web analytics

ASV Nacionālā satiksmes drošības administrācija izmeklē sūdzības par “Tesla” balstiekārtu

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...

Elektroauto “Tesla” turpina vajāt problēmas ar uzņēmuma radītajām automašīnām – ASV Nacionālā satiksmes drošības administrācija uzsākusi izmeklēšanu par balstiekārtas problēmām “Model S” un “Model X” automašīnās, kas ražotas no 2015. līdz 2017. gadam.

Izmeklēšana sākta pēc tam, kad “Tesla” šo problēmu dēļ uzsāka atsaukumu Ķīnā. Pats autoražotājs noliedz, ka balstiekārtas uzbūvē būtu kādas problēmas un uzskata, ka ķīnieši piespiež veikt atsaukumu. “Tesla” bija spiesta atsaukt 30 tūkstošus iepriekš minēto modeļu auto Ķīnā balstiekārtas problēmu dēļ.

“Tesla” apgalvo, ka priekšējās balstiekārtas atsaišu problēma skārusi 0,1% automašīnu Ķīnā un 0,05% auto citur pasaulē. “Model S” un “Model X” konkrētajā laika posmā tika ražoti ASV un pēc tam nosūtīti uz Ķīnu un citām pasaules valstīm, līdz ar to balstiekārtas risinājumi visur ir vienādi. Uzņēmums uzskata, ka problēma radusies ķīniešu braukšanas stila dēļ.  ASV uzsāktās izmeklēšanas mērķis vismaz sākotnēji ir noskaidrot, cik mašīnas šī problēma skar.

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Karlis

Daudzām markām līdzīgas problēmas ir teju vai ikdiena. Pie Teslas jebkura mušā tiek izpūsta par ziloni.

Krotow

Ietekmeļu paaudze pūlas kā var.

Māris

Un kāds ir “ķīniešu braukšanas stils”, kuru netur Tesla?

Elektriķis

Ak, neuzplēsiet vecās vātis! Vecajai Zojai tā bija vājā vieta. Ko līdz bezproblēmu piedziņa, ja pēc 2 gadiem jau bija vajadzīgs remonts piekarei (balstiekārtai)?
Elektrisko auto svaru un griezes momentu ir grūti savaldīt, tur vajag ko īpašu.
Diez kā ies koplietošanas Zojām?

Janis Murnieks

Model X griezes moments nav nekāds kosmiskais . Vēl jo vairāk priekšējam dzinējam …

Elektriķis

Tu gribi teikt ka Zojai lielāks???
Nu labi, Renault ir slavens ar savu vārgo piekari.
Savukārt vārgā informācijas noplūde no Teslu īpašniekiem (it sevišķi ModelX) stāsta par šīm pašām problēmām. Nav jau cilvēka dabā atzīt ka “manējais auto ir slikts” :)

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: