Analītikas firma “MBLM” veikusi pētījumu ar mērķi noskaidrot, kurš zīmols Covid-19 laikā izveidojis vislielāko tuvību, emocionālo saikni ar klientiem, iegūstot mīlētākā zīmola titulu. Gaidīti vai tomēr nē, bet pirmo vietu šajā zīmolu topā ieņēmis Apple, saņemot 74 no 100 iespējamajiem punktiem.
Saskaņā ar MBLM datiem – ap 40% Apple lietotāju norādījuši, ka nespētu dzīvot bez šī zīmola. Tikmēr 21% aptaujāto atklājuši, ka par Apple produktiem un pakalpojumiem būtu gatavi maksāt pat par 20% vairāk.
Iespējams, visai negaidīti, ka laikā, kad cilvēki zaudē darbu un ekonomiskā situācija pasaulē nav visai spoža, klientu mīlētākais zīmols būs elektronisko preču un pakalpojumu sniedzējs. Pat vēl vairāk – klientu mīlestība pret Apple šogad augusi, ko apliecina iepriekšējo gadu pētījumu rezultāti – 2019. un 2018. gadā tie attiecīgi bijuši 70,9 un 66,8 punkti no 100. Tomēr interesanti tas, ka emocionāli tuvāki ar Apple jūtas tieši milleniāļi un sievietes. Kamēr vīrieši vairāk iecienījuši Amazon zīmola produktus un pakalpojumus.
Pārējiem datoru lietotājiem vnk neprasīja. Man arī ar jautājumiem par Apple mīlēšanu nav uzmākušies.