Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook pirmās AR brilles kalpos vairāk kā lietotāju izpētes projekts

    Jaunākie raksti

    Facebook boss Marks Zukerbergs apstiprinājis baumas un trešdien, 16. septembrī, nācis klajā ar paziņojumu par partnerību starp Facebook un briļļu konglomerātu “EssilorLuxottica“, kam, cita starpā, pieder tādi zīmoli kā “RayBan” un “Oakley”. Sadarbības galvenais mērķis ir izstrādāt papildinātās realitātes (Augmented Reality – AR) platformu un AR brilles, kuras pie lietotājiem varētu nonākt jau nākamgad.

    Šis projekts un pašas viedās brilles, kam dots kopīgs nosaukums “Aria”, pašlaik vairāk domāts kā pētniecības platforma, nevis plašam patērētāju lokam domāts viedpalīgs. Vienlaikus Facebook nenoliedz, ka nākotnē AR brilles varētu kalpot kā visai labs viedtālruņu aizstājējs gluži kā tas ir gadījumā ar Apple Watch, kur tas jau veiksmīgi pilda iPhone funkcijas.

    Reklāma

    Tikmēr Aria plānota vairāk kā platforma, kas dos iespēju veikt dažādus izmēģinājumus, ļaujot Facebook inženieriem turpināt attīstīt AR ekosistēmu. Platforma ļaus tvert attēlus un video, izsekot Facebook lietotāju galvas un acs zīlītes kustībām, kā arī fiksēs pat atrašanās vietas datus. Interesanti, kā Facebook vēlāk atrunāsies par tādām lietām kā lietotāja privātums un konfidencialitāte. Izskatās, ka kompānija jau tam lēnām gatavojas, jo devusi atbildes uz pamata jautājumiem par privātumu, piemēram, kādi dati konkrēti tiks iegūti un kā tie tiks vākti.

    Pēc Facebook teiktā – Aria radīts kā risinājums, kas palīdzēs droši un atbildīgi ieviest jauninājumus, kā arī ļaus izstrādāt drošības pasākumus, politiku un pat sociālās normas, kas nepieciešamas AR briļļu un citu valkājamo ierīču lietošanai.

    Zināms, ka pirmie pie Aria papildinātās realitātes brillēm jau septembra beigās tiks izvēlēti Facebook darbinieki, kas tad arī varēs novērtēt pašas Aria platformas darbību.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma