Reklāma

Visiem Oculus lietotājiem būs jāizmanto Facebook konti

Jaunākie raksti

Apple varētu iegādāties Electronic Arts videospēļu izstrādātāju

Aktīvākie videospēļu entuziasti un Apple fani gan jau būs pamanījuši, ka tīmeklī pieejamas dažādas ziņas par Apple vēlmi iegādāties...

Sievietes avatars “Meta” VR platformā piedzīvojis seksuālu uzmākšanos

Reālā pasaule nav droša, taču virtuālā - ne tik. Attīstoties metaversam, paredzams, ka arī šajā telpā dalībnieki līdz galam...

“Walmart” krietni izvērš preču piegādes ar droniem

Preču piegādes lēnām, bet mērķtiecīgi pārņem roboti un droni. Tas īpaši novērojams ASV, kur mazumtirdzniecības gigants "Walmart" kopš pērnā...

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

“Dyson” izstrādā robotus, kas veiks mājsaimniecības darbus

Elektronikas ražotājs "Dyson", kas vislabāk pazīstams ar saviem matu veidotājiem un putekļu sūcējiem, paziņojis par plāniem tuvāko gadu laikā...

Facebook izspēlējis datu vācēja cienīgu soli, pieprasot visiem Oculus virtuālo briļļu lietotājiem piereģistrēties servisā, citādi tiks pārtraukts atbalsts papildinātās realitātes brillēm, kuras pieder Facebook.

Sākot jau ar šī gada oktobra gan esošajiem klientiem, gan visiem topošajiem briļļu lietotājiem būs nepieciešams Facebook lietotājs, lai reāli izmantotu papildinātās realitātes brilles, kuras kompānija iegādājās jau 2014. gadā. Pat tie, kuriem jau ir speciālais Oculus lietotāja konts būs nepieciešams reģistrēties Facebook ar iespēju šos kontus savienot. Šādiem lietotājiem tiks dots divu gadu pārejas periods, pēc kura ierīce būs ejoša, bet to nevarēs normāli izmantot.

Šis kopumā ir pietiekami nesmuks gājiens no Facebook puses, jo Oculus izveidotājs Palmers Lakijs (Palmer Luckey) tieši pirms pārdošanas bija solījis, ka lai izmantotu produktus nebūs jāielogojos Facebook kontā, taču pēc sešiem gadiem ir noticis pretējais. Acīmredzot sociālais tīkls uzskata, ka reāli lietotāju dati ir vērtīgi pret iespējamo klientu zaudēšanu, jo kā tas ir 21. gadsimtā, tad informācija par cilvēku ir jaunā nafta. Šis noteikti varētu būt viens lielisks piemērs, kaut arī kompānijas runā par ērtāku ierīces lietošanu un jau visu pārējo ierasto.

Iespējams, ka izmaiņas notiek salīdzinoši īsā laika periodā, jo septembrī varētu būt gaidāmi kādi jauni produkti virtuālo briļļu sakarā.

AvotsGizmodo

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Pičs
21.08.2020 10:50

Sviests … Oculus var iet ieskrieties. Zem viņu tvīta ir daudz interesantas lasāmvielas.

kakjis
22.08.2020 17:00

Paldies, nākamreiz oculus vairs nepirkšu. Interesanti ielogoties facebook kontā kurš ir disabled bet ne izdzēsts, varēs?

Slinkais Pingvīns
23.08.2020 17:48

Cukura Kalns ei tu uz poda. Bet nekas netraucē sataisīt tukšu kontu ar izdomātu vārdu.

Jurčiks
24.08.2020 08:55

fuu! labi ka savlaik savaldīju savas mirkļa iegribas un nenopirku.

Reklāma