Britu autoražotājs “Lotus” sasniedzis labu progresu sava topošā elektriskā krosovera izstrādē un kompānija ziņo, ka šī mašīna tiks prezentēta 2022. gadā. Jaunais auto būs netipisks “Lotus” zīmolam, kurš allaž izcēlies ar izmēros maziem un ļoti sportiskiem auto. Šī elektriskā krosovera uzdevums būs ievērojami kāpināt pārdošanas apjomus, sasniedzot rezultātus, kādus “Lotus” nekad nav pieredzējis.
Avoti autoražotāja iekšienē medijam “Autocar” pastāstījuši, ka auto ar iekšējo nosaukumu “Lambda” jau no sākuma būs tikai elektrisks nevis ar hibrīdpiedziņu, kā tas bija iecerēts sākumā. Ražošana tiks koncentrēta Ķīnā.
Pirmoreiz runas par šādu projektu parādījās ap 2016. gadu, taču kopš tā laika mainījies auto tirgus un ievērojami audzis pieprasījums pēc elektriskajām automašīnām. Neoficiāli zināms, ka “Lotus” īpaši piedomāja pie materiālu izvēles jaunajā automašīnu, lai, neskatoties uz bateriju svaru, nodrošinātu vieglu un dinamisku gaitu.
Tiek prognozēts, ka mašīna ar vienu uzlādi spēs veikt apmēram 360 jūdzes (ap 580 kilometriem). “Lotus” pazīstam kā sporta auto ražotāju un arī šis topošais krosovers būšot gana dinamisks – bāzes versijā ap 600 zirgspēkiem, bet jaudīgākās versijas spēs attīstīt ap 750 zirgspēkiem.
Vispār jau pirmo Tesla elektroauto (Tesla Roadster) būvēja uz Lotus Elise bāzes. Interesanti cik šim auto iekšā būs palicis no Roadster/Elise mantojuma.
Pirms daudziem gadiem ieklīdu bodē, kur pārdeva Lamborgini un Lotus. Iekāpjot Lamborgini, sapratu ka tas ir domāts “napoleoniem”, jo ar manu 1.90m garumu galvu bija jānoliek uz pleca. Toties Lotusā, kurš izskatījās krietni mazāks, varēju galvu turēt taisni.
Necik. Pats Masks ir izteicies, ka tā bija kļūda būvēt uz Lotus platformas, jo beigās pārāk daudz nācās pārtaisīt šasiju.
bildē izskatās pēc rodstera.
manuprāt, pasaulei jau pietiek krosoveru)
Aiz gara laika paskatījos – populārākie izdevumi, arī pats ražotājs nekur nepiemin krosoveru Lotus elektriskā auto sakarā. Pielabots kāds cits raksts, aizstājot daļu teksta?)