“Volkswagen” koncerns piegādājis pirmos 150 “ID.3” elektromobiļus saviem darbiniekiem, lai viņi veiktu mašīnas izmēģinājumus, pirms septembrī sākas auto piegādes klientiem. Vācu autoražotājs savā paziņojumā norāda, ka vairāku nedēļu laikā mašīnas tiks izmēģinātas ikdienas apstākļos. Iegūtie dati tiks analizēti, lai izprastu “ID.3” braukšanas īpatnības.
“Volkswagen” jaunās paaudzes elektromobiļa piegādes gan ievērojami aizkavējušās. Kompānija jau iepriekš bija saražojusi tūkstošiem “ID.3” mašīnu, taču vēlāk noskaidrojās, ka tās skārušas programmatūras kļūmes, tāpēc kompānijai tās vispirms bija jānovērš. Arī šī testu programma, kuras rezultātā ražotājs iegūs informāciju par tūkstošiem nobraukto kilometru, ļaus nogludināt jebkādas atlikušās “ID.3” problēmas.
Ja viss noritēs raiti, “ID.3” rudenī vajadzētu nonākt arī Latvijā.
Padodiet tik šurp kādu ID.3 izmēģināšanai. Labprāt pastāstīšu kā bija aizbraukt uz laukiem un atpakaļ ar 50 kW uzlādi max Cēsīs. Un cik ātri nonīkst baterija, 3 dienas stāvot pagalmā bez braukšanas.
Tu esi viltnieks – ar skrūvjgriezi gribi pievilkt uzgriežņus. Šai vajadzībai tev būtu jāpērk modelis ar lielāko bateriju, cik tur bija, ap 80 kWh
Vnk mēģinu čītot sistēmu, kurā man pat ID.3 modelis ar mazāko bateriiju īsti nespīd.
Tur tikai 4 sēdvietas diemžēl.