“BMW” savu elektroauto “i3” tirgojis jau labu laiciņu – kopš 2014. gada un kompānijai ar tā pārdošanu veicies labi. Tomēr 6 gadi vienam modelim ir daudz, tāpēc “BMW” mēģinās radīt nākamo automašīnu, kas ieņems šo tirgus nišu.
Avoti kompānijas iekšienē vēsta, ka par “i3” aizstājēju kļūs “BMW” mazāka krosovera “X1” elektriskā versija – “iX1”, kurai pie klientiem vajadzētu nonākt nākamā gada beigās vai 2022. gadā. Protams, tas nebūs tiešs aizstājējs, taču šim auto varētu būt ļoti līdzīga cena un arī mērķauditorija. “iX1” būs būvēts, izmantojot nevis pašreizējās paaudzes “X1”, bet gan nākamās paaudzes modeli. Šobrīd nav daudz detaļu par “iX1”, taču prognozējams, ka tam varētu būt ap 180 zirgspēkiem.
Ja nu jums tomēr ir nepārvarama vēlme iegādāties pilnīgi jaunu “i3”, tad ir visas iespējas to paveikt, jo sagaidāms, ka šī mašīna tiks ražota līdz pat 2024. gadam. Šovasar izmēģinājām “i3” spējas mūsu 1000 kilometru testā – kā “i3” veicās šajā braucienā, skatieties video.
Kaut kā gribētos lielāku radiatora resti. Šī tāda maza izskatās. :)
Jā, nav Ķīnas bebra zobi :D
No tehnoloģiju viedokļa jāpiemin ka BMW plāno pāriet no pastāvīgo magnētu motoriem uz ierosmes motoriem. Šķiet ka līdz šim ZOE bija vienīgais, kuram bija ierosmes motors. Neesot vajadzīgi retzemju metāli un motoru varot smalkāk vadīt – dabūt lielāku griezes momentu maziem apgriezieniem. Savukārt VW MEB platformā aizmugurē ir pastāvīgo magnētu motors bet priekšā, ja tāds ir, ar ierosmi.
Slikti ja nezina latviešu valodu.Par kādu reindž visu laiku iet runa,varbūt runa iet par atālumu?
Ja gribam būt pavisam tīri, tad tatviešiem runa nekur “neiet”, bet ir runa par :)