Šodien, 20. novembrī, interneta veikals “Xnet” sāk piedāvāt saviem klientiem jaunu pakalpojumu “Xnet eXpress”. Šis pakalpojums nāk kopā ar drosmīgu solījumu par nākamās dienas piegādi noliktavas precēm, turklāt līdz pat mājas durvīm, vai izņemt preces pašam pick-up punktā Mārupē.

“Samazināts piegādes laiks ir viens no būtiskākajiem “Xnet” attīstības virzieniem; mūsu līdzšinējais preču piegādes ātrums bija viena līdz četras darba dienas. Lai nodrošinātu ne tikai ātrākas, bet arī nākamās dienas piegādes, sadarbībā ar mūsu loģistikas partneri “Omniva” esam izveidojuši noliktavu un vienlaikus arī sūtījumu saņemšanas punktu Rīgas apkaimē. Apvienojot spēkus, ar “Xnet eXpress” varam arī Latvijā nodrošināt tik populāro un pieprasīto nākamās dienas piegādi, ko piedāvā teju visi e-komercijas giganti visā pasaulē,” stāsta Mārcis Kronbergs, “Xnet” operacionālais vadītājs.

Reklāma

Līdz šā gada beigām noliktavā tiks glabātas aptuveni 200 populārākās preces, kas tiks papildinātas pēc pieprasījuma. Pasūtot preci ar “Xnet eXpress” simbolu līdz konkrētās dienas plkst. 21.00, pircējs sūtījumu saņems jau nākamajā dienā. Sākotnēji šāds pakalpojums tiks piedāvāts klientiem, kas dzīvo Rīgā un Pierīgā, un, ja pasūtījums ārēju apstākļu dēļ aizkavēsies, piegāde tiks veikta bez maksas. Savukārt iedzīvotājiem reģionos joprojām tiks piedāvāti “Xnet” standarta piegādes veidi.

“E-komercijas spēlētāju vidū konkurence ir sīva, tāpēc mums ir svarīgi būt pirmajiem, kas uzķer aktualitāti. Esam sagatavojuši īpašu svētku produktu izvēli, kas novembrī un decembrī būs pieejami ar piegādi jau nākamajā dienā, ieskaitot brīvdienas un svētku dienas. Beidzamo piegādi solām 24. decembra vakarā, tāpēc šogad bez dāvanām nepaliks arī tie, kuri iepirkšanos atstāj uz beidzamo brīdi,” papildina Mārcis Kronbergs, “Xnet” operacionālais vadītājs.

Atšķirībā no citiem interneta veikaliem, “Xnet eXpress” pircējiem piedāvā arī četru roku servisu bez papildu samaksas. Tas nozīmē, ja pircējs iegādājas preci, tad piegāde notiek līdz pašām durvīm – arī tad, ja klients dzīvo daudzstāvu mājas devītajā stāvā. Tas ir būtisks atbalsts cilvēkiem, kuri vēlas iegādāties, piemēram, lielo sadzīves tehniku.

Jaunā “Xnet” noliktava un sūtījumu saņemšanas punkts atradīsies uzņēmuma “Omniva” modernajās telpās Mārupē, Dzirnieku ielā 24, un līdz 23. decembrim strādās visas nedēļas dienas.

“Mums ir prieks, ka interneta veikals “Xnet” ir izvēlējies “Omniva” par savu loģistikas sadarbības partneri. Klienta vajadzību izpratne ir viena no mūsu centrālajām vērtībām, tāpēc esam gandarīti ka “Omniva” sniegtais loģistikas pakalpojumu komplekss ļauj “Xnet” fokusēties uz sava biznesa attīstību un neraizēties par preču uzglabāšanu, iepakošanu un nosūtīšanu pircējiem, par ko pilnībā parūpējas “Omniva”,” stāsta SIA “Omniva” loģistikas un operāciju vadītājs Guntis Mičuļs.

Līdz 23. decembrim pircējiem “Xnet eXpress” iegādātās preces iespējams saņemt arī izsniegšanas punktā Mārupē katru dienu no plkst. 8.00-17.00, ieskaitot brīvdienas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
9 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
whatsapp

hahahahhahahahahahahahhaa
ja vien prece nav “noliktavā” polijā

jimbo

Zāles pļāvējs, dārza mājiņa, trimmeris – nopietni, Ziemā ar nākamās dienas piegādi :D :D. Rinda noteikti ja pie durvīm :D Kāds ar galvu nedraudzējas, bet nu lai jau veicas

Jurčiks

krievijas “komunalčiki” izpirks https://youtu.be/OQlBxhfu0S8

igorchiks

Citiem tas jau sen saucas – “uzkārušās preces” izpārdošana no noliktavas :)

1134

vēl mazliet – un būs kārtējais XXX

Vladimirs

Ja godīgi, tad es savu pasūtīto preci gaidu kopš augusta. Saprotu ka korona utt, bet ja nevar piegādāt preces kuras paši pārdot, tad nevajadzētu arī reklamēt.

Kaspars

Bija līdzīga situācija: Biju pasūtījis zemē ierokamo batutu. Paiet noteiktais gaidīšanas laiks no pirkuma un Xnetam jautāju, kad varētu būt prece. Saprotu Covid un grūtības, bet zināt gribas. Xnet man sola sola, ka tulīt tūlīt būs. Tā nu mums pagāja 2 mēneši ar solījumiem tūlīt, tūlīt. Noskaidroju, ka ražotājam noliktava izpirkta, prasu vai tiešā būs, vai labāk meklēt citur? Sola, ka būs. Pēc trim mēnešiem saņemu ziņu, ka prece ir noliktavā un drīzuma DPD atvedīšot. Es priecīgs eju rakt bedri priekš batuta. Paiet nedēļa un nekā. Sola, ka būs, bet izsekošanas numuru arī nevar izsūtīt. Zvanu pats uz DPD, kuri… Read more »

Last edited 11 days ago by Kaspars
1034

xnet ir paveicies ar tik pacietīgu klientu, kurš gaidīja 4 mēnešus!
citi būtu pārtraukuši distances līgumu un caur banku arī atsaukuši maksājumu (iepr. maksas gadījumā).
Laikam jau nemaz tik ļoti nevajadzēja to mantu.

DMG

Neuzticos es Xnet, kopš man e-pastā atsūtīja linku uz rēķinus viņu lapā ar manu personas kodu. Jā teorētiski links saturēja nejaušus burtus un būtu jāpielieto brute force, lai visus rēķinus atrastu. Bet tomēr. Nekādas paroles, nekādas papildus aizsardzības. Uztaisi skriptu un ņem. Kad arī atbildē man pateica, ka viss tur ir droši un neviens nav sūdzējies, sapratu, ka labāk iešu ar līkumu viņiem. Varbūt jau viss ir sen mainījies, bet pirmais iespaids ir un paliek pirmais iespaids.