web analytics

TikTok bērnu vidū kļuvis tikpat populārs kā Youtube

Jaunākie raksti

Biznesa nepārtrauktības plāns: Kas jāzina uzņēmējiem?

Jau vairāk nekā gadu pasaule dzīvo līdz šim nepieredzētos apstākļos, un Covid-19 pandēmija ir ietekmējusi arī uzņēmējdarbību. 2020. gadā...

Ar ko īpaša ir videospēle “Valheim” un kāpēc tā kļuvusi tik populāra?

Es neteiktu, ka esmu kvēlākā videospēļu fane un ka šādi visbiežāk pavadu savu brīvo laiku. Tomēr reiz pa reizei...

OnePlus un Hasselblad uzsāk ilgtermiņa sadarbību, lai izstrādātu nākamās paaudzes flagmaņu viedtālruņu kameras

Globālais tehnoloģiju zīmols OnePlus šodien oficiāli paziņojis par trīs gadu sadarbību ar leģendāro kameru ražotāju Hasselblad, lai kopīgi izstrādātu...

“Ford F-150” jau pēc dažiem tūkstošiem kilometru ir problēmas ar rūsu auto apakšā

Rūsa nav patīkama lieta, to nevēlamies ieraudzīt nevienai mašīnai, taču tā ar laiku neizbēgami parādīsies, ja dzīvojat teritorijās, kurās...

Kompānijai “Tesla” ir sava sociālā platforma

Ja vēlies uzzināt visu par un ap "Tesla", bez Īlona Maska regulārajiem tvītiem tagad ir pieejama jauna sociālā platforma...

Jauns pētījums par lietotņu izmantošanu un paradumiem bērnu vidū norāda uz nopietniem YouTube dominēšanas draudiem. Tendence liecina, ka ​​bērni tagad sadala laiku starp Google tiešsaistes video platformu un citām lietotnēm, piemēram, TikTok, Netflix, un mobilajām spēlēm. Bērni vecumā no četriem līdz 15 gadiem šobrīd pavada vidēji 85 minūtes dienā, skatoties YouTube videoklipus, kamēr TikTok vidēji lietots 80 minūtes dienā.

YouTube, kas nav pārsteidzoši, joprojām ir viena no visbiežāk izmantotajām lietotnēm bērnu vidū. Pētījumā atklāts, ka to izmanto 69% bērnu ASV, 74% – Lielbritānijā un 88% bērnu Spānijā. Ironiski, ka aplikāciju YouTube Kids izmanto tikai 7% bērnu ASV, 10% – Lielbritānijā. Spānijā, kā izrādās, tāda vispār netiek lietota.

Avots: Qustodio

Vienlaikus Youtube pa pēdām strauji seko TikTok, kas bērnu atzinību ieguva jau 2019. gadā, taču 2020. gadā šīs video koplietošanas aplikācijas lietotāju skaits audzis par 200%. No 2019. gada maija līdz 2020. gada februārim vidējais minūšu skaits dienā, ko bērni pavadīja TikTok, ASV palielinājās par 116%, sasniedzot 82 minūtes, Lielbritānijā pieaudzis par 97%, sasniedzot 69 minūtes, un Spānijā palielinājās par 150%, sasniedzot apaļu stundu.

Avots: Qustodio

Pētījumam nepieciešamos datus kopumā sniegušas 60 000 ģimenes ar bērniem vecumā no četriem līdz 15 gadiem ASV, Lielbritānijā un Spānijā. Lai arī iegūtie rezultāti neatspoguļo globālās tendences, tomēr vērš uzmanību uz dažādu aplikāciju lietošanas paradumu maiņu bērnu vidū. Pētījums aptver bērnu tiešsaistes paradumus no 2019. gada februāra līdz 2020. gada aprīlim, ņemot vērā COVID-19 krīzi, un ir īpaši vērsts uz četrām galvenajām mobilo aplikāciju kategorijām: tiešsaistes video, sociālie mediji, videospēles un izglītība.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kaspars Baradach

Tas ir bezgala skumji, ka statistiski mazs bērns pusotru stundu dienā iznieko uz visādas drazas skatīšanos.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: