Web Analytics
More
    Reklāma

    Šķietamās līdzības dēļ Apple pieprasa recepšu lietotnei mainīt savu logo

    Jaunākie raksti

    Kompānija “Apple” tiesā iesniegusi prasību, kas saistīta ar iebildumiem pret ēdināšanas  uzņēmumu, kuram piederošas recepšu lietotnes “Prepear” logotips ar bumbieri, esot pārāk līdzīgs Apple preču zīmei. Kompānija apgalvo, ka šāda līdzība mazina Apple logo atšķirīgumu – patērētāji saskartos ar iespējamām grūtībām atšķirt Prepear un Apple preces un pakalpojumus.

    Apple, savā paziņojumā raksturojot nevēlamās līdzības abos logotipos, uzsver, ka Prepear preču zīme sastāv no minimālistiska augļu dizaina ar lapu, kas viegli atsauc atmiņā kompānijas slaveno Apple logo un rada līdzīgu komerciālu iespaidu. Apple logo, savukārt, esot tik slavens un uzreiz atpazīstams, ka līdzības ar Prepear preču zīmi aizēnojot visas atšķirības un liek parastajam patērētājam uzskatīt, ka Prepear ir kādā veidā saistīts ar Apple.

    Tikmēr Prepear līdzdibinātājs Rasels Monsons nevēlējās tik viegli padoties Apple priekšā un sarīkoja petīciju, savācot vairāk nekā 14 000 parakstu. Viņš norāda, ka uzņēmums, kurā strādā pieci darbinieki, ir mazs un nevar atļauties juridisku cīņu ar Apple lieluma kompāniju. Tikmēr otra Prepear līdzīpašniece Natālija Monsone savā Instagram kontā ievietojusi ziņu, ka nekādā veidā nevēlas panākt, lai cilvēki pārstātu lietot Apple produktus. Tomēr viņa jūt morālu pienākumu nostāties pret Apple agresīvo tiesisko darbību, kas vērsta pret mazajiem uzņēmumiem, un vēlas cīnīties par tiesībām saglabāt Prepear logo.

    https://www.instagram.com/p/CDmcFEInZK7/?utm_source=ig_web_copy_link

    Tiesa gan, šī nebūt nav pirmā reize, kad Apple uzsācis tiesvedību par līdzīga izskata logo. Tikai gadu atpakaļ Apple atklāti norādīja, ka Norvēģijas politiskās partijas “Fremskrittspartiet” logotipā esošais ābols esot pārāk līdzīgs Apple preču zīmei. Līdzīgi iebildumi celti arī pret kādu Vācijā esoša velosipēdistu ceļa logo, kurā varēja manīt visai neskaidru, ābolam līdzīgu dizainu.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    fosīls
    11.08.2020 12:41

    Drīz āboli sētā nevārēs augt.

    Jurčiks
    11.08.2020 12:47
    Reply to  fosīls

    aha, atbrauks hipsteri apspīlētās džinsās un mēģinās ābeļdārzu iznīcināt :D

    Neteikšu
    11.08.2020 14:03
    Reply to  fosīls

    :D :D Jo ābeles būs sākušas ražot produktus, kas pārāk līdzinās Apple logotipam. :D Nedod Dievs tārps vēl attiecīgi to iegrauzīs. :)

    Krotow
    11.08.2020 17:59
    Reply to  Neteikšu

    Varēs apsūdzēt visas pasaules dārzniekus un iekasēt, iekasēt, iekasēt…

    1133
    11.08.2020 12:47

    Ābolredze – redzes traucējumi, kas slimniekam liek redzēt ābolus pat tur, kur to nav. Bumbieris, valis, mākonis – viss izskatās pēc ābola. Slikti ārstējas, pacienti ir ļoti ietiepīgi un nepiekrīt terapijai.

    digitalk
    11.08.2020 13:04
    Reply to  1133

    un bagāti gan naudās, gan tiesvedību lietās :-(
    [edit] stīvais Jobs jau arī nebija nekāds pieklājīgais businesmenis, klasisks uzmetējs dēļ naudas, bet izskatās, ka kompānija nolēmusi šo virzienu attīstīt.

    Last edited 3 years ago by digitalk
    Skābene
    11.08.2020 13:15

    Cik gan neaptēstam jābūt, lai sajauktu bumbieri ar ābolu!?

    Diez kā beidzās Apple tiesvedībā ar Itāļu “Steve Jobs” džinsu tirgotājiem?

    Gundars
    12.08.2020 11:26

    Jā, šis nu parāda āboļfanu patieso slimības pakāpi…

    TopStar
    12.08.2020 13:45

    Kad nauda ir daudz par daudz… Tad ābolu sēklas smadzenēs sākt augt un Bumbieris arī ir ābols. Un tie skaitās no Hārvardas universitātes visgudrie nācijas neaizvietojamie un nemirstīgie superior pasaules juristi.

    Reklāma