Reklāma

Tesla kļūst par vērtīgāko pasaules autoražotāju

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Tesla pēc jaunākajiem akciju tirgus datiem kļuvusi par vērtīgāko auto kompāniju, sasniedzot 1000 USD robežu par vienu akciju, kas ir kompānijas rekords.

Tesla ir spējusi vērtības ziņā pārspēt tādus senus auto brendus kā Volkswagen, BMW un Toyota. Kompānijas tirgus vērtība šobrīd sasniedz 184,85 miljardus USD, kamēr otrajā vietā esošā Toyota seko ar 178,89 miljardiem USD, bet tad VW ar nieka 85,80 miljardiem. Zinot Teslas mainīgās sekmes, Īlona Maska izteikumus publiskajā telpā, kā arī salīdzinoši īso kompānijas vēsturi, šis uzskatāms par nozīmīgu faktu un sasniegumu.

Tāpat Tesla nav tikai autoražotājs, jo tā piedāvā savus pakalpojumus saistītus ar elektroenerģiju, kā arī to principā var dēvēt par tehnoloģiju kompāniju, tāpēc ne visos aspektos to viennozīmīgi varētu likt viens pret vienu ar klasiskajām autokompānijām. Protams, lielāko ienākumu daļu tāpat sastāda automašīnu pārdošana, jāpiezīmē, ka šāds sasniegums saistīts ar gandrīz visu konkurentu vērtības krišanos šajā laikā.

Apskatot 25 vērtīgākās auto kompānijas, vairāk nekā puse jau šobrīd nāk no Āzijas puses kā Ķīnas un Japānas, bet tad seko Eiropas un Amerikas kompānijas.

Starp citu, mūsu 1000km elektroauto testu projekta ietvaros šajā nedēļas nogalē testēsim Tesla Model 3 (Long Range). Pieseko Instagram kontam, lai sestdien sekotu līdzi braucienam un pēc tā pilnais iespaidu video un atziņu raksts būs lasāms tepat Kursorā.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Drusku atgādina dot com straujo uzplaukumu .

Kā Tesla var būt vērtīgākais auto ražotājs ja visi braukā ar citu zīmolu automašīnām?

Ja vien jautājums nav retorisks, tad uzņēmuma vērtību (tirgus kapitalizāciju) nerēķina tikai no pārdoto preču skaita.
 
Kādreiz ar visi staigāja ar Nokijām ..

Vai tad kad staigājam ar Nokijām, tad bija kāds vērtīgāks telefona uzņēmums?
Kurš gan to atcerās ! :D
 

Ok. liekas es sapratu. Teslai akcija cena ir vislielākā? Bet uzņēmuma kopējā vertība ir 20 reižu mazāka par VW.

Tesla vērtība ir tika augsta, cik augsta ir investoru ticība Īlona tvītiem! :)
Ja kaut vienā brīdī šī ticība sašķobīsies, Tesla tik pat ātri var kļūt par nevērtīgāko auto ražotāju!
 

Reklāma
Reklāma