arī podkāstu jomā, bet īpaši tāpēc, ka kompānija varētu sastādīt nopietnu konkurenci mūzikas straumēšanas servisam “Spotify”, kas 2020. gada laikā pamanījies piesaistīt virkni spīdekļu un sabiedrībā zināmu personu. Vienlaikus “Amazon” sola, ka darījums ar “Wondery” nemainīs līdz šim sniegto podkāstu pieejamību. Tāpat “Amazon” cer, ka “Wondery” iegāde veicinās podkāstu izaugsmi un attīstību kopumā, kā arī sniegs visaptverošu klausīšanās pieredzi cilvēkiem visā pasaulē.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma