Reklāma

Facebook mudinās lietotājus nedalīties ar vecām ziņām

Jaunākie raksti

Samsung jau atkal lielas problēmas ar akumulatoriem (video)

Nu ko - jau atkal teju neskaitāmais dublis ar Samsung un akumulatoru problēmām. Viss aizsākās it kā ar Samsung...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #480 (29.09.2022)

29. septembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šodien ciemos Mikus no Bites. Kā klausīties Star FM...

Latvijā darbību uzsāks automašīnu abonēšanas platforma MyBee

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā. MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus...

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav...

“Sadales tīkls” augustā saņēmis rekordlielu elektrostacijas pieslēgšanas pieteikumu skaitu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" augustā no klientiem saņēmusi 214 pieteikumus elektrostacijas pieslēgšanai, kas ir rekordliels apjoms....

Nereti Facebook ziņu plūsmā nākas redzēt svaigi kopīgotus ierakstus, kas patiesībā var būt pat gadiem vecas ziņas. Tieši tāpēc, lai mudinātu cilvēkus dalīties ar jaunāko un aktuālāko saturu, Facebook drīzumā pievienos funkciju, kas automātiski informēs lietotāju par to, ja ieraksts, ar kuru tas vēlas dalīties, ir vairāk nekā 90 dienas vecs.

Facebook sadaļu “Feed and Stories” viceprezidents Džons Hedžmens norādījis, ka pēdējo mēnešu laikā veiktie pētījumi iekš Facebook atklājuši, ka ierakstu publicēšanas laiks ir svarīgs konteksta elements, kas palīdz lietotājam izlemt, ko lasīt, kam uzticēties un vai šos rakstus kopīgot. Tomēr vienmēr atrodas lietotāji, kas pamanās dalīties arī ar mūžsenām ziņām, maldinot citus lietotājus par ieraksta un pašas tēmas aktualitāti.

Šī jaunā Facebook funkcija balstās uz ziņu verifikācijas rīkiem, kurus sociālais medijs ieviesa 2018. gadā. Tie, piemēram, sniedz informāciju par ziņas autoru, lai palīdzētu cilvēkiem novērtēt, kuri ieraksti vispār ir lasīšanas vērti.  Būtiski, ka Facebook arī  nav vienīgā platforma, kas mudina cilvēkus rūpīgāk apsvērt, ko viņi kopīgo. Jūnija sākumā Twitter sāka testēt aplikāciju Android ierīcēs, kur lietotājiem piedāvāts vispirms izlasīt pašu rakstu un tikai pēc tam to kopīgot.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
spriidiic
27.06.2020 19:31

Tikai ,,informēs,, . Patiesībā notiek mēģinājums pievienot OUT OF DATE birku informācijai .

Reklāma