web analytics

“Amazon” iegādājies podkāstu tīklu “Wondery”

Jaunākie raksti

“Twitter” lietotāji varētu tikt pie iespējas atsaukt savus tvītus

Mikroblogošanas vietne "Twitter" drīzumā varētu piedāvāt jaunu funkciju, kas attiecas tieši uz tvītošanu. Proti, šobrīd tiek testēta "Undo Send"...

Alphabet strādā pie valkājamas ierīces, kas skaļā vidē pastiprinās noteiktas skaņas

Uzņēmums Alphabet, kas Google mātes kompānija, strādā pie īpašas valkājamās ierīces, kuras mērķis ir uztvert noteiktas skaņas skaļā vidē,...

“Honda Legend” kļuvusi par pasaulē pirmo mašīnu ar sertificētām “Level 3” autonomās braukšanas spējām

"Honda" prezentējusi Japānas tirgum paredzētu sedanu "Legend", taču šis modelis ievērojams ar to, ka tas kļuvis par pasaulē pirmo...

Tet uzsāk darbu pie nākotnes interneta ar 10 reižu lielāku ātrumu

Tehnoloģiju un izklaides uzņēmums Tet sācis darbu pie vēl nebijuša ātruma mājas interneta tīkla izveides. Tas līdz pat klienta...

ASUS ROG Strix GeForce RTX 3060 OC videokartes apskats

Nvidia janvāra vidū izziņoja jaunāko videokarti GeForce RTX 30 sērijā – GeForce RTX 3060. Jaunā GeForce RTX 3060 ir...

Wondery” – viens no pēdējiem lielākajiem neatkarīgajiem podkāstu tīkliem – jau pavisam drīz oficiāli piederēs kompānijai “Amazon”. Abi uzņēmumi nesen nākuši klajā ar paziņojumu par šo darījumu. Līdz ar to tagad ir skaidrs, ka “Wondery” ieguvis tieši “Amazon”, nevis nonāks, piemēram, “Apple” vai “Sony” īpašumā, kuri arīdzan bija interesējušies par šo podkāstu tīklu, kas, iespējams, vislielāko atpazīstamību ieguva ar šovu “Dirty John“.

“Amazon” pašreiz nav atklājis iegādes cenu, taču, piemēram, “Bloomberg” un “Wall Street Journals” vēstījuši, ka “Wondery” vērtība sasniedz vismaz 300 miljonus ASV dolāru. Pagaidām izskatās “Wondery” kļūs par daļu no “Amazon Music” pakalpojuma, kas podkāstus sāka piedāvāt pērnā gada septembrī.

Šis darījums ir ievērojams ne tikai tāpēc, ka “Amazon” sāks izplesties arī podkāstu jomā, bet īpaši tāpēc, ka kompānija varētu sastādīt nopietnu konkurenci mūzikas straumēšanas servisam “Spotify”, kas 2020. gada laikā pamanījies piesaistīt virkni spīdekļu un sabiedrībā zināmu personu. Vienlaikus “Amazon” sola, ka darījums ar “Wondery” nemainīs līdz šim sniegto podkāstu pieejamību. Tāpat “Amazon” cer, ka “Wondery” iegāde veicinās podkāstu izaugsmi un attīstību kopumā, kā arī sniegs visaptverošu klausīšanās pieredzi cilvēkiem visā pasaulē.

AvotsVerge
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: