Reklāma

Facebook pirmās AR brilles kalpos vairāk kā lietotāju izpētes projekts

Jaunākie raksti

“Tesla” nerealizētā peļņa no ieguldījumiem “Bitcoin” sasniegusi vienu miljardu dolāru

Izskatās, ka "Tesla" ieguldījumi bitkoinos vainagojušies panākumiem un pašreiz nesuši pat ļoti saldus augļus. Kompānija janvāra beigās veica ievērojamu...

“IFA Berlin 2021” tehnoloģiju konference tiek plānota kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

"IFA Berlin" tradicionāli ir ļoti gaidīts un vērienīgs pasākums, kurā iespējams uzzināt par aktuālāko plaša patēriņa elektronikas un sadzīves...

Turcija aizliedz maksājumus ar kriptovalūtām

Turcijas Republikas Centrālā banka piektdien nākusi klajā ar nepatīkamu vēsti ikvienam šīs valsts kriptovalūtas lietotājam. Sākot ar 30. aprīli...

“Google Earth” piedāvā video, kas parāda vietas ģeogrāfiskās izmaiņas 37 gadu garumā

"Google" savam pakalpojumam "Google Earth" pievienojusi jaunu funkciju "Timelapse", kas ar interaktīvu video palīdzību ļauj redzēt, kā gadu gaitā...

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Facebook boss Marks Zukerbergs apstiprinājis baumas un trešdien, 16. septembrī, nācis klajā ar paziņojumu par partnerību starp Facebook un briļļu konglomerātu “EssilorLuxottica“, kam, cita starpā, pieder tādi zīmoli kā “RayBan” un “Oakley”. Sadarbības galvenais mērķis ir izstrādāt papildinātās realitātes (Augmented Reality – AR) platformu un AR brilles, kuras pie lietotājiem varētu nonākt jau nākamgad.

Šis projekts un pašas viedās brilles, kam dots kopīgs nosaukums “Aria”, pašlaik vairāk domāts kā pētniecības platforma, nevis plašam patērētāju lokam domāts viedpalīgs. Vienlaikus Facebook nenoliedz, ka nākotnē AR brilles varētu kalpot kā visai labs viedtālruņu aizstājējs gluži kā tas ir gadījumā ar Apple Watch, kur tas jau veiksmīgi pilda iPhone funkcijas.

Tikmēr Aria plānota vairāk kā platforma, kas dos iespēju veikt dažādus izmēģinājumus, ļaujot Facebook inženieriem turpināt attīstīt AR ekosistēmu. Platforma ļaus tvert attēlus un video, izsekot Facebook lietotāju galvas un acs zīlītes kustībām, kā arī fiksēs pat atrašanās vietas datus. Interesanti, kā Facebook vēlāk atrunāsies par tādām lietām kā lietotāja privātums un konfidencialitāte. Izskatās, ka kompānija jau tam lēnām gatavojas, jo devusi atbildes uz pamata jautājumiem par privātumu, piemēram, kādi dati konkrēti tiks iegūti un kā tie tiks vākti.

Pēc Facebook teiktā – Aria radīts kā risinājums, kas palīdzēs droši un atbildīgi ieviest jauninājumus, kā arī ļaus izstrādāt drošības pasākumus, politiku un pat sociālās normas, kas nepieciešamas AR briļļu un citu valkājamo ierīču lietošanai.

Zināms, ka pirmie pie Aria papildinātās realitātes brillēm jau septembra beigās tiks izvēlēti Facebook darbinieki, kas tad arī varēs novērtēt pašas Aria platformas darbību.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: