Reklāma

5 mobilās spēles, kuras 2020. gadā ieņēmušas vairāk nekā 1 miljardu dolāru

Jaunākie raksti

BISSELL CrossWave Cordless mazgājošā slotas tipa putekļu sūcēja apskats

Nu jau esmu kļuvis par oficiālo tīrības un spodrības ziņnesi, šajā pavasarī turpinām dažādu mājsoļa palīgu apskatus ar vienu...

Latvijā vadošais ielu mākslinieks KIWIE izlicis pārdošanā pasaules mērogā unikālus NFT

KIWIE ir viens no pazīstmākajiem ielu māksliniekiem Latvijā, kura vārds izskanējis tālu aiz mūsu valsts robežām. Viņa firmas zīme,...

Hakatonā pētīs, vai elektroauto var uzlādēt pie apgaismojuma staba, kā arī citas idejas

Lādēt elektroauto pie apgaismojuma staba un ieviest metrobusa līniju Teikas virzienā. Pie kā strādās hakatonā? No 15. līdz 17....

Eiropas Parlaments vēlas slēgt pirātiskās sporta pārraides 30 minūšu laikā

Eiropas Parlaments strādā pie lēmuma, kas varētu pieprasīt slēgt pirātiskās sporta pārraides vien pusstundas laikā. Lai to spētu īstenot...

Parādās ziņas, ka varētu kavēties jauno iPad un MacBook portatīvo datoru ražošana

Jau 2020. gads bija izaicinājumu pilns elektronikas ražošanā, jo radās problēmas ar dažādu detaļu izgatavošanu, piegādi un produktu salikšanu,...

Pagājušajā nedēļa Apple paziņoja, kuras lietotnes bijušas populārākās 2020. gadā, taču tagad pieejama informācija par to, kuras mobilās spēles šajā gadā ir apgrozījušas vairāk nekā 1 miljardu dolāru. Šī summa tiek rēķināta gan no Google Play Store, gan no Apple App Store datiem.

Šī gada veiksminiece ir spēle PUBG Mobile, kura kopā ar Ķīnas versiju Game for Peace ir ieņēmušas 2,6 miljardus dolāru, bet otrajā vietā tāpat ar iespaidīgiem 2,5 miljardiem seko Honor of Kings (Arena of Valor) spēle. Topa trešajā vietā atrodas jau vairākus gadus populārā spēle Pokemon Go ar 1,2 miljardiem dolāru, kura tika izdota 2016. gadā un katru gadu ir kāpinājusi savus ieņēmumus, līdz ar to 2020. gada ir bijis līdz šim veiksmīgākais. Attiecīgi ceturtā un piektā vietā ar līdzīgiem 1,1 miljardu dolāru ieņēmumiem atrodas spēles Coin Master un Roblox.

Avots: SensorTower

Pārsvarā šīs spēles pelna tieši uz dažādiem papildinājumiem, kurus var iegādāties, lai uzlabotu spēlēšanas pieredzi vai paātrinātu savu progresu tajās. Interesanti, ka Apple nesen paziņoja par iespēju dalīties ar dažādiem lietotņu pirkumiem savā ģimenes starpā.

Salīdzinot platformu datus, joprojām iPhone lietotāji no sava maciņa vidēji tērē vairāk nekā Android lietotāji. Protams, ka straujais ieņēmumu kāpums saistīts ar pandēmijas situāciju visā pasaulē, kas cilvēkiem licis vairāk laika pavadīt mājās un meklēt izklaides veidus, apgūstot savu mobilo ierīču sniegtās iespējas.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
SS...

Cik gan atpalikušam attīstībā jābūt cilvēkam, lai tērētu naudu spēlēm. Sevišķi tādām, kā coin master ar pagājušā gadsimta grafiku ?

Kristaps Skutelis

Kāpēc nevar tērēt naudu uz izklaidēm? Tāpēc jau tās arī ir izklaides.

Krotow

Vnk atkal pierādījums, ka vienam otram nav kur naudu likt.

Oskars

Nevis viwnkarsi nav kur naudu likt bet gan debilisms no cilveka neatkapjas, ka spele tik debilas speles.

freelifelv

Roblox nebija kaut kas līdzīgs komūnai, hubam, platformai, ar inside geimiem un pat dažādām OS? Jautāju, jo sīkais kaut ko tādu īsu brīdi spēlēja, līdz apnika. Par naudas “tērēšanu”, nu kamōn…tur var diskutēt stundām. Kas cilvēkam patīk/interesē/izklaidē, tur arī naudu tērē. Es, piemēram, nepirktu makšķeri par 200 eur, bet ieguldītu, mierīgi, PC spēlē 50 vai 100 eur, ja man tā gribētos :) Jāsaprot, ka aktīvā atpūta (pie dabas) – moči, offroad, makšķerēšana utt., izmaksā naudu, kas pie citām interesēm ir/tiek ieguldāma virtuālajā pasaulē. Un tagad varat sākt diskusiju, ka geimeri ir resni lohi, bet outdoor fanāti spēcīgi (mož svarīgāki) indivīdi… Read more »

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: