“Volkswagen” koncerna jaunais kompaktais elektroauto “ID.3” pagājušajā nedēļā uz īsu brīdi kļuva par vislabāk pārdoto auto visā Vācijā pēc tam, kad klienti dīleru centros sāka veikt pasūtījumus. Pilnvērtīgi pasūtījumi veikti vairāk nekā gadu pēc tam, kad “Volkswagen” sāka saņemt pirmās iemaksas “ID.3” iegādei.

Kompānijas pārdošanas nodaļas vadītājs Jirgens Stakmans norāda, ka “ID.3” ieintersējis gados jaunāku sabiedrības daļu. Mašīnu pārsvarā iegādājas aptuveni 10 gadus jaunāki cilvēki nekā “Volkswagen” vidējais klients, kas Eiropā ir aptuveni 58 gadus vecs.

“Volkswagen” iepriekšpārdošanā saņēmuši 37 tūkstošus pasūtījumu – aptuveni 85 procenti no šiem klientiem iepriekš nebija iegādājušies kādu no vācu ražotāja mašīnām. Kompānijas pārstāvji norāda, ka tas ir jaunums, jo “VW” klienti pārsvarā mašīnas pērk atkārtoti, veidojot tā saucamo “zīmola lojalitāti”.

Stakmans konkrēti definējis “ID.3” tipisko klientu – tas ir cilvēks, kurš dzīvo pilsētā vai piepilsētā (bet ne laukos), pats sevi dēvē par tehnoloģiju entuziastu un “ID.3” izvēlas kā otro mājsaimniecības automašīnu.

Automašīnas piegādes iepriekš aizkavējās dažādu programmatūras problēmu dēļ, taču paredzams, ka “ID.3” pie klientiem nonāks šī gada rudenī.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Vidējais golfa klients Vācijā laikam ir vietējais “msh” no iAuto analogs. Taču labi “pārdošanas rādītāji” gan nav brīnums, ja jaunos auto uzreiz nosūta visiem, kuri gada laikā pierakstījušies rindā auto saņemšanai :)

Māris

Viens vācietis jau uz LV ar id3 atbraucis.

Krotow

Viena tante teica – kur ir bildes?

Kristaps Skutelis

Es kaut ko tādu lasīju Latvijas elektroauto Whatsapp grupā. Kaut kas ir.

Janis Murnieks

brauciena laikā bārda neizauga līdz nabai ?