Reklāma

Itālijas nacionālais dzelzceļa pārvadātājs apsver iespēju ieviest ūdeņraža vilcienus

Jaunākie raksti

Samsung jau atkal lielas problēmas ar akumulatoriem (video)

Nu ko - jau atkal teju neskaitāmais dublis ar Samsung un akumulatoru problēmām. Viss aizsākās it kā ar Samsung...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #480 (29.09.2022)

29. septembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šodien ciemos Mikus no Bites. Kā klausīties Star FM...

Latvijā darbību uzsāks automašīnu abonēšanas platforma MyBee

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā. MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus...

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav...

“Sadales tīkls” augustā saņēmis rekordlielu elektrostacijas pieslēgšanas pieteikumu skaitu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" augustā no klientiem saņēmusi 214 pieteikumus elektrostacijas pieslēgšanai, kas ir rekordliels apjoms....

Itālijas nacionālais dzelzceļa pārvadātājs “Ferrovie dello Stato” un Itālijas enerģijas infrastruktūras kompānija “Snam” sākušas sadarbību, lai pētītu ūdeņraža vilcienu iespējamo pielietojumu Itālijā.

Kā vēsta ziņu aģentūra “Reuters”, šis ir pirmais sadarbības līgums Eiropā starp nacionālo pārvadājumu operatoru un enerģijas kompāniju. Abu kompāniju plāns ir vispirms izveidot darba grupas, kuru uzdevums būs vērtēt, kā vislabāk atteikties no fosilā kurināmā.

Dzelzceļa pārvadājumu kompānijas vadītājs Džanfranko Battisti norāda, ka ūdeņraža ir vilcieni ir lieliska inovācija, kas pasažieru un kravu pārvadājumus padara videi draudzīgākus, īpaši vietās, kur dzelzceļš nav elektrificēts. Iepriekš ūdeņraža vilcieni jau ieviesti Vācijā, Lejassaksijas federālajā zemē, kur tie sekmīgi izturējuši pārbaudes un federālās zemes transporta uzņēmums pasūtījis papildus ūdeņraža vilcienus.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
23.10.2020 14:26

Nu nez, kad jau krievu lācis jābaro tad varēja čukbāņus pa tiešo ar CNG kurināt. Vismaz būtu mazāks enerģijas patēriņš H2 ražošanai no CNG. Ne jau ar elektrolīzi viņi tur nodarbosies.

Reklāma