“BMW” savā Dingolfingas rūpnīcā Vācijā uzsākusi jaunā 4. sērijas modeļa sērijveida ražošanu, tomēr paredzēts, ka mašīnas pie dīleriem varētu nonākt tikai rudenī.
Jaunā 4. sērija ieguvusi vieglāku konstrukciju, jo motora pārsegs, priekšējie spārni un durvis veidotas no alumīnija. “BMW” tādējādi cer uzlabot automašīnas vadāmību. Pamanāmākā izmaiņa gan ir milzīgais radiatora režģis, kurš jau iepriekš izsaucis ļoti neviennozīmīgas atsauksmes kompānijas fanu vidū.
Daudzas mašīnas šasijas komponentes, piemēram, abas asis un citas detaļas tiek ražotas blakus esošajā rūpnīcā. Dingolfingas rūpnīca ir lielākā “BMW” ražotne Eiropā, tajā tiek ražoti populāri 3. un 5.sērijas modeļi, kā arī M5.
Kā liecina pieejamie attēli, pirmie saražotie 4. sērijas auto ir M440i xDrive, kas aprīkoti ar 3,0 litru turbodzinēju, kurš attīsta 382 zirgspēku jaudu un to nodod visiem četriem riteņiem. Paredzēts, ka vēlāk būs pieejama versija tikai ar aizmugurējo piedziņu.
Izcili neglīts deguns. Šo redzot pašam rodas instinktīva vēlme mēdīties, izstiept ģīmi. :) Bet gan jau pieradīšu, jo arī pie savulaik skandalozā E65 purna ilgi nācās pierast. Un tam visam par spīti tā ir pārdotākā 7.sērijas paaudze ever.
Ķīnas tirgus esot sajūsmā par lielajām restēm priekšā, tāpēc bmw tādas jaunas dizaina vēsmas..
Jā, taču ja tā reste paliks arī elektroauto, tad droši varēs sacensties ar Etron par elektroenerģijaas patērējošākā auto titulu.