Web Analytics
More
    Reklāma

    “Subaru” prezentē ilgi gaidīto jaunās paaudzes “BRZ” sporta auto

    Jaunākie raksti

    “Subaru” beidzot prezentējis ilgi gaidīto otrās paaudzes “BRZ” sporta auto, kurš pie klientiem nonāks jau nākamā gada beigās. Tāpat kā iepriekšējās paaudzes mašīna, arī jaunais “BRZ” izstrādāts kopā ar “Toyota GR86”, kuras iepriekšējo paaudzi pazinām ar nosaukumu “GT86”. Abas mašīnas ir mehāniski identiskas.

    Jaunais “BRZ” izmantos 2,4 litru četrcilindru atmosfērisko boxer-dzinēju, kas šajā mašīnā attīstīs 228 zirgspēku un visu savu jaudu sūtīs aizmugurējiem riteņiem. Iepriekšējās paaudzes “BRZ” bija 2,0 litru atmosfēriskais dzinējs un 197 zirgspēki. Pircējiem ir iespēja izvēlēties 6-pakāpju manuālo vai 6-pakāpju automātisko ātrumkārbu.

    Reklāma

    Automašīna ir padarīta pavisam nedaudz garāka un tagad tās riteņbāze ir 2,58 metri. “Subaru” saka, ka mašīnai ir gandrīz ideāls svara sadalījums pa asīm. “BRZ” sver 1315 kilogramus un tajā plaši izmantots alumīnijs – no tā izgatavots motora pārsegs, jumts un bamperi.

    “Subaru” inženieri piestrādājuši arī pie aerodinamikas – radiatora reste novietota salīdzinoši zemu un tās sānos ir atveres, lai samazinātu gaisa pretestību. Gaiss, kas plūst caur šīm atverēm tiek novirzīts gar auto sāniem, radot papildus piespiedējspēku. Arī aizmugurējo riteņu arkas un spoileris veidots, lai palielinātu piespiedējspēku. Ražotājs skaidro, ka izmanīta balstiekārtas montāžas sistēma, kā rezultātā mašīna un tās virsbūve padarīta stingrāka, uzlabojot iegriešanu līkumos.

    Salonā “BRZ” neatpaliek no mūsdienu auto – pieejams 7,9 collu digitālais instrumentu panelis, kā arī 8 collu multimediju sistēma, kura izmanto jaunāko “Subaru” sistēmu. Gan “BRZ”, gan dvīnis “GR86” pie pircējiem nonāks nākamā gada beigās.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Labvēlis
    19.11.2020 10:39

    Teikšu konkrēti – nav aršana bez turbīnas ja tev nav vismaz 3 litri. Vismaz kā opciju varēja turbo.

    1134
    19.11.2020 16:02
    Reply to  Labvēlis

    Teikšu kā ir – šobrīd tirgot 3L turbo Eiropā būtu kā smiltis Sahārā. Kāds jau paņems, bet cilvēki jau iedomās dzīvo elektriskajā nākotnē.

    Skābene
    20.11.2020 08:27
    Reply to  1134

    Nu tad jau pēc tavas loģikas bija jāliek kaut kāds 1,2 litru motors, jo savādāk nepirks, nebūs ekonomisks. :)

    Labvēlis
    20.11.2020 10:42
    Reply to  1134

    Pārprati. Vismaz kā opciju varēja turbo tam 2.0l vai 2.4l. Pietiktu ar 1.8 turbo 180 Zs, kuru liek jaunajā Levorg – lai uzsilda to uz kādiem 200zs ar ~300Nm un būs respektabli. Kaut vismaz kā opciju tiem kuri grib samaksāt, bet saprotu ražotāju, ka vajag cenu dabūt lejā, nav liela apjoma prece.

    Kursors.lv
    20.11.2020 18:24
    Reply to  Labvēlis

    Te var palasīt potenciālo Subaru skaidrojumu, kāpēc šim auto nav turbīnas https://www.autoblog.com/2020/11/20/2022-subaru-brz-why-it-isnt-turbocharged

    Reklāma