Apple App Store savulaik bija revolucionārs izgudrojums, kurš izmainīja viedtālruņu lietošanas pasauli un radīja jaunu biznesa virzienu, ar kura palīdzību šobrīd 10 populārākās mobilās spēles vien apgroza 13 miljonus dolārus dienā.

Cilvēki mīl pabakstīt telefonu kādā brīvā brīdī, un kāpēc gan to nedarīt ar kādu interesantu spēli, kur topā dominē šaušanas tipa un dažādu uzdevumu risināšanas spēles. Tālāk apkopoti dati par 10 ienesīgākajām spēlēm, balstoties uz datiem līdz 2020. gada jūnijam:

Reklāma
  1. Fortnite – 2,75 miljoni USD;
  2. Roblox – 2,40 miljoni USD;
  3. Pokemon Go – 1,86 miljoni USD;
  4. Coin Master – 1.80 miljoni USD;
  5. Candy Crush Saga (joprojām…) – 1,42 miljoni USD;
  6. Clash of Clans – 0,94 miljoni USD;
  7. Gardenscapes (šo esmu atskatījies kā reklāmu Duolingo lietotnē) – 0,84 miljoni USD;
  8. COD: Mobile – 0,69 miljoni USD;
  9. Homescapes – 0,35 miljoni USD;
  10. Toon Blast – 0,24 miljoni USD;

Šie skaitļi tikai norāda un apstiprina to, ka mobiļo spēļu industrija zeļ un plaukst, kā arī speciālās reklāmas, kuras noskatoties var iegūt papildus dzīvību, naudu un kādus punktus, lai kaut ko iegādātos, šobrīd ir viens no digitālā mārketinga populārākajiem kanāliem. Tajos vieni iztērē lielu naudu par savu reklāma, bet citi nopelna. Kā jau minēju, ka šo Gardenscapes ļoti bieži redzu Duolingo lietotnē, lai iegūtu papildus dzīvību. Mani personīgi pārsteidz, ka Candy Crush Saga joprojām ir topā, jo tās uzvaras gājienu atceros vēl tālajā 2012. – 2013. gadā.

Interesanti, ka Fortnite ir tikai 10. vietā pēc dienas lejupielāžu daudzuma ar 15 728 reizēm, kamēr 1. vietā ir Roblox ar 21 034 reizēm. Candy Crush arī šeit ir topa 6. vietā ar 19 139 lejupielādēm dienā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Rūdolfs Rancāns

Žēl, ka mūsdienās vairs nav spēles uz telefoniem.. tikai lohotroni.