“Mercedes” spiests atsaukt 12799 “GLE” un “GLS” krosoverus, kuri aprīkoti ar izgaismotu priekšējo logo uz radiatora restes. Ražotājs atklājis, ka elektrisku problēmu dēļ mašīnai var pazaudēt stūres pastiprinātāju un citas svarīgas sistēmas.
Izgaismots “Mercedes” simbols šīm mašīnām ir pieejams kā 500 dolārus vērta ekstra, kas paredzēta, lai mašīnas izceltu un padarītu atšķirīgas tumšā laikā. Acīmredzot, šī papildopcija spēj krietni vairāk – “Mercedes” skaidro, ka apgaismojuma elektroinstalācija, iespējams, nav pareizi uzstādīta, kas teorētiski nozīmētu, ka ražotāja logo vienkārši netiek izgaismots, jo tam nav elektrības. Taču, tā kā šo pašu elektroinstalāciju izmanto arī stūres pastiprinātājs, logu tīrītāju motors un vadītaja puses tuvās gaismas lukturis, pastāv iespēja, ka visas šīs sistēmas var nestrādāt korekti un kādā brīdī vienkārši izslēgties.
“Mercedes” ziņo, ka pirmoreiz defektu sāka analizēt pagājušā gada decembrī un kompānijai nav ziņu par negadījumiem, kas būtu radušies šo problēmu dēļ. Ražotājs taisnojas, ka par defektu ziņo brīdinājuma signāli auto panelī.
500 € par LEDiem zem bļembas? Diezgan spēcīgi. :D
Jā, bez pastiprinātāja stūres ir jābūt spēcīgam… 😄
Auto par vidēji 50K tas ir 1% no vērtības. Nu, kas dzīvē mainās, iežmiedzot eur500 uz 50000 pirkumu, un ja saskaita apkalpošanas izmaksas gadā, tad vienreizējs eur500 maksājums kopumā atbilst cenu līmenim.
Nav jau arī noslēpums, ka auto ražotāji mīl pelnīt uz papildaprīkojuma, ko ir vieglāk pārdot kad cilvēks jau nopircis auto. Ja nu kādam liekas, ka apkārtējie tumsā neievēro, ar kādu auto tie sastopas, tad izgaismotais logo ir tīri pieņemams uzmanības pievēršanas veids. Daudz nekaitīgāks par savulaik kaktu meistaru liktajām zilām gaismām.
GLE un GLS vidēji ir krietni dārgāki par 50k, pat bez PVN, tāpēc proporcija varbūt nav arī tik skarba, bet bļemba proporcionāli sastāda krietni mazāk par 1% auto.
Protams, tas ir MB, tas ir pačots, tur naudu neskaita, bet ierēkt par šo faktu jau tas netraucē.
Nu redz seit pieradas, jo vairak bling, bling jo bistamak paliek cilvekam. Pirmam kartam var apdraudet cilveka vaditspeju, otrkart delj bling masinai zud vairakas nozimigas funkcijas un treshkart ar bling cilveki kljust debilaki, ka pat prasas dabiga atlase, kura bling, bling cilveki, piljknabju slampas aizsuta dzilji talu, kur vispar saules starinjsh neiespid.
“Ražotājs atklājis, ka elektrisku problēmu dēļ mašīnai var pazaudēt stūres pastiprinātāju un citas svarīgas sistēmas” google translate?
ja radiosakarus var pazaudēt, jo pazudusi strāva, tad kāpēc nevar “pazaudēt” dažas sistēmas, jo tām pazudusi elektrība?
Pastūzis pa ceļam izkrīt)
Samierinies ka ir izaugusi paaudze, kas īsti nezin, kā ir latviski (tajā stilā, pie kura ir pieraduši līdz 1990. dzimušie) un viņiem anglicismi bieži vien ir nevis izvēle, bet vienīgais variants. Tāpat kā daudziem savulaik pielipa rusicismi.
Arī t.s. latviskojumi kā atsvaidze un lietošanas pieredze būtībā ir anglicismi, tiešā veidā pārcelti un pieķemmēti, lai pa gabalu izskatās pēc latviešu valodas vārdiem.
uzraksti latviski pareizi, ja tik gudrs.
vārdu aizgūšana un adaptācija ir normāls valodas attīstības process.
Slikts rīts? Cilvēkam, kas nedzīvo batiskafā, tas ir acīmrezami. Kāda bija valoda XXgs sākumā un kāda – 80jos. Neviens pie apziņas esošs cilvēks neteiktu, ka valoda nemainās. Ko es arī konstatēju.
“Slikts rīts?”
nope, neuzmanīgi izlasīts komentārs ;)
Šis ir precīzi novērotajā MB dizainēšanas kultūrā – ārkārtīgi konservatīvi turoties pie veco mezglu konstrukcijas, uzlabojumi tiek veikti piekarinot veikumu galā / ieslēdzot ķēdē kautkur starp veciem mezgliem, ne pārdizainējot mezglus. Rezultātā veidojas ārkārtīgi sarežģīti risinājumi, kur vienas daļas bojājumi rada pilnīgi negaidītas (un bieži bīstamas) sekas. Šis kādus aptuveni 10+ gadus jau redzams MB konstrukcijā.