Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook mudinās lietotājus nedalīties ar vecām ziņām

    Jaunākie raksti

    Nereti Facebook ziņu plūsmā nākas redzēt svaigi kopīgotus ierakstus, kas patiesībā var būt pat gadiem vecas ziņas. Tieši tāpēc, lai mudinātu cilvēkus dalīties ar jaunāko un aktuālāko saturu, Facebook drīzumā pievienos funkciju, kas automātiski informēs lietotāju par to, ja ieraksts, ar kuru tas vēlas dalīties, ir vairāk nekā 90 dienas vecs.

    Facebook sadaļu “Feed and Stories” viceprezidents Džons Hedžmens norādījis, ka pēdējo mēnešu laikā veiktie pētījumi iekš Facebook atklājuši, ka ierakstu publicēšanas laiks ir svarīgs konteksta elements, kas palīdz lietotājam izlemt, ko lasīt, kam uzticēties un vai šos rakstus kopīgot. Tomēr vienmēr atrodas lietotāji, kas pamanās dalīties arī ar mūžsenām ziņām, maldinot citus lietotājus par ieraksta un pašas tēmas aktualitāti.

    Reklāma

    Šī jaunā Facebook funkcija balstās uz ziņu verifikācijas rīkiem, kurus sociālais medijs ieviesa 2018. gadā. Tie, piemēram, sniedz informāciju par ziņas autoru, lai palīdzētu cilvēkiem novērtēt, kuri ieraksti vispār ir lasīšanas vērti.  Būtiski, ka Facebook arī  nav vienīgā platforma, kas mudina cilvēkus rūpīgāk apsvērt, ko viņi kopīgo. Jūnija sākumā Twitter sāka testēt aplikāciju Android ierīcēs, kur lietotājiem piedāvāts vispirms izlasīt pašu rakstu un tikai pēc tam to kopīgot.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    spriidiic
    27.06.2020 19:31

    Tikai ,,informēs,, . Patiesībā notiek mēģinājums pievienot OUT OF DATE birku informācijai .

    Reklāma