Reklāma

Facebook mudinās lietotājus nedalīties ar vecām ziņām

Jaunākie raksti

Motorola viedtālrunis varētu būt pirmais, kas būs aprīkots ar 200MP izškirtspējas kameru

Septembra sākumā Samsung izziņoja pirmo 200MP izšķirtspējas viedtālruņu kameru ISOCELL HP1. Ir parādījusies informācija, ka tieši Motorola radīts viedtālrunis...

Mazda: Elektroauto un sintētiskajām degvielām ir vieta nākotnē

Mazda Eiropas pētījumu un izpētes nodaļas direktors Kristiāns Šulce norādījis, ka ka sintētiskajām jeb e-degvielām nākotnē ir vieta līdzās...

Indijas valdība gatavojas aizliegt privātās kriptovalūtas un ieviest savu digitālo valūtu

Šķiet, ka Indija vēlas sekot Ķīnas piemēram un arī aizliegt kriptovalūtas. Taču ar dažiem izņēmumiem. Piemēram, Indija apsver ļaut...

Vācijas jaunā valdība vēlas līdz 2030. gadam pārtraukt ogļu izmantošanu

Pirms pāris dienām tika panākta vienošanās par Vācijas jauno valdību, un, šķiet, ka pie vadības grožiem atradīsies cilvēki, kuri...

Apple iPad 10.2 (2021) planšetdatora apskats

Šī gada rudens mums atkal atnesa jau diezgan pierastus jaunumus no Apple, un 14. septembrī, reizē ar jaunāko iPhone...

Nereti Facebook ziņu plūsmā nākas redzēt svaigi kopīgotus ierakstus, kas patiesībā var būt pat gadiem vecas ziņas. Tieši tāpēc, lai mudinātu cilvēkus dalīties ar jaunāko un aktuālāko saturu, Facebook drīzumā pievienos funkciju, kas automātiski informēs lietotāju par to, ja ieraksts, ar kuru tas vēlas dalīties, ir vairāk nekā 90 dienas vecs.

Facebook sadaļu “Feed and Stories” viceprezidents Džons Hedžmens norādījis, ka pēdējo mēnešu laikā veiktie pētījumi iekš Facebook atklājuši, ka ierakstu publicēšanas laiks ir svarīgs konteksta elements, kas palīdz lietotājam izlemt, ko lasīt, kam uzticēties un vai šos rakstus kopīgot. Tomēr vienmēr atrodas lietotāji, kas pamanās dalīties arī ar mūžsenām ziņām, maldinot citus lietotājus par ieraksta un pašas tēmas aktualitāti.

Šī jaunā Facebook funkcija balstās uz ziņu verifikācijas rīkiem, kurus sociālais medijs ieviesa 2018. gadā. Tie, piemēram, sniedz informāciju par ziņas autoru, lai palīdzētu cilvēkiem novērtēt, kuri ieraksti vispār ir lasīšanas vērti.  Būtiski, ka Facebook arī  nav vienīgā platforma, kas mudina cilvēkus rūpīgāk apsvērt, ko viņi kopīgo. Jūnija sākumā Twitter sāka testēt aplikāciju Android ierīcēs, kur lietotājiem piedāvāts vispirms izlasīt pašu rakstu un tikai pēc tam to kopīgot.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Tikai ,,informēs,, . Patiesībā notiek mēģinājums pievienot OUT OF DATE birku informācijai .

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: