Viens no lielākajiem ķīniešu autoražotājiem “Geely”, izmantojot platformu, kas radīta kopā ar “Volvo”, plāno ražot automobiļus Malaizijā sev daļēji piederošajam zīmolam “Proton”. Tas iezīmē ražotāja plānoto stratēģiju un kompānijas vēlmi paātrināt savu kļūšanu par starptautisku autoražošanas gigantu.
Plāns vēl nav pilnībā pabeigts, taču tas ir tikai daļa no lielākas “Geely” vīzijas. Kompānija pārbūvē rūpnīcas gan Ķīnā, gan citviet, lai tajās varētu ražot mašīnas, izmantojot platformu, kas radīta kopā ar “Volvo”. Zviedru autoražotājs nonāca ķīniešu rokās 2013.gadā, kad “Geely” to iegādājās par 1,8 miljardiem dolāru.
Jaunā platforma ļaus ražot dažādas klases mašīnas, izmantojot līdzīgas tehnoloģiskās specifikācijas. Galvenais ieguvums ir lētākas ražošanas izmaksas. Sadarbība ļauj izmantot “Volvo” tehnoloģiskās zināšanas un pieredzi, kā arī “Geely” ražošanas iespējas, spēju samazināt izmaksas un nodrošināt piegādes ķēdes.
“Geely” jau šogad plāno uzsākt Ķīnā ražotā krosovera “Lynk & Co 01” ekspertu uz Eiropu. Ražotājs iepriekšējos gados spējis saražot divus miljonus transportlīdzekļu gadā.
Vēl viens Eiropas brends “aizgājis” uz Ķīnu. Vienīgi cerība ka kvalitātes kontrola paliks zviedru rokās. Un ka Volvo elektriskie auto vieglāk tiks pie baterijām. Gala pircējam cena gan lētāka nepaliks.
Labrīt, tas brends ķīniešu rokās aizgāja jau pirms 7 gadiem, kvalitātes skandālu diži kopš tā nav bijis.
jā, bet kopš 2007. gada visi volvo var tikt saukti par fordiem.
Runa var būt tikai par mazajiem volvo modeļiem.