web analytics

Prezentēts “Nissan Ariya” elektriskais krosovers

Jaunākie raksti

Izziņoti Kursors.lv lasītāju iecienītākie tehnoloģiju ražotāji (2020)

Uh, 2020. gads bija ļoti interesants! Pavasarī viss apstājās, bet atsevišķas nozares jau dažu turpmāko mēnešu laikā bija ne...

“Alphabet” pieliek punktu ambiciozajam interneta balonu projektam “Loon”

"Google māteskompānija "Alphabet" paziņojusi, ka pēc deviņu gadu darbības nolemj likvidēt projektu "Loon". Tas savu atpazīstamību ieguvis, pateicoties milzīgiem,...

Mobilā lietotne “Bodyguard” lietotāju pasargās no naida runas sociālajos tīklos

Uz sevi tēmēti naidīgi komentāri vai kāds cits līdzīgs saturs nav tā patīkamākā lieta, ko lasīt sociālajos tīklos. Taču...

“Volkswagen” vadītājs izziņo “Trinity” projektu, kas revolucionizēs kompāniju

"Volkswagen" vadītājs Herberts Dīzs paziņojis, ka autoražotājs strādās pie projekta "Trinity", kura gala rezultāts būs jauns "Volkswagen" elektroauto piedāvājuma...

Aicina interesentus uz “Ceļvedis tava viedā biznesa izveidei” bezmaksas meistarklasēm tiešsaistē

Attīstot Latvijas dziļo tehnoloģiju jeb “deep tech” jomu, Latvijas investīciju un attīstības aģentūra (LIAA), zinātnes komercializācijas platforma “Commercialization Reactor”...



“Nissan” prezentējis savu jauno, elektrisko krosoveru “Ariya”, par kura esamību pirmoreiz kompānija informēja pērn, demonstrējot konceptauto. Jaunais auto pie klientiem nonāks nākamā gada beigās un zināms, ka ASV tas maksās, sākot no 40 tūkstošiem dolāru.

Mašīna būs pieejama divās konfigurācijās – ar vienu vai diviem elektromotoriem. Viena motora versija attīstīs 215 zirgspēku jaudu un 300 ņūtonmetru griezes momentu, savukārt divu motoru versija spēs attīstīt 389 zirgspēkus un 600 ņūtonmetru griezes momentu. Jaudīgākā versija būs aprīkota ar visu četru riteņu piedziņu.

Standartaprīkojumā “Ariya” būs aprīkota ar 63 kWh bateriju, savukārt par papildus samaksu varēs iegūt 87 kWh bateriju. Pēc “Nissan” aprēķiniem, priekšpiedziņas modelis kopā ar lielāko bateriju sniegs maksimālo iespējamo nobraukumu – aptuveni 480 kilometri ar vienu uzlādi.

Salonā mašīna veidota mūsdienīgi minimālistiskā stilā – auto aprīkots ar diviem blakus esošiem 12,3 collu ekrāniem. Viens paredzēts instrumentu panelim, otrs info-izklaides sistēmai. Klimata kontroles pogas integrētas panelī un tās ir skārienjūtīgas. Jau standartkomplektācijā būs pieejama bezvadu savietojamība ar “Apple CarPlay” un “Android Auto”.

“Ariya” būs aprīkota ar uzlabotu “Nissan ProPilot” braukšanas palīgsistēmu, kas atsevišķos apstākļos ļaus braukt brīvroku režīmā un sistēma pratīs pārkārtoties starp braukšanas joslām. Jau standarta aprīkojumā būs pieejama virkne drošības un braukšanas palīgsistēmu, tostarp, automātiskā ārkārtas bremzēšana, aklās zonas palīgsistēma, kā arī citas mūsdienu auto pašsaprotamas funkcijas.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
bats

480Km no 87kWh akumulatora izklausās pamaz.

Ivars

Nu kāpēc maz? Ja viņam patēriņš būs kā e-tronam – ap 250 Wh/km, tad šāds nobraukums ir ticams.

Arčiņš

Eiropā Nisans vairs nebūs ar chademo spraudņi ,beidzot attapās.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: