Reklāma

“BMW” uzstāda tirdzniecības rekordus, bet brīdina par pandēmijas radītajiem finansu riskiem

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Vācu autoražotāja “BMW” peļņa trešajā ceturksnī palielinājusies par 10 procentiem, pateicoties pieprasījumam pēc luksus klases automašīnām Ķīnā. Tomēr kompānija brīdina, ka jaunais koronavīrusa uzliesmojums visā pasaulē, īpaši Eiropā un Ziemeļamerikā, var radīt nopietnus riskus biznesam.

Lukusus klases modeļu, piemēram, 8.sērijas un “X7” pārdošanas apjomi Ķīnā ļāvusi “BMW” sasniegt jaunu pārdošanas rekordu ceturksnī, taču tas vēlreiz pasvītro, cik svarīgs Ķīnas tirgus ir vācu autoražotājam. “BMW” savā paziņojumā norāda, ka pēc ekonomiski stabilākas situācijas trešajā ceturksnī, pandēmija atkal gūst iniciatīvu. Ražotājs uzskata, ka, pasliktinoties epidemioloģiskajai situācijai pasaulē, ievērojami cietīs arī pieprasījums pēc automašīnām, kas radīs nopietnus riskus autoražotājiem.

Neskatoties uz labiem tirdzniecības rādītājiem trešajā ceturksnī, “BMW” un citi autoražotāji joprojām izjūt pandēmijas radīto triecienu pavasarī, prognozējot, ka auto piegāžu apjomi un peļņa šogad būs ievērojami mazāka nekā pērn.

“BMW” un “Mini” zīmolu automašīnu piegādes trešajā ceturksnī pieaugušas par 8,6%, galvenokārt pateicoties kāpumam Ķīnas tirgū par 31%. Tas palīdzējis atsvērt pieprasījuma kritumu par 15,7% ASV tirgū, kuru smagi ietekmējusi pandēmija.

Ķīnas tirgus pieaugošā nozīme “BMW” grupas pārdošanas rezultātos kompānijai likusi atteikties no “sabalansētiem tirdzniecības apjomiem visos kontinentos”, bet kompānijas valdes priekšsēdētājs Olivers Zipse to nevēlas saukt par atkarību no Ķīnas pircējiem. Ķīnā pārdoti 34% no visiem “BMW” grupas ražotajiem auto pēdējā ceturksnī, kam seko Vācija ar 13%, bet ASV pārdoti 12% no visiem saražotajiem “BMW” grupas auto.

AvotsReuters
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: