Izvērtējot tirgus tendences un klientu vēlmes, tehnoloģiju un izklaides uzņēmums Tet paplašina savu darbību tehnikas mazumtirdzniecībā, ienākot arī sadzīves tehnikas segmentā. Jau no šodienas Tet veikalos ir iespējams iegādāties ne tikai datortehniku, viedierīces, televizorus un audio tehniku kā līdz šim, bet e-veikalā arī sadzīves tehniku: ledusskapjus, tvaika nosūcējus, veļas mazgājamās mašīnas, plīts virsmas, cepeškrāsnis, mikroviļņu krāsnis, putekļu sūcējus un trauku mazgājamās mašīnas.
“Tet interneta veikals jau šobrīd ir viens no līderiem tehnikas tiešsaistes tirdzniecībā, iekļūstot TOP5 starp iecienītākajiem e-veikaliem, un pat TOP3 esošo klientu vidū. Apzinot iedzīvotāju vajadzības, secinājām, ka Tet klienti pastiprināti izrāda interesi mūsu veikalos iegādāties arī sadzīves tehniku, tādējādi norēķinoties par vairākiem pakalpojumiem vienlaikus. Tā kā piedāvājam arī elektroenerģijas pakalpojumu, turklāt sadzīves tehnika kļūst arvien “gudrāka”, piemēram, sadarbojoties ar citām ierīcēm un lietotnēm, šis uzņēmumam ir likumsakarīgs pakalpojumu attīstības solis,” stāsta Tet valdes loceklis un komercdirektors Gusts Muzikants. “Klientu aptaujas liecina, ka 60% patērētāju sadzīves tehniku iegādājas interneta veikalos, pievēršot uzmanību pieejamajiem zīmoliem, kvalitātei, dizainam un iespējai iegādāties produktu uz nomaksu, tādēļ šie būs galvenie kritēriji pieejamajam produktu klāstam,” viņš turpina.
Saskaņā ar GFK 2019. gada globālo sadzīves tehnikas tirgus pētījumu, gandrīz puse no aptaujātajiem (46%) atzīst, ka ir gatavi maksāt par produktu, kas spēs vienkāršot viņu sadzīvi, un vairāk nekā 35% nopērk jaunāku sadzīves tehniku, jo esošā produkta veiktspēja vairs neapmierina. Klients lielākoties vēlas veikt darījumu “šeit, tagad un uz saviem nosacījumiem”, proti novērtē ātru un precīzu pasūtījuma noformēšanu tiešsaistē, skaidrus piegādes nosacījumus, iespējas iegādāties preci gan nomaksā, gan norēķinoties uzreiz.
Savukārt atsaucoties uz ražotāju novērojumiem, var secināt, ka galvenie sadzīves tehnikas attīstības virzieni šobrīd ir darbību automatizācija, daudzfunkcionalitāte un attālināta vadība ar lietotnes palīdzību. “Tet piedāvās tehniku no oficiālajiem ražotājiem un to pārstāvjiem, kā arī esošajiem klientiem – nomaksas iespējas tāpat kā citām e-veikala precēm. Klientu ērtībai būs pieejama arī piegāde un uznešana, kas ir īpaši aktuāli smagai sadzīves tehnikai kā ledusskapji, veļas un trauku mazgājamās mašīnas,” piebilst G.Muzikants.
Tet e-veikala klientiem būs pieejami modeļi no pasaules lielākajiem sadzīves tehnikas ražotājiem – Electrolux, AEG, Bosch, Samsung un LG.
Pilnīgs murgs, gaidām ziņas, kad šis smieklīgi vadītais kantoris Lattelecom (TET-PUK) tirgos kartupeļus :D
Pametu šo kretīniski vadīto “TET-PUK” jau kādu laiku atpakaļ …
Bet makaronus? Vai tos ņemsi no T2 vai Bites?
Šogad aizgāju no TET/Lattelecom-a pēc 30+ gadiem viņu pakalpojumu izmantošanas: janvārī aizgājā mūžībā mana dārga māmiņa, un par to TET pieprasīja maksāt vairāk par internetu, kuru izmantoju tikai es (“līgumu vajag pārreģistrēt, un par “jaunu” (ar tādiem pašiem parametriem!) būs jāmaksā dārgāk”).
Aizgāju pie konkurenta, un tagad maksāju par 3 eiro mēnesī mazāk un par
ātrāku internetu!
Kas interesanti: neviens no TET darbiniekiem pat nepiezvanīja par aizējošo no viņiem klientu ar 30+ gadiem stāža: uzreiz momentāni tikai atsūtīja instrukcijas, kā es varu nodot modemu caur pakomātu…
Ne jau tāpēc, ka man žēl bija maksāt nedaudz vairāk, bet tā vēlme lielam koncernam nopelnīt +1,5 eiro mēnesī sakarā ar to, kā aizgāja debesīs tavs tuvs radinieks, ir vienkārši pretīga.
Tagad arī viņu elektrības piedāvājumu noraidīju, kaut tas bija izdevīgāks par Latvenergo. Un protams, nekādas preces no viņu veikala pat par puscenu nepirkšu.
Zaudēja ar to tas TET daudz vairāk, neka gribēja nopelnīt. Bet zaudēja ne tikai manu naudu, bet arī klientu un savu reputāciju, vismaz manās acīs.
Saprotu, ka TET-am nospļauties uz mani, ka klientu,un arī uz šo situāciju, bet tomēr nenoturējos uzrakstīt…
Internets – optika ļoti ok, cena arī.
Katrus 2 gadus gadus noslēdzu terminēto līgumu.
Ir gan besīgi, kad, paejot kārtējiem 2 gadiem, vispirms ir jāuzraksta jautājums – “kur un kā varu nodot jūsu iekārtas” un tad zvana “noturēšanas komandas čalis”, lai piedāvātu konkrētu normālu līgumu nākamajiem 2 gadiem, ja nepametīšu viņus. Protams, pirms tam, TET info stāsta, ka nekādas atlaides nav iespējamas….lol
Ja konkrēti, tad 36 eur vietā bija 16,50, un šobrīd 40 eur vietā 20,50. Kopā ar TV, kuru neskatos. Bet manā miestā ātruma un, galvenais – stabilitātes ziņā TET konkurentu nav.
Iekārtām bez% nomaksa ok, bet nu sākuma cena ir čau….respektīvi, ja ir nauda uzreiz, vai uzķer, piemeŗam, rdveiakls.lv akciju, kur 6 mēneši bez% nomaksa, tad jāizvēlas kāds no tiem.
Jā, tas ļoti labi darbojas, bet jābūt gatavam palikt bez šiem pakalpojumiem, ja kas misējas…
Ir jāiet prom un tad jāizmanto jaunā klienta priekšrocības! :D
Pašu Tet darbinieku ieteikums!
Jap, arī fakts. Ik pa laikam tet ir akcijas, kļūsti par klientu un cipars tad būs ok.
Manispēc viņi var tirgot ko grib,jo tehniku tāpat kā interneta veikali viņi ņem no ELKOR nolikitavas. TET preču pārdošana balstās uz pensionāriem un 36 mēnešu nomaksu, jo pensionāram nolocīt EUR 330 par tv kasti uzreiz nav iespējams! :) Kaut gan tāda pati TV kaste ELKOR interneta veikalā maksā EUR 260. Ja pensionāri mācētu lietot internetu, un nopirkt TV bezporocentu nomaksā turpat ELKOR, tas TET bizness sabruktu diezgan ātri.
HELIO lietošanai vajag dekoderu, par kuru prasa ikmēneša nomas maksu, bet pa lielam ir taču iespēja lietot SHORTCUT, kur nevajag dekoderu. Tomēr TET pamanās pensionāriem ietirgot TV kastes, kas neatbalsta Shortcut, lai penžuks turpina abonēt dekoderi.
Tev neiet internets, gribi piezvanīt un pieteikt bojājumu, lūdzu, tas ir maksas zvans. Kad sazvani operatoru, tas gudri pamācīs, ka varēji pieteikt bojājumu mājas lapā bez maksas. Common, pensionārs zvana, jo neiet internets, kāda mājas lapa!? :)
Info tālrunis ir maksas (kauns un negods šāda mēroga kompānijai 2020.gadā). Bojājumu pieteikšanai ir standarta nr., bet to viņi nereklamē :D
atrast klientu apkalpošanas numuru ir vienkāršāk par vienkāršu, ja proti atvērt viņu mājaslapu, nevajag muļķīgi zviegt.
Tu līdz galam izlasīji? Runa ir par pensionāru, kam neiet internets! Esi mēģinājis atvērt mājas lapu, kad esi oflainā!? :)
un kā pensionārs atradīs info tālruni, un kāpēc tieši to, nevis klientu apkalpošanas? tāpēc man nav īsti saprotama vārds “nereklamē” šajā kontekstā, jo pat līgumā ar tet ir norādīts bezmaksas numurs.
Katrs pensionārs zina numuru 1188: lūdzu “savienojiet ar TET tehnisko dienestu”, lūdzu, paldies! Vieno ar maksas numuru, starpcitu. Maksājam par 1188 un vēl par maksas numuru.
TET lapā arī stāv rakstīts:
Bezmaksas laikam skaitās tas numurs, kas paredzēts zvaniem no ārzemēm, bet tā jau neliek klāt info, ka tas ir bez maksas. Rodas iespaids, ka viss ir par maksu, tāpēc nemaz nedomā zvanīt.