Elektroauto “Tesla” turpina vajāt problēmas ar uzņēmuma radītajām automašīnām – ASV Nacionālā satiksmes drošības administrācija uzsākusi izmeklēšanu par balstiekārtas problēmām “Model S” un “Model X” automašīnās, kas ražotas no 2015. līdz 2017. gadam.
Izmeklēšana sākta pēc tam, kad “Tesla” šo problēmu dēļ uzsāka atsaukumu Ķīnā. Pats autoražotājs noliedz, ka balstiekārtas uzbūvē būtu kādas problēmas un uzskata, ka ķīnieši piespiež veikt atsaukumu. “Tesla” bija spiesta atsaukt 30 tūkstošus iepriekš minēto modeļu auto Ķīnā balstiekārtas problēmu dēļ.
“Tesla” apgalvo, ka priekšējās balstiekārtas atsaišu problēma skārusi 0,1% automašīnu Ķīnā un 0,05% auto citur pasaulē. “Model S” un “Model X” konkrētajā laika posmā tika ražoti ASV un pēc tam nosūtīti uz Ķīnu un citām pasaules valstīm, līdz ar to balstiekārtas risinājumi visur ir vienādi. Uzņēmums uzskata, ka problēma radusies ķīniešu braukšanas stila dēļ. ASV uzsāktās izmeklēšanas mērķis vismaz sākotnēji ir noskaidrot, cik mašīnas šī problēma skar.
Daudzām markām līdzīgas problēmas ir teju vai ikdiena. Pie Teslas jebkura mušā tiek izpūsta par ziloni.
Ietekmeļu paaudze pūlas kā var.
Un kāds ir “ķīniešu braukšanas stils”, kuru netur Tesla?
Ak, neuzplēsiet vecās vātis! Vecajai Zojai tā bija vājā vieta. Ko līdz bezproblēmu piedziņa, ja pēc 2 gadiem jau bija vajadzīgs remonts piekarei (balstiekārtai)?
Elektrisko auto svaru un griezes momentu ir grūti savaldīt, tur vajag ko īpašu.
Diez kā ies koplietošanas Zojām?
Model X griezes moments nav nekāds kosmiskais . Vēl jo vairāk priekšējam dzinējam …
Tu gribi teikt ka Zojai lielāks???
Nu labi, Renault ir slavens ar savu vārgo piekari.
Savukārt vārgā informācijas noplūde no Teslu īpašniekiem (it sevišķi ModelX) stāsta par šīm pašām problēmām. Nav jau cilvēka dabā atzīt ka “manējais auto ir slikts” :)