Revolut šodien laiž klajā savu tiešsaistes tīmekļa lietotni, kas no šī brīža būs pieejama vairāk kā 13 miljoniem klientu Eiropas Ekonomikas zonā (EEZ), Austrālijā, Singapūrā, Šveicē, Japānā un Amerikas Savienotajās Valstīs. Klienti nu var droši piekļūt saviem kontiem ne tikai no viedtālruņa lietotnes, bet arī no galddatora vai klēpjdatora pārlūkprogrammas.
Ja klients ir nozaudējis savu tālruni vai karti, tie ir nozagti, vai klients vienkārši izvēlas pārbaudīt savu kontu no datora, Revolut tīmekļa lietotne nodrošina elastību un drošību, kas nepieciešama, veicot darbības ar naudu.
Klienti var droši pierakstīties Revolut tīmekļa lietotnē, ko aizsargā divpakāpju autentifikācija (2FA), un iegūt pilnīgu Revolut konta, darījumu vēstures un karšu pārskatu. Šeit var arī iesaldēt/atsaldēt kartes, bloķēt/atbloķēt to PIN kodus un kontrolēt visus citus karšu drošības iestatījumus, tos ieslēdzot vai izslēdzot, tikai ar pāris klikšķiem.
Klienti tagad var papildināt savu kontu tieši no Revolut tīmekļa lietotnes ar bankas pārskaitījumu, debetkarti vai kredītkarti un Apple Pay (ja tas iespējams, lietojot Safari). Ja klientiem ir kādi jautājumi vai problēmas, ir iespējams sazināties ar atbalsta aģentiem mūsu čatā un piekļūt BUJ.
Niks Storonskis, Revolut izpilddirektors un dibinātājs, teica: “Iespēja piekļūt kontam no pārlūkprogrammas mūsu klientu vidū ir ļoti pieprasīta, tādēļ esam gandarīti par izstrādāto drošo un ērto tīmekļa lietotni, ko ikviens var izmantot pēc nepieciešamības. Mūsu klienti var piekļūt savai naudai no jebkuras vietas un jebkurā laikā pat tad, ja viņiem nav tālruņa vai kartes vai viņi vienkārši izvēlas pārbaudīt savu kontu no datora. Tiešsaistes iespējas sniegtās papildu ērtības un elastīgums ir lielisks ieguvums.”
Lai piekļūtu tiešsaistes lietotnei, klienti var vienkārši apmeklēt Revolut drošās tiešsaistes pierakstīšanās lapu, ievadīt sava tālruņa numuru un izpildīt ekrānā redzamos norādījumus.
Revolut klientiem nav jāgaida pie tālruņa vai rindā pie bankas filiāles, ja nepieciešams papildināt kontu vai saņemt klientu atbalstu. Ja klients ir pazaudējis savu tālruni vai Revolut karti, ar Revolut tīmekļa lietotni visu var atrisināt ātri un bez problēmām.
vai tiešām varēs saņemt klienta atbalstu, kura praktiski nav? tur tiešām sēdēs cilvēki, kuri atbildēs uz jautājumiem un risinās problēmas? vai tomēr tā ir tikai kārtējā tukšā preses relīze?
“Šeit var arī iesaldēt/atsaldēt kartes”
varēs atsaldēt arī bez paskaidrojumiem bloķēto kontu, par kuru neeksistējošais klientu serviss neatbild? ;)
Tas izskaidro, kāpēc kad mēģināju iepazīties ar Revolut webā nekas negāja .
Tad vēl neizdevās iemaksāt to starta kapitālu ( kautko pamatbanka sāka lamāties par autorizāciju utt ) un atmetu ar roku tai klaberjaktei .
Ja nav kazai piena, tad nav .
Y
Forši, beidzot būs vēl viens variants.
nu ta beidzot, a to maksājot no telefona nav ērti, tikai online bankinga dēļ izmantoju vairāk n26, tagad varēšu normāli maksāt arī no revoluta
Pagaidām gan Revolut tīmekļa versija ir ļoooooooti ierobežota un pa lielam tur var tikai apskatīt konta statusu, transakcijas un mazliet padarboties ap kartēm.
Ierobežoto funkcionalitāti var arī pieciest kādu brīdi, bet galvenais, ka Revoluts ir ceļā uz pilnvērtīgu online banku…
Ļoti ceru,ka Revoluts nepakļausies kārdinājumam ieviest/pacelt tarifus
Sveiki ,kā revoluta var atjaunot datus ? Es sen atpkaļ biju uztaisījusi revolut , bet sanaca tā kad vairs nelietoju ! Man nomainījas viss epasts , telefona numurs , un paroli aizmirsu ! Kā man tagad to visu atjaunot ? Ja kādam ir pieredze lūdzu padalieties !
Man nozaga kontu ,ar maniem datiem kur griezties
Pie Revolut atbalsta dienesta.