Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook zaudē miljardus nespējot tikt galā ar naida runu

    Jaunākie raksti

    Facebook zaudējis visai pamatīgu reklāmas devēju kopumu, jo nespēj un negrib savos valdījumos tikt galā ar naida runu un rasistiskiem izteikumiem. Viens no lielākajiem reklāmu pircējiem ASV Verizon paziņojis, ka aptur reklāmu izvietošanu Facebook, Instagram un citās saistītās vietās, jo Facebook nedara visu, lai tiktu galā ar naidīgiem ieraksties un komentāriem. Verizon visu 2020. gadu vairs neizvietos reklāmas Facebook.

    Līdzīgus paziņojumus izteikuši arī citi – Dove ziepju ražotājs, Lipton tēja, Breyer’s Ice Cream; Axe ķermeņa produkti, kā arī Coca-Cola 30 dienas nekur negrasās izvietot savas reklāmas. Pēcāk šim paziņojumam pievienojās Dockers un Levi’s, kā arī Hershey’s.

    Reklāma

    Pēc šiem paziņojumiem Facebook akciju cena nogāzās par 8.3%, Facebook vērtības zudums ir 56 miljardi dolāru, kā arī pats Zakerbergs zaudēja 7 miljardus savu virtuālo papīrīšu vērtību.

    Šis viss skandāls ir tāpēc, ka Facebook izvietoja Verizon reklāmu blakus antisemītiskam video, par ko, protams, Verizon nu nemaz nebija sajūsmā.

    Šeit atrodams gandrīz pilns saraksts ar uzņēmumiem, kas atteikušies no reklāmu izvietošanas Facebook.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    digitalk
    29.06.2020 16:35

    tā iet, ja bizness tiek balstīts uz neko vērtīgu neradošu, mākslīgi uzpūstu naudas avotu — reklāmu.

    1649
    29.06.2020 16:49
    Reply to  digitalk

    ko tev gugle nodarījusi?)

    Reklāma