Web Analytics
More
    Reklāma

    “Mercedes” elektroauto varētu veikt 700 kilometrus ar vienu uzlādi

    Jaunākie raksti

    “Mercedes” ziņo, ka kompānijas elektroauto flagmanis – “EQS” sedans ar vienu uzlādi spēs veikt vairāk nekā 700 kilometrus. Ražotājs ziņo, ka tieši šādu distanci spējis veikt “EQS” konceptauto un būs ļoti interesanti redzēt, cik ļoti šim rezultātam spēs pietuvoties ražošanas versija.

    Informāciju izplatīja “Daimler” koncerna valdes priekšsēdētājs Ola Kaleniuss, to atklājot koncerna ikgadējā tikšanās pasākumā. “Esam jaunā ērā, kas attiecas uz Mercedes elektrifikāciju. EQS uzstādīs jaunus standartus. Ar to iespējams veikt vairāk nekā 700 kilometrus, izmantojot WLTP testu. Ar šo auto mainīsies veids, kā domājam par mašīnām. Šis ir pirmais pilnībā elektriskais Mercedes sedans, kas veidots uz elektroauto paredzētas platformas. Tas mums sniedz virkni jaunu iespēju – sākot no bateriju novietojuma, beidzot ar auto dizainu,” stāstīja Kaleniuss.

    “Mercedes” paši ražos baterijas “EQS” modelim, to darot savā Štutgartes rūpnīcā. Plānots, ka “EQS” ražošanā varētu nonākt nākamgad. Ja “Mercedes EQS” tik tiešām spēs sasniegt 700 kilometru atzīmi ar vienu uzlādi, kompānijai būs izdevies pārspēt vienu no galvenajiem “EQS” konkurentiem – “Tesla Model S Long Range”, kas ar vienu uzlādi spēj pieveikt vairāk nekā 600 kilometrus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    21.07.2020 10:50

    Un ja vēl MB varētu šāda izskata koncepta auto palaist ražošanā…

    1333
    21.07.2020 13:38
    Reply to  Krotow

    Palaist jau nav grūti, bet…vai tajā varēs sastumt mantas brīvdienām laukos?

    ps Nosaukums gana līdzīgs korejiešu greznumauto ar nosaukumu, kuru vairums tā īsti arī neiemācījās izrunāt pareizi (tas gan raksturīgi vairumam korejiešu auto).

    Krotow
    21.07.2020 17:53
    Reply to  1333

    Nebrīnies par vēlmi bagāžniekā sastumt mantas brīvdienām laukos, ja nav vēlmes pirkt divus auto. Reizēm izskatās ka te novākusies biezo publika, kuriem ir katram savs auto ģimenē un vēl pikaps ar treileri pie mājas.

    0930
    22.07.2020 09:35
    Reply to  Krotow

    Tas ir vienādojums ar vairākiem mainīgajiem – pie noteikta ikdienas nobraukuma, uzturēšanas izmaksām un degvielas cenas var izrādīties, ka mazs auto pilsētai un liels brīvdienām ir izdevīgāk, kā liels pilnīgi visām vajadzībām.

    Es gan biju domājis to, ka pagaidām nav dzirdēts par e-auto ar lielu bagāžnieku, jeb drīzāk – to vispār nepiemin, itkā tam nebūtu nozīmes. Ak jā, nu kāds bagāžnieks pilsētas auto. Gribi vest kravu – pēŗc elektrisko furgonu (kas gan atkal vairāk derēs pie- un pilsētai).

    Krotow
    22.07.2020 12:46
    Reply to  0930

    Tāpēc ka šobrīd auto ražotāji elektriskos auto paredz vai nu pilsētu japīšiem, kam auto uz nakti jāiebāž kurpju kastē vai arī personām ar ienākumiem krietni virs vidējā, kas dzīvo privātmājās. Vienkāršie mirstīgie, kuriem pieder kaut kas mazliet vairāk par dzīvokli un kuri nevar atļauties 2 auto, tiek atstāti aiz borta.

    0930
    22.07.2020 13:34
    Reply to  Krotow

    Jauna tehnoloģija bērna autiņos, tas ir dabiski ka ir lērums mīnusu un protams, ka veikalinga ietvaros par tiem necenšas runāt no visiem aspektiem. Ja kāds noticēja, ka piecu gadu laikā varēs sapresēt iekšdedzes auto – naivums ir trūkums, nevis tikums.

    azad
    21.07.2020 13:58

    Varētu, varētu, tad kad varēs var būt lai tad lielās:) Pagaidām elektro industrijā ir tikai nākotnē, varētu, varēs, būs. Kaut kā nekonkrēti viss. Iespējams iekšdedzes dzinēji arī attīstīsies vēl vairāk un patērēs 2l uz simtu. Kas zin var būt nākotnē varēs:D

    Anger Lemon
    22.07.2020 13:24
    Reply to  azad

    Iekšdedzes dzinēji ir un būs, jo potenciāls vēl nav sasniedzis maksimumu. Turklāt EV uzlādes infrastruktūra/ātrums vēl ilgi nevarēs konkurēt ar degvielas uzpildes stacijām.

    Reklāma