Web Analytics
More
    Reklāma

    Spotify savus podkāstus varētu pārvērst TV šovos un filmās

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas un mediju pakalpojumu sniedzējs “Spotify” nolēmis spert soli uz priekšu savā attīstībā un savus oriģinālos un ekskluzīvos podkāstus vēlas pārvērst aizraujošos TV šovos un filmās. Lai to paveiktu, kompānija jau noslēgusi darījumu ar  Amerikas filmu un televīzijas producēšanas uzņēmumu “Chernin Entertainment”, par ko oficiāli paziņoja 24. septembrī.

    Zināms, ka sākotnēji Chernin Entertainment varēs strādāt pie vairāk nekā 250 Spotify ekskluzīvo un oriģinālo podkāstu pārveides un, visticamāk, ar laiku šis skaitlis palielināsies. Vienlaikus jau tagad jūtams, ka šāda veida bizness varētu kļūt par labu peļņas avotu.

    Būtiski arī tas, ka atšķirībā no oriģinālajām TV pārraidēm, kas jārada no paša sākuma, podkāsti kā pamats TV šoviem un filmām ir lētāks un vienkāršāks risinājums. Nozīmīgu lomu šajā visā arī spēlē tas, ka podkāstus klausītāji jau novērtējuši, kamēr filmu un TV šovu radīšana pilnīgi no nulles var būt riskants variants ar iespējamību, ka daudziem šo pārraižu saturs varētu nepatikt.

    Tagad tik atliek vērot, kā šis projekts izvērsīsies un cik veiksmīgi Spotify izdosies ielauzties TV pārraižu biznesā.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma