Web Analytics
More
    Reklāma

    Francūži vēršas pret Nintendo par apzinātu Joy Con pulšu novecošanu

    Jaunākie raksti

    Spēļu konsoles Nintendo Switch sānu vadības pultis Joy Con jau ilgāku laiku saņem kritiku par to darbību un kvalitāti, un tagad uzņēmums saņēmis vēl vienu sūdzību no Francijas patērētāju organizācijas par apzinātu produkta novecošanu.

    Ar šādu terminu tiek apzīmēta situācija, kad daudzi tehnoloģiju uzņēmumi speciāli veido ierīces, kuru darbības laiks ir ļoti īss, liekot patērētājam tās ļoti regulāri nomainīt un, protams, šķirties no naudas. Francijas organizācija Que Choisir norāda uz diviem galvenajiem defektiem, no kuriem viens ir Joy Con pulšu elektrisko ķēžu nolietošanās, kā arī to nenoslēgtība, kas veicina iekšēju putekļu nosēšanos uz detaļām.

    Reklāma

    Šādas darbības veicina to, ka lietotājs nevarēs ilgi spēlēt un izmantot Nintendo Switch, spiežot viņam īsā laikā iegādāties jaunu ierīci vai šīs pultis, kas ir uzskatāms par apzinātu soli no kompānijas. Jau iepriekš jūnijā uzņēmuma Nintendo izpilddirektors atvainojās par ilgstošajām problēmām ar Joy Con pultīm un ir atzinis, ka nepieciešams veikt ražošanas uzlabojumus. Taču izskatās, ka problēma joprojām ir aktuāla un patērētāji ir gatavi cīnīties par savām tiesībām. Tieši Eiropas tirgus šobrīd ir otrs ejošākais Nintendo produktiem uzreiz aiz ASV.

    AvotsKitguru
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    devnull
    29.09.2020 12:36

    Laba ziņa! Sen jau vajadzēja!

    1228
    29.09.2020 12:45

    con (noun) – an instance of deceiving or tricking someone.

    digitalk
    29.09.2020 14:57

    “kas ir uzskatāms par apzinātu soli no kompānijas”

    meli, nav gan uzskatāms, tā tikai apgalvo sūdzībkaļi no Francijas.

    devnull
    29.09.2020 15:11
    Reply to  digitalk

    nav nekādi meli ;) 65% fail ir tas par ko liecina un tiesa izlems ir meli vai nē.

    digitalk
    29.09.2020 15:25
    Reply to  devnull

    ir, ir meli. izlasi oriģinālrakstu, kurā teikts, ka “apsūdzība apgalvo”, nevis, kā te iztulkots — “tas uzskatāms”. brāķa procents neliecina par ļaunprātīgu lietotāja krāpšanu, konstruktīvs brāķis nav plānota novecošana. Nintendai tad jābūt galīgiem idiotiem, ja viņi ieplānojuši iekārtu lūšanu garantijas laikā.

    Rudolfs
    29.09.2020 17:26
    Reply to  digitalk

    Cik daudz jau gadus tie switch tiek pārdoti? Bija jau tā kā laiks salabot problēmu ne? Francūži gan jau domā tāpat.

    digitalk
    29.09.2020 23:21
    Reply to  Rudolfs

    ja jau tu tāds remonta guru, tad piesakies pie Nintendo darbā. paskatīsimies, kā tev ies ar analogā džoistika ilgmūžības uzlabošanu ;)
    ko domā francūži ir galīgi pie pakaļas — tiesas darbi pret N ir labi un pamatoti, bet apsūdzībā kā pamattēzi izmantot mazpierādāmu ļaunprātīgas sabotāžas aktu ir stulbi. ka tik beigās tas QC nezaudē tiesā šajā punktā, potenciāli izdarot lāča pakalpojumu patērētājam.

    Rudolfs
    30.09.2020 09:29
    Reply to  digitalk

    Microsoft un Sony kaut kā tiek galā ar analogajiem džoistikiem.

    devnull
    29.09.2020 22:30
    Reply to  digitalk

    iesaku jums uzmeklēt youtube ko cilvēki saka par šo problēmu ar joycon! lai jauks vakars

    digitalk
    29.09.2020 23:48
    Reply to  devnull

    vai viņi saka, ka tā ir pierādīta ļaunprātīga Nintendas rīcība, un sniedz tam lietiskus pierādījumus, vai tikai žēlojas? ;D
    ps. es pagaidām tiku cauri pa vienkāršo un savam switcham salaboju kreiso džoistiku ar pinceti, izopropilu un saspiestu gaisu (kaut arī biju gatavs sūtīt no Ali jaunu džoistiku un lodēt). oficiālas garantijas LV jau nav…

    devnull
    30.09.2020 00:23
    Reply to  digitalk

    viens jau nintendo uzvarēja tiesā par joycon problēmu!

    digitalk
    30.09.2020 07:28
    Reply to  devnull

    vai viņš arī mēģināja pierādīt, kā tā bija projektēšanas laikā ieplānota sabotāža vai tomēr tikai izcīnīja kompensāciju par brāķi?

    Reklāma