Apple nebūtu Apple, ja neizveidotu kvalitatīvu un trāpīgu reklāmas video, izceļot savu produktu stiprās puses, un tagad tas noticis par tēmu darbs no mājām.

Gandrīz septiņu minūšu garā video kompānija prezentē to, kā četri viena uzņēmuma darbinieki realizē projektu, kurā jāizstrādā speciāla kaste no pārstrādājamiem materiāliem un izpildes laiks ir viena nedēļa. Tālāk stāsta ļoti dažādos veidos tiek attēloti veidi, kā ikdienas darba procesā tiek izmantotas Apple produktu un ekosistēmas sniegtās iespējas.

Sižetā ir piedomāts pie dažādiem tēliem kā vientuļais tēvs ar bērniem, kuram papildus darbiem ir jārūpējas par ģimeni. Puisis, kurš dzīvo kopā ar mammu, un viņa visu laiku rūpējas par viņu, bet ir jāspēj arī palīdzēt mammai, kā arī divas jaunas sievietes, no kurām viena ir kopā ar citu sievieti. Līdz ar to Apple trāpa visos dzīvesveidu segmentos, paužot savu nostāju par vienlīdzību.

Tālākais jau ir ļoti profesionāla reklāma, jo katram komandas dalībniekam, protams, ir iPhone, Apple Watch, AirPods vai AirPods Pro austiņas, iPad, MacBook un iMac datori, tātad gandrīz visa produktu līnija. Lai sazinātos vienam ar otru tiek izmantota Facetime lietotne, bet tās sakarā atspoguļota problēma, ka kāds nepieslēdzas laiku, nav ieslēgta kamera, noslēgta mikrofona skaņa un neviens nedzird runātāju, vai tieši pretēji visi runā kopā. Gan jau kam tādam esam gājuši cauri mēs visi šajos mēnešos.

Veiksmīgi tiek apspēlēta iespēja, ka viss ir sasaistīts, jo tiek izveidots komandas darba grafiks kalendārā, un tas parādās visiem. Tiek veidota prezentācija, kur katrs var labot informāciju, un par tiem attiecīgi nāk informatīvie paziņojumi. Tā sakarā arī ir plašas noformējuma iespējas. Interesanti, ka video vairākas reizes redzams, ka tiek izmantoti smaidiņi un Apple Memoji avatāri kā komunikācijas elements.

Papildus tam Siri nodemonstrē savas spējas uzklausīt balss komandas un tās izpildīt. Ar Notes lietotni uzņemt bildes un pārvērst tās par PDF kopijām, vai, izmantojot Measure lietotni, nomērīt dimensijas. It kā ikdienišķu sīkumu izpildei, kurus nepieciešams veikt ātri, visi līdzekļi ir mūsu viedierīcēs. Vēl visam pa virsu Apple parāda, ka domā par veselību, izmantojot Sleep Cycles iespēju Apple Watch pulkstenī, tātad norādot us watchOS 7 iespējām.

Viss tiek nofinišēts ar to, ka ir video prezentācija un mēs apģērbjam tikai to daļu, kura ir redzama kamerā, tik pat labi esot bez biksēm zem galda. Kā jau minēju, tad ir ieturēta Apple kvalitāte, humors un principā veiksmīgi apspēlēti veidi, kā izmantot produkciju ikdienā, jo bez laba piemēra mēs bieži vien nezinām dažādas iespējas. Taču vai tas viss patiešām tā strādā ikdienā ir labs jautājums.

Šie paši personāži iepriekš bijuši redzami Apple veidotajā video par produktu izmantošanu tieši ierastajā darba vidē ar nosaukumu The Underdogs.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Tvaika ielas iestādes reklāma.

KKTK

No reklāmas es iemācījos to, ka visu izdarīja džeks, kas paņēma rokās šķēres un tiešām kaut ko darīja lietas labā.

1040

īsais scenārijs – “pērkam ne-apple tehniku un strādājam bez uzpūstām baterijām, defektīviem tačpadiem un ekrāniem”)

1040

samsung…pfff….zinu ka viņi cenšas būt jack of all trades, bet – godīgi – nekad neesmu apsvēris viņus kā sava telefona vai laptopa ražotāju. Ja es gribētu izdot štuku par trubu, es diezgan nešauboties pirktu apple, tīri appleworld dēļ, es neredzu nevienu iemeslu kāpēc maksāt tik daudz par android verķi ja tas dara faktiski to pašu, ko jebkurš cits android verķsi. Apple līdzi saviem kreņķiem dod to, ko nedod pat dārgākais Android – for good or bad. Protams, ka pušieri gadās visiem, Lenovo u.c. un nav jēgas apspriest problēmas. Svarīgi ir nevis problēma kā tāda (ok, daudzums un mērogs – jā),… Read more »