Vācijā radītais uzņēmums Yerka saviem klientiem piedāvā īpašu velosipēdu, kura pieslēgšanai pie staba nebūs vajadzīga speciāla atslēga, bet gan pietiks vien ar sēdekļa stuti.

Kompānijas jaunākais velosipēda modelis Yerka V3 ir speciāli veidots nolūkam to kaut kur pieslēgt, neizmantojot papildu aprīkojumu. Velosipēda rāmja diagonālā truba tiek sadalīta divās daļās, un tad tai cauri tiek izlaista sēdekļa stute. Tā savukārt ir aprīkota ar saslēgšanās mehānismu, lai tādējādi izveidotu velosipēda saslēdzēju. Protams, papildus klāt nāk atslēga, ar kuru atslēgt speciālo sistēmu, lai izņemtu sēdekļa stuti un rāmi saliktu atpakaļ vietā.

Reklāma

Yerka V3 ir pilsētas videi un gludiem ceļiem paredzēts velosipēds, jo tas ir aprīkots ar šaurām riepām un cieto dakšu. Protams, tas ir veidots viegls, lai būtu ērtāk pārvietoties. Kā arī tas pieejams vai nu ar vienu vai trijiem ātrumiem, tātad bez lielām variācijas iespējām. Runājot par rāmi, tas ir veidots no hroma un alumīnija (Aluminum series 6). Interesanti, ka Eiropas mājaslapa nestrādāja, tāpēc pieejamā cena šim velosipēdam ASV ir no 699 līdz 799 USD, kas ir salīdzinoši augsta, bet arī laba velosipēda slēdzene maksās vairākus desmitus eiro.

Vēlējos atzīmēt, ka Yerka sevi pieteica 2015.gadā Indiegogo pūļa finansējuma vākšanas platformā, un līdz šīm ir attīstījusi savu velosipēdu tirdzniecību 3 pasaules daļās: ASV, Eiropā un Dienvidāfrikā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
14 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
0959

>neizmantojot papildu aprīkojumu aha, neizmantojot…viss rāmis ir papildus aprīkojums, turklāt izjaucama apakšējā caurule mazina rāmja stingrību, un es ceru ka tas nevar salocīties braucot. Garumgarā sēdekļa stute arī sver pustonnu un beigās ieguvums par 2x lielāku cenu (viss pārējais šim velo ir 300-400 usd diapazonā) ir tikai lielāks svars, sarežģītāka konstrukcija un iespēja, ka velo stāvvietā sāniski novietotais beņķis tiks apskādēts. Laba slēdzene maksā +-100usd un kas nav mazsvarīgi – to var izmantot ar jebkuru no izmantojamiem velo, ne tikai vienu. p.s. Komplektā būtu jāliek korķis, lai atvērtajā caurulē netek ūdens – velo tiek būvēti tā, ka tie lieliski darbojas… Read more »

0959

Mirttant, jūs esat tik naiva! Pērkot “parastu” velo ar šāda līmeņa detaļām, tas būs lētāks par šo, kam “cenā ir iekļauts sēdeklis un rāmis” un par šo starpību var nopirkt labu labo saslēdzamo, kuru, kā jau minēju, var izmantot gan citiem velo gan kaut vai uzticības jostai vai dārza mājiņai.

p.s. rakstisku fīdbeku parasti sniedz par nopirktu produktu, par nenopirktu – ar maciņu. Tirgus pats visu izregulē, ko nu es tur rakstīšu….

0959

Sāpes nav) Vienkārši ir acīmredzamas lietas, kas būtu jāsauc īstajos vārdos – šeit tiek dota iespēja atsvišķu saslēdzamo, kas citkārt ir jāpērk un – pats galvenais – jāvadā līdzi UZ rāmja (vispārīgā nozīmē), par lielāku cenu un ar vairākiem ierobežojumiem aizstāt ar integrētu risinājumu. Nav tā, ka “par to pašu cenu jūs saņemat vairāk” – ir “par lielāku cenu jūs saņemat plusus un reizē arī mīnusus” – tas būtu godīgāk, manuprāt.

x11

Ritenis.

0959

>rāmi, tas ir veidots no hroma un alumīnija (Aluminum series 6) ui, ar materiāliem uzmanīgi – rodas iespaids, ka rāmja materiāls sastaāv galvenokārt no hroma ar alumīnija piešprici – tas noteikti būtu aplams priekšstats. Hromu metāla sakausējumiem pievieno nelielos daudzumos, lai peiēsķirtu noteiktas īpašības, t.s.k palielinātu pretestību korozijai. Ja reiz nolēmāt rakstīt par alumīnija rāmi, tad vajadzēja izlasīt ražotāja publiski doto speceni (skatījos yerka v3) – tērauda rāmis, tērauda sēdekļa stute (nu protams – lai to nevarētu pārlauzt, atsperoties ar kāju), alumīnija dakša. Tas, ko jūs pārtulkojāt kā hromu (cromoly), ir hrom-molibdēna tērauds – labs, izturīgs tērauds, rāmis no tā… Read more »

Last edited 4 months ago by 0959
KKTK

Nu kā ceļas rokas tādus hlamus izgudrot? Rāmis dēļ tām locījuma vietām ļurkāsies, locījuma vietās ēdīs smiltis, rūsēs. Viss rāmis dēļ tā visa būs 2x, ja ne 3x smagāks, jo vairs nav stingra 3tūra, viss jātaisa daudz lielākām slodzēm. Ērti gan to sēdekļa trubu tur valcēt iekšā ārā. Truba uzēdīs smiltiņas, sāks ķerties, kāds uzzeļļos tad vispār visas drēbes nosmērēs tur ķēpājoties. Rezultātā, lai somā ieliktu drošu 1/2kg pakavu velo svars pieaugs par 5kg. Kur nu vēl iedomājamies, ja kāds pamēģina to velo nozagt, vai piepildītā parkingā sagāžas kaudzē – kaut neliela sēdekļa trubas deformācija un sēdekļa trubu vairs apakaļ… Read more »

0959

Laba piezīme par smiltīm uz sēdekļa stutes. Vienīgi, ja kāds tiešām regulāri to izmantos kā saslēdzamo, tad stuti var neeļļot – tas jau aktuālāk, ja stuti ilgu laiku neaiztiek. Bet rāmja stingrība….jāsaprot jau arī, ka tas ir velo aizbrauktu uz bodi pēc limonādes, nevis lai kaifotu par braukšanu. Galvenais, lai neatveras braucot)

0959

Vēl moments – par pašu parkošanos. Pie staba ar normālām slēdzenēm var pieslēgt vismaz 2 velo. Yerkvelo – tikai vienu (nevis divus), vai vienu jerkvelo un 1 parasto, kuram jerks skrāpēs krāsu (vai buktēs karbona rāmi vai dakšu).

Un tad vēl jautājums, cik ļoti jerkvelo traucē stāvvietā, kur ir n-veidīgas skavas, kurām katrā pusē paredzēta vieta vienam velo un ja vietas starp skavām nav daudz, tad jerks atkal traucēs kreisās puses kaimiņam.

Ja tas notiks noslogota stāvvietā, kur to novieto regulāri, agri vai vēlu īpašnieks atradīs ziņu ar lūgumu neaizņemt 2 vietas.

Uldis M.

nav ko izgudrot divriteni no jauna!comment image

digitalk

dažreiz vajag izgudrot, bet šoreiz toč nē :D

vUps

Vai tomēr radīts sēdeklis, kas kalpos par atslēgu!? 🤔