web analytics

“BMW” uzstāda tirdzniecības rekordus, bet brīdina par pandēmijas radītajiem finansu riskiem

Jaunākie raksti

Visi pilnībā elektriskie Volvo modeļi būs pieejami tikai tiešsaistē

Volvo Cars pašlaik fundamentāli mainās jautājumā, kā un kur apmierināt savu klientu vajadzības, un pārveidos tradicionālo pārdošanas modeli, pārejot...

Volvo Cars auto kļūs pilnībā elektriski līdz 2030. gadam

Uzņēmums Volvo Cars ir apņēmies kļūt par līderi ātri augošajā premium klases elektrisko automašīnu tirgū un plāno kļūt par...

Citadeles bezkontakta maksājumu gredzena izmēģinājums

Citadele 2017. gada rudenī pirmā Baltijā saviem klientiem sāka piedāvāt bezkontakta maksājumus ar viedtālruni. Tas toreiz bija liels notikums,...

Sekojot Eiropas noteiktajiem likumiem, Apple mājaslapā ir pieejams ierīču labošanas novērtējums

Pagājušā gada novembrī parādījās informācija par to, ka Eiropā tirgotajiem produktiem būs speciāli jānorāda tas, cik ierīci ir viegli...

LastPass Android lietotne pusslepeni vāc tavus datus

Tīmekļa drošības pētnieki no Exodus (Vācija) paziņojuši, ka LastPass Android lietotne vācot lietotāja datus, turklāt šie dati tiek nodoti...

Vācu autoražotāja “BMW” peļņa trešajā ceturksnī palielinājusies par 10 procentiem, pateicoties pieprasījumam pēc luksus klases automašīnām Ķīnā. Tomēr kompānija brīdina, ka jaunais koronavīrusa uzliesmojums visā pasaulē, īpaši Eiropā un Ziemeļamerikā, var radīt nopietnus riskus biznesam.

Lukusus klases modeļu, piemēram, 8.sērijas un “X7” pārdošanas apjomi Ķīnā ļāvusi “BMW” sasniegt jaunu pārdošanas rekordu ceturksnī, taču tas vēlreiz pasvītro, cik svarīgs Ķīnas tirgus ir vācu autoražotājam. “BMW” savā paziņojumā norāda, ka pēc ekonomiski stabilākas situācijas trešajā ceturksnī, pandēmija atkal gūst iniciatīvu. Ražotājs uzskata, ka, pasliktinoties epidemioloģiskajai situācijai pasaulē, ievērojami cietīs arī pieprasījums pēc automašīnām, kas radīs nopietnus riskus autoražotājiem.

Neskatoties uz labiem tirdzniecības rādītājiem trešajā ceturksnī, “BMW” un citi autoražotāji joprojām izjūt pandēmijas radīto triecienu pavasarī, prognozējot, ka auto piegāžu apjomi un peļņa šogad būs ievērojami mazāka nekā pērn.

“BMW” un “Mini” zīmolu automašīnu piegādes trešajā ceturksnī pieaugušas par 8,6%, galvenokārt pateicoties kāpumam Ķīnas tirgū par 31%. Tas palīdzējis atsvērt pieprasījuma kritumu par 15,7% ASV tirgū, kuru smagi ietekmējusi pandēmija.

Ķīnas tirgus pieaugošā nozīme “BMW” grupas pārdošanas rezultātos kompānijai likusi atteikties no “sabalansētiem tirdzniecības apjomiem visos kontinentos”, bet kompānijas valdes priekšsēdētājs Olivers Zipse to nevēlas saukt par atkarību no Ķīnas pircējiem. Ķīnā pārdoti 34% no visiem “BMW” grupas ražotajiem auto pēdējā ceturksnī, kam seko Vācija ar 13%, bet ASV pārdoti 12% no visiem saražotajiem “BMW” grupas auto.

AvotsReuters
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: