“Subaru” beidzot prezentējis ilgi gaidīto otrās paaudzes “BRZ” sporta auto, kurš pie klientiem nonāks jau nākamā gada beigās. Tāpat kā iepriekšējās paaudzes mašīna, arī jaunais “BRZ” izstrādāts kopā ar “Toyota GR86”, kuras iepriekšējo paaudzi pazinām ar nosaukumu “GT86”. Abas mašīnas ir mehāniski identiskas.
Jaunais “BRZ” izmantos 2,4 litru četrcilindru atmosfērisko boxer-dzinēju, kas šajā mašīnā attīstīs 228 zirgspēku un visu savu jaudu sūtīs aizmugurējiem riteņiem. Iepriekšējās paaudzes “BRZ” bija 2,0 litru atmosfēriskais dzinējs un 197 zirgspēki. Pircējiem ir iespēja izvēlēties 6-pakāpju manuālo vai 6-pakāpju automātisko ātrumkārbu.
Automašīna ir padarīta pavisam nedaudz garāka un tagad tās riteņbāze ir 2,58 metri. “Subaru” saka, ka mašīnai ir gandrīz ideāls svara sadalījums pa asīm. “BRZ” sver 1315 kilogramus un tajā plaši izmantots alumīnijs – no tā izgatavots motora pārsegs, jumts un bamperi.
“Subaru” inženieri piestrādājuši arī pie aerodinamikas – radiatora reste novietota salīdzinoši zemu un tās sānos ir atveres, lai samazinātu gaisa pretestību. Gaiss, kas plūst caur šīm atverēm tiek novirzīts gar auto sāniem, radot papildus piespiedējspēku. Arī aizmugurējo riteņu arkas un spoileris veidots, lai palielinātu piespiedējspēku. Ražotājs skaidro, ka izmanīta balstiekārtas montāžas sistēma, kā rezultātā mašīna un tās virsbūve padarīta stingrāka, uzlabojot iegriešanu līkumos.
Salonā “BRZ” neatpaliek no mūsdienu auto – pieejams 7,9 collu digitālais instrumentu panelis, kā arī 8 collu multimediju sistēma, kura izmanto jaunāko “Subaru” sistēmu. Gan “BRZ”, gan dvīnis “GR86” pie pircējiem nonāks nākamā gada beigās.
Teikšu konkrēti – nav aršana bez turbīnas ja tev nav vismaz 3 litri. Vismaz kā opciju varēja turbo.
Teikšu kā ir – šobrīd tirgot 3L turbo Eiropā būtu kā smiltis Sahārā. Kāds jau paņems, bet cilvēki jau iedomās dzīvo elektriskajā nākotnē.
Nu tad jau pēc tavas loģikas bija jāliek kaut kāds 1,2 litru motors, jo savādāk nepirks, nebūs ekonomisks. :)
Pārprati. Vismaz kā opciju varēja turbo tam 2.0l vai 2.4l. Pietiktu ar 1.8 turbo 180 Zs, kuru liek jaunajā Levorg – lai uzsilda to uz kādiem 200zs ar ~300Nm un būs respektabli. Kaut vismaz kā opciju tiem kuri grib samaksāt, bet saprotu ražotāju, ka vajag cenu dabūt lejā, nav liela apjoma prece.
Te var palasīt potenciālo Subaru skaidrojumu, kāpēc šim auto nav turbīnas https://www.autoblog.com/2020/11/20/2022-subaru-brz-why-it-isnt-turbocharged