Reklāma

Itālijas nacionālais dzelzceļa pārvadātājs apsver iespēju ieviest ūdeņraža vilcienus

Jaunākie raksti

Apple iPhone 13 apskats – nekas īsti jau nav mainījies, bet tomēr…

Vēl viens gads riņķī, un Apple atkal ir izlaidis atjauninātu un uzlabotu uzņēmuma galveno produktu - iPhone viedtālruni. Apple...

“Tele2” pieslēgumu skaits pārsniedzis 1 miljonu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu,...

Kopējais Tet grupas apgrozījums šogad audzis par 7%, eksports – par 37%

Šī gada deviņos mēnešos Tet grupas kopējais apgrozījums sasniedzis 174,6 miljonus eiro, augot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Luminor uzņēmumiem turpmāk atvērs norēķinu kontus attālināti

Turpinot bankas pakalpojumu digitalizāciju un pielāgošanos ārkārtējās situācijas apstākļiem, sākot ar šī gada oktobri uzņēmēji varēs atvērt Luminor jaunu...

Lielbritānijas skolas izmantos sejas atpazīšanu, lai paātrinātu pusdienu maksājumus

Neskatoties uz privātuma apsvērumiem, sejas atpazīšanas tehnoloģija klientu apkalpošanas un citās jomās ienāk aizvien straujāk, nodrošinot būtiski ātrāku procesu...

Itālijas nacionālais dzelzceļa pārvadātājs “Ferrovie dello Stato” un Itālijas enerģijas infrastruktūras kompānija “Snam” sākušas sadarbību, lai pētītu ūdeņraža vilcienu iespējamo pielietojumu Itālijā.

Kā vēsta ziņu aģentūra “Reuters”, šis ir pirmais sadarbības līgums Eiropā starp nacionālo pārvadājumu operatoru un enerģijas kompāniju. Abu kompāniju plāns ir vispirms izveidot darba grupas, kuru uzdevums būs vērtēt, kā vislabāk atteikties no fosilā kurināmā.

Dzelzceļa pārvadājumu kompānijas vadītājs Džanfranko Battisti norāda, ka ūdeņraža ir vilcieni ir lieliska inovācija, kas pasažieru un kravu pārvadājumus padara videi draudzīgākus, īpaši vietās, kur dzelzceļš nav elektrificēts. Iepriekš ūdeņraža vilcieni jau ieviesti Vācijā, Lejassaksijas federālajā zemē, kur tie sekmīgi izturējuši pārbaudes un federālās zemes transporta uzņēmums pasūtījis papildus ūdeņraža vilcienus.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Nu nez, kad jau krievu lācis jābaro tad varēja čukbāņus pa tiešo ar CNG kurināt. Vismaz būtu mazāks enerģijas patēriņš H2 ražošanai no CNG. Ne jau ar elektrolīzi viņi tur nodarbosies.

Reklāma
Reklāma
Reklāma