Spēļu konsoles Nintendo Switch sānu vadības pultis Joy Con jau ilgāku laiku saņem kritiku par to darbību un kvalitāti, un tagad uzņēmums saņēmis vēl vienu sūdzību no Francijas patērētāju organizācijas par apzinātu produkta novecošanu.

Ar šādu terminu tiek apzīmēta situācija, kad daudzi tehnoloģiju uzņēmumi speciāli veido ierīces, kuru darbības laiks ir ļoti īss, liekot patērētājam tās ļoti regulāri nomainīt un, protams, šķirties no naudas. Francijas organizācija Que Choisir norāda uz diviem galvenajiem defektiem, no kuriem viens ir Joy Con pulšu elektrisko ķēžu nolietošanās, kā arī to nenoslēgtība, kas veicina iekšēju putekļu nosēšanos uz detaļām.

Šādas darbības veicina to, ka lietotājs nevarēs ilgi spēlēt un izmantot Nintendo Switch, spiežot viņam īsā laikā iegādāties jaunu ierīci vai šīs pultis, kas ir uzskatāms par apzinātu soli no kompānijas. Jau iepriekš jūnijā uzņēmuma Nintendo izpilddirektors atvainojās par ilgstošajām problēmām ar Joy Con pultīm un ir atzinis, ka nepieciešams veikt ražošanas uzlabojumus. Taču izskatās, ka problēma joprojām ir aktuāla un patērētāji ir gatavi cīnīties par savām tiesībām. Tieši Eiropas tirgus šobrīd ir otrs ejošākais Nintendo produktiem uzreiz aiz ASV.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
12 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
devnull

Laba ziņa! Sen jau vajadzēja!

1228

con (noun) – an instance of deceiving or tricking someone.

digitalk

“kas ir uzskatāms par apzinātu soli no kompānijas”

meli, nav gan uzskatāms, tā tikai apgalvo sūdzībkaļi no Francijas.

devnull

nav nekādi meli ;) 65% fail ir tas par ko liecina un tiesa izlems ir meli vai nē.

digitalk

ir, ir meli. izlasi oriģinālrakstu, kurā teikts, ka “apsūdzība apgalvo”, nevis, kā te iztulkots — “tas uzskatāms”. brāķa procents neliecina par ļaunprātīgu lietotāja krāpšanu, konstruktīvs brāķis nav plānota novecošana. Nintendai tad jābūt galīgiem idiotiem, ja viņi ieplānojuši iekārtu lūšanu garantijas laikā.

Rudolfs

Cik daudz jau gadus tie switch tiek pārdoti? Bija jau tā kā laiks salabot problēmu ne? Francūži gan jau domā tāpat.

digitalk

ja jau tu tāds remonta guru, tad piesakies pie Nintendo darbā. paskatīsimies, kā tev ies ar analogā džoistika ilgmūžības uzlabošanu ;)
ko domā francūži ir galīgi pie pakaļas — tiesas darbi pret N ir labi un pamatoti, bet apsūdzībā kā pamattēzi izmantot mazpierādāmu ļaunprātīgas sabotāžas aktu ir stulbi. ka tik beigās tas QC nezaudē tiesā šajā punktā, potenciāli izdarot lāča pakalpojumu patērētājam.

Rudolfs

Microsoft un Sony kaut kā tiek galā ar analogajiem džoistikiem.

devnull

iesaku jums uzmeklēt youtube ko cilvēki saka par šo problēmu ar joycon! lai jauks vakars

digitalk

vai viņi saka, ka tā ir pierādīta ļaunprātīga Nintendas rīcība, un sniedz tam lietiskus pierādījumus, vai tikai žēlojas? ;D
ps. es pagaidām tiku cauri pa vienkāršo un savam switcham salaboju kreiso džoistiku ar pinceti, izopropilu un saspiestu gaisu (kaut arī biju gatavs sūtīt no Ali jaunu džoistiku un lodēt). oficiālas garantijas LV jau nav…

devnull

viens jau nintendo uzvarēja tiesā par joycon problēmu!

digitalk

vai viņš arī mēģināja pierādīt, kā tā bija projektēšanas laikā ieplānota sabotāža vai tomēr tikai izcīnīja kompensāciju par brāķi?