“Tesla” vadītājs Īlons Masks nav kautrējies no ambicioziem projektiem – viens no nākamajiem šādiem projektiem varētu būt elektriska hečbeka radīšana, izmantojot “Model 3” kā bāzes auto. Tiek prognozēts, ka šis auto varētu tikt ražots jaunajā “Tesla” rūpnīcā netālu no Berlīnes un tas būs paredzēts Eiropas tirgum.
Masks kādā konferences zvanā ar investoriem skaidrojis, ka viņu satrauc “Tesla” auto pieejamība, proti, tie joprojām ir pārāk dārgi, lai tos iegādātos plašākas masas. Šobrīd gan nav nekādas informācijas, kad šāda veida auto vispār varētu nonākt tirdzniecībā.
Ir gandrīz pilnīgi skaidrs, ka tas nenotiks tuvāko pāris gadu laikā – “Tesla” līdz ražošanai vispirms jānogādā “Cybertruck”, jaunais “Roadster” un elektriskais kravas auto “Semi”. Ja šāds hečbeks taps, tas būs tiešais “Volkswagen ID.3” un jebkura cita šīs klases auto konkurents. Tiesa, lai izkonkurētu “VW” veikumu, “Tesla”, visticamāk, nāksies piedāvāt izdevīgāku cenu un rūpēties par augstvērtīgu uzbūves kvalitāti, kas kompānijas ražotajiem auto iepriekš pamatīgi pieklibojusi.
Autors apgalvo , kā VW ir kvalitātes etalons uz ko Teslai būtu jātiecas. Laikam tāpēc ka nav nevienas sūdzības par ID3 :)
Pagaidīsim novembri, kad pirmie laimīgie braucēji būs jau mēnesi pavizinājušies.
Cik nu laimīgie ar nepabeigtu softu, kuru velns viņu zina, kad vispār pabeigs
To nu gan es nesaku. Bet Teslai smagi jāpiestrādā pie uzbūves kvalitātes, lai tiktu kaut vai līdz tam pašam VW līmenim. Softs ir mazliet cita opera nekā slikti piestiprināti paneļi vai citas problēmas, kas iepriekš bijušas raksturīgas Teslām
Pie reizes lai pievērš uzmanību salikšanas kvalitātei (paneļu salaidumi, krāsa – sāls mūsu ziemās utt.). Par cenu neizteikšos – skatoties uz jauno auto cenām, izskatās ka vienkāršam mirstīgajam savs auto pēc dažiem gadiem kļūs par nesasniedzamu luksusu.
Ja jau Tesla uzskata ID3 par konkurentu, tad jau laikam tas ir konkurents ar kuru ir vērts rēķināties.
Tesla neko neuzskata, tās ir raksta autora (ie)domas.