web analytics

Airbnb atkal vēlas kļūt par publisku kompāniju

Jaunākie raksti

Īlons Masks samaksās 100 miljonus dolāru tam, kurš piedāvās labāko CO2 savākšanas tehnoloģiju

"Tesla" dibinātājs un vadītājs, kā arī pasaulē bagātākais cilvēks Īlons Masks (Elon Musk) saviem sekotājiem "Twitter" izteicis piedāvājumu -...

Serviss Beeper ļaus izmantot Apple iMessage servisu Android ierīcēs

Tieši šajā nedēļā aizdomājos par to, ka šobrīd ar mūsu mākoņservisiem varam ērti piekļūt dažāda veida informācijai vairākās ierīcēs,...

Apple samazina iPhone 12 mini ražošanas apjomus, lai ražotu vairāk Pro modeļus

Oktobrī, kad tika prezentēti četri jauni Apple iPhone 12 modeļi, tika prognozēts, ka tieši parastais iPhone 12 un mazais...

Jaunais 28 collu Philips 4K UHD monitors 288E2UAE ir gatavs pārsteigt ar krāsām un produktivitāti

Jaunais Philips 288E2UAE monitors (28 collas / 71,1 cm) ar tā 4K izšķirtspēju, 10 bitu IPS paneli, USB 3.2...

“Toyota GR Yaris” apskats – rallija mašīna ikkatram

Rallijs ir nodarbe, kas mani ievilka ne tikai autosporta, bet arī vienkārši automašīnu pasaulē. Viss sākās bērnībā ar videospēli...



Neskatoties uz pandēmijas draudiem, naktsmītņu rezervēšanas uzņēmums “Airbnb” tomēr nolēmis pievienoties publisko kompāniju pulciņam. Trešdien, 19. augustā, uzņēmums nāca klajā ar paziņojumu, ka iesniedzis attiecīgos dokumentus, kas ļauj uzsākt ceļu pretī publiskas kompānijas statusam. Airbnb jau gada sākumā paziņoja par šādiem plāniem, taču koronavīrusa pandēmija visas ieceres nogrieza kā ar nazi.

Sanfrancisko bāzētā kompānija paziņojusi, ka vērtspapīru reģistrācijas pieteikums jau iesniegts ASV Vērtspapīru un biržas komisijai. Tomēr sīkāka informācija par plānoto darījumu nav atklāta. Tāpat uzņēmumam vēl jānosaka publiskā piedāvājuma specifika, ieskaitot akciju cenu un piedāvājamo akciju skaitu. Vienlaikus, gatavojoties nozīmīgajam solim ieiet akciju tirgū, Airbnb samazinājis savas izmaksas vairākās jomās, tostarp mārketingā, kā arī atlaidis 25% darbaspēka.

Ar savu paziņojumu Airbnb pievienojas virknei citu uzņēmumu, kas tuvākajos mēnešos plāno kļūt par publiskām kompānijām, tādējādi izmantojot pieaugošā akciju tirgus priekšrocības un vienlaikus izvairoties no nelabvēlīgām sekām, ko var radīt gaidāmās ASV prezidenta vēlēšanas. Taču, ja viss notiks kā plānots, tad, iespējams, Airbnb būs lielākais uzņēmums, kas šogad pievienojas publisko kompāniju listei.

Lai arī kompānija pamazām sāk atkopties no koronavīrusa radītajām sekām, vēl salīdzinoši tāls ceļš ejams, lai bizness zeltu un plauktu kā agrāk. Pašreiz Airbnb netieši novērtēts kā 18 miljardus ASV dolāru vērts bizness. Salīdzinoši 2017. gadā, savos ziedu laikos, Airbnb sasniedza pat 31 miljarda ASV dolāru vērtību. Tomēr šķiet, ka pamazām kompānijai izdodas izrausties ārā no bedres, kādā tā bija iekritusi. Airbnb paziņoja, ka pagājušajā mēnesī, pirmo reizi kopš pandēmijas sākšanās, rezervāciju skaits diennaktī sasniedzis vienu miljonu. Vienlaikus tendence rāda, ka vairāk rezervāciju veiktas atpūtai lauku reģionos, savukārt lielajās pasaules pilsētās joprojām vērojams būtisks rezervāciju kritums.

AvotsVerge
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: