Reklāma

Visiem Oculus lietotājiem būs jāizmanto Facebook konti

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

Facebook izspēlējis datu vācēja cienīgu soli, pieprasot visiem Oculus virtuālo briļļu lietotājiem piereģistrēties servisā, citādi tiks pārtraukts atbalsts papildinātās realitātes brillēm, kuras pieder Facebook.

Sākot jau ar šī gada oktobra gan esošajiem klientiem, gan visiem topošajiem briļļu lietotājiem būs nepieciešams Facebook lietotājs, lai reāli izmantotu papildinātās realitātes brilles, kuras kompānija iegādājās jau 2014. gadā. Pat tie, kuriem jau ir speciālais Oculus lietotāja konts būs nepieciešams reģistrēties Facebook ar iespēju šos kontus savienot. Šādiem lietotājiem tiks dots divu gadu pārejas periods, pēc kura ierīce būs ejoša, bet to nevarēs normāli izmantot.

Šis kopumā ir pietiekami nesmuks gājiens no Facebook puses, jo Oculus izveidotājs Palmers Lakijs (Palmer Luckey) tieši pirms pārdošanas bija solījis, ka lai izmantotu produktus nebūs jāielogojos Facebook kontā, taču pēc sešiem gadiem ir noticis pretējais. Acīmredzot sociālais tīkls uzskata, ka reāli lietotāju dati ir vērtīgi pret iespējamo klientu zaudēšanu, jo kā tas ir 21. gadsimtā, tad informācija par cilvēku ir jaunā nafta. Šis noteikti varētu būt viens lielisks piemērs, kaut arī kompānijas runā par ērtāku ierīces lietošanu un jau visu pārējo ierasto.

Iespējams, ka izmaiņas notiek salīdzinoši īsā laika periodā, jo septembrī varētu būt gaidāmi kādi jauni produkti virtuālo briļļu sakarā.

AvotsGizmodo
Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Sviests … Oculus var iet ieskrieties. Zem viņu tvīta ir daudz interesantas lasāmvielas.

Paldies, nākamreiz oculus vairs nepirkšu. Interesanti ielogoties facebook kontā kurš ir disabled bet ne izdzēsts, varēs?

Cukura Kalns ei tu uz poda. Bet nekas netraucē sataisīt tukšu kontu ar izdomātu vārdu.

fuu! labi ka savlaik savaldīju savas mirkļa iegribas un nenopirku.

Reklāma
Reklāma
Reklāma