Iespējams, “Tesla Roadster” auto sasnieguši brīdi, kad tos iespējams nosaukt par “kolekcionāru auto”. Ir zināms pamatojums, lai šis mašīnas tā dēvētu, proti, “Roadster” ir retums – saražoti tikai 2500 šādi automobiļi.

Nereti tiek uzskatīts, ka tieši šis “Tesla” modelis noteicis bateriju ražošanas tendences iepriekšējās desmitgades laikā. Tieši “Roadster” bija viena no pirmajām mašīnām, kas izmantoja mūsdienās tik populārās litija jona baterijas.

Kāds pārdevējs Šveicē savu “Tesla Roadster” cenšas pārdot par aptuveni 1,3 miljoniem eiro. Sludinājuma tekstā norādīts, ka tas ir “VIN 2500” – pēdējais uzbūvētais “Roadster” automobilis. Mašīna esot saglabāta tās oriģinālajā stāvoklī un tā nobraukusi tikai 200 kilometrus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Vārds*

Nav īstā vieta, bet kkpd :)

Bjorns savā video notestēja EV specializētu navi aplikāciju. Atzina par labu esam. Tiem aplikatoriem ir savākti dažādi dati par mašīnām, kas tiek pilotētas izmantojot to navigāciju. Izejot no tiem [reālajiem datiem] viņi ir ekstrapolējuši virtuālo 1000 km gonku. Nu aprēķinājuši, kā būtu, ja brauktu 600 mi = 960 km @ 115 km/h.

https://abetterrouteplanner.com/compare/cars/

Teslu dominance nepārsteidz. Pat atmetot nost viena modeļa dažādus atvasinājumus, rezultāts ir spēcīgs
Un iepriecina fakts, ka nu jau ir pietiekami daudz mašīnu, kuras var nobraukt 1000 km zem 10 stundām