Web Analytics
More
    Reklāma

    “Xnet eXpress” sāk piedāvāt nākamās dienas piegādi

    Jaunākie raksti

    Šodien, 20. novembrī, interneta veikals “Xnet” sāk piedāvāt saviem klientiem jaunu pakalpojumu “Xnet eXpress”. Šis pakalpojums nāk kopā ar drosmīgu solījumu par nākamās dienas piegādi noliktavas precēm, turklāt līdz pat mājas durvīm, vai izņemt preces pašam pick-up punktā Mārupē.

    “Samazināts piegādes laiks ir viens no būtiskākajiem “Xnet” attīstības virzieniem; mūsu līdzšinējais preču piegādes ātrums bija viena līdz četras darba dienas. Lai nodrošinātu ne tikai ātrākas, bet arī nākamās dienas piegādes, sadarbībā ar mūsu loģistikas partneri “Omniva” esam izveidojuši noliktavu un vienlaikus arī sūtījumu saņemšanas punktu Rīgas apkaimē. Apvienojot spēkus, ar “Xnet eXpress” varam arī Latvijā nodrošināt tik populāro un pieprasīto nākamās dienas piegādi, ko piedāvā teju visi e-komercijas giganti visā pasaulē,” stāsta Mārcis Kronbergs, “Xnet” operacionālais vadītājs.

    Līdz šā gada beigām noliktavā tiks glabātas aptuveni 200 populārākās preces, kas tiks papildinātas pēc pieprasījuma. Pasūtot preci ar “Xnet eXpress” simbolu līdz konkrētās dienas plkst. 21.00, pircējs sūtījumu saņems jau nākamajā dienā. Sākotnēji šāds pakalpojums tiks piedāvāts klientiem, kas dzīvo Rīgā un Pierīgā, un, ja pasūtījums ārēju apstākļu dēļ aizkavēsies, piegāde tiks veikta bez maksas. Savukārt iedzīvotājiem reģionos joprojām tiks piedāvāti “Xnet” standarta piegādes veidi.

    “E-komercijas spēlētāju vidū konkurence ir sīva, tāpēc mums ir svarīgi būt pirmajiem, kas uzķer aktualitāti. Esam sagatavojuši īpašu svētku produktu izvēli, kas novembrī un decembrī būs pieejami ar piegādi jau nākamajā dienā, ieskaitot brīvdienas un svētku dienas. Beidzamo piegādi solām 24. decembra vakarā, tāpēc šogad bez dāvanām nepaliks arī tie, kuri iepirkšanos atstāj uz beidzamo brīdi,” papildina Mārcis Kronbergs, “Xnet” operacionālais vadītājs.

    Atšķirībā no citiem interneta veikaliem, “Xnet eXpress” pircējiem piedāvā arī četru roku servisu bez papildu samaksas. Tas nozīmē, ja pircējs iegādājas preci, tad piegāde notiek līdz pašām durvīm – arī tad, ja klients dzīvo daudzstāvu mājas devītajā stāvā. Tas ir būtisks atbalsts cilvēkiem, kuri vēlas iegādāties, piemēram, lielo sadzīves tehniku.

    Jaunā “Xnet” noliktava un sūtījumu saņemšanas punkts atradīsies uzņēmuma “Omniva” modernajās telpās Mārupē, Dzirnieku ielā 24, un līdz 23. decembrim strādās visas nedēļas dienas.

    “Mums ir prieks, ka interneta veikals “Xnet” ir izvēlējies “Omniva” par savu loģistikas sadarbības partneri. Klienta vajadzību izpratne ir viena no mūsu centrālajām vērtībām, tāpēc esam gandarīti ka “Omniva” sniegtais loģistikas pakalpojumu komplekss ļauj “Xnet” fokusēties uz sava biznesa attīstību un neraizēties par preču uzglabāšanu, iepakošanu un nosūtīšanu pircējiem, par ko pilnībā parūpējas “Omniva”,” stāsta SIA “Omniva” loģistikas un operāciju vadītājs Guntis Mičuļs.

    Līdz 23. decembrim pircējiem “Xnet eXpress” iegādātās preces iespējams saņemt arī izsniegšanas punktā Mārupē katru dienu no plkst. 8.00-17.00, ieskaitot brīvdienas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    whatsapp
    20.11.2020 14:52

    hahahahhahahahahahahahhaa
    ja vien prece nav “noliktavā” polijā

    jimbo
    20.11.2020 16:01

    Zāles pļāvējs, dārza mājiņa, trimmeris – nopietni, Ziemā ar nākamās dienas piegādi :D :D. Rinda noteikti ja pie durvīm :D Kāds ar galvu nedraudzējas, bet nu lai jau veicas

    Jurčiks
    23.11.2020 15:23
    Reply to  jimbo

    krievijas “komunalčiki” izpirks https://youtu.be/OQlBxhfu0S8

    igorchiks
    20.11.2020 16:51

    Citiem tas jau sen saucas – “uzkārušās preces” izpārdošana no noliktavas :)

    1134
    20.11.2020 18:38

    vēl mazliet – un būs kārtējais XXX

    Vladimirs
    23.11.2020 10:15

    Ja godīgi, tad es savu pasūtīto preci gaidu kopš augusta. Saprotu ka korona utt, bet ja nevar piegādāt preces kuras paši pārdot, tad nevajadzētu arī reklamēt.

    1034
    23.11.2020 15:05
    Reply to  Vladimirs

    xnet ir paveicies ar tik pacietīgu klientu, kurš gaidīja 4 mēnešus!
    citi būtu pārtraukuši distances līgumu un caur banku arī atsaukuši maksājumu (iepr. maksas gadījumā).
    Laikam jau nemaz tik ļoti nevajadzēja to mantu.

    DMG
    23.11.2020 17:09

    Neuzticos es Xnet, kopš man e-pastā atsūtīja linku uz rēķinus viņu lapā ar manu personas kodu. Jā teorētiski links saturēja nejaušus burtus un būtu jāpielieto brute force, lai visus rēķinus atrastu. Bet tomēr. Nekādas paroles, nekādas papildus aizsardzības. Uztaisi skriptu un ņem. Kad arī atbildē man pateica, ka viss tur ir droši un neviens nav sūdzējies, sapratu, ka labāk iešu ar līkumu viņiem. Varbūt jau viss ir sen mainījies, bet pirmais iespaids ir un paliek pirmais iespaids.

    Reklāma