Reklāma

Sadarbojoties ar “Volvo”, “Geely” cer kļūt par starptautiski nozīmīgu autoražotāju

Jaunākie raksti

Apple HomePod mini viedā skaļruņa apskats – ierīce, kas pagaidām buksē

Mana pirmā pieredze ar viedajiem balss asistentiem sākās 2020. gada sākumā, neilgi pēc tam, kad biju pievienojies Kursors komandai....

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #416 (06.05.2021)

6. maija radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Samsung Galaxy S8 turpmāk vairs nesaņems atjauninājumus

Samsung Galaxy S8 sērijas viedtālruņi ir vieni no pirmajiem Android modeļiem, kas varēja paļauties uz ilgiem drošības ielāpiem, bet...

Dienasgaismu ieraudzījusi Donalda Trampa “sociālo mediju platforma”

Marta beigās ziņojām, ka Donaldam Trampam varētu būt pašam sava sociālo mediju platforma, kas tiktu palaista tuvāko pāris mēnešu...

ASUS Zenfone 8 izziņošana gaidāma 12. maijā

Sagaidāms, ka jau 12. maijā ASUS izziņos Zenfone 8 sērijas viedtālruņus. Pagaidām vēl nav zināms, vai tiešām ASUS nodēvēs...

Viens no lielākajiem ķīniešu autoražotājiem “Geely”, izmantojot platformu, kas radīta kopā ar “Volvo”, plāno ražot automobiļus Malaizijā sev daļēji piederošajam zīmolam “Proton”. Tas iezīmē ražotāja plānoto stratēģiju un kompānijas vēlmi paātrināt savu kļūšanu par starptautisku autoražošanas gigantu.

Plāns vēl nav pilnībā pabeigts, taču tas ir tikai daļa no lielākas “Geely” vīzijas. Kompānija pārbūvē rūpnīcas gan Ķīnā, gan citviet, lai tajās varētu ražot mašīnas, izmantojot platformu, kas radīta kopā ar “Volvo”. Zviedru autoražotājs nonāca ķīniešu rokās 2013.gadā, kad “Geely” to iegādājās par 1,8 miljardiem dolāru.

Jaunā platforma ļaus ražot dažādas klases mašīnas, izmantojot līdzīgas tehnoloģiskās specifikācijas. Galvenais ieguvums ir lētākas ražošanas izmaksas. Sadarbība ļauj izmantot “Volvo” tehnoloģiskās zināšanas un pieredzi, kā arī “Geely” ražošanas iespējas, spēju samazināt izmaksas un nodrošināt piegādes ķēdes.

“Geely” jau šogad plāno uzsākt Ķīnā ražotā krosovera “Lynk & Co 01” ekspertu uz Eiropu. Ražotājs iepriekšējos gados spējis saražot divus miljonus transportlīdzekļu gadā.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Vēl viens Eiropas brends “aizgājis” uz Ķīnu. Vienīgi cerība ka kvalitātes kontrola paliks zviedru rokās. Un ka Volvo elektriskie auto vieglāk tiks pie baterijām. Gala pircējam cena gan lētāka nepaliks.

boo

Labrīt, tas brends ķīniešu rokās aizgāja jau pirms 7 gadiem, kvalitātes skandālu diži kopš tā nav bijis.

oppo

jā, bet kopš 2007. gada visi volvo var tikt saukti par fordiem.

svimart

Runa var būt tikai par mazajiem volvo modeļiem.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: