Web Analytics
More
    Reklāma

    Sony un Microsoft apvieno spēkus, lai radītu viedkameru risinājumus biznesa klientiem

    Jaunākie raksti

    “Sony Semiconductor Solutions” (Sony) un “Microsoft Corporation” (Microsoft) paziņojuši par sadarbību, lai video analītikas risinājumi kļūtu pieejamāki abu uzņēmumu klientiem, sekmējot viņu biznesa rezultātu sasniegšanu. Sadarbības pamatā ir ideja radīt tādu risinājumu, kas atvieglotu piekļuvi un izvietošanu ar AI darbināmām viedajām kamerām un video analītikai.

    Rezultātā Microsoft Azure AI iespējas tiks iestrādātas Sony viedajā sensorā IMX500, kas no viedo kameru un citu ierīču attēliem iegūst noderīgu informāciju. Sony izveidos arī viedo kameru pārvaldītu lietotni, kuru darbina Azure IoT un Cognitive Services, papildinot IMX500 sensoru un paplašinot video analītikas iespēju klāstu. Šo divu risinājumu kombinācija apvienos Sony modernākās attēlveidošanas un uztveršanas tehnoloģijas, ieskaitot ātrdarbīgu AI apstrādes unikālo funkcionalitāti, ar Microsoft mākoņdatošanas kompetenci un AI platformu, lai dažādu nozaru klientiem un partneriem būtu jaunas videoanalītikas iespējas.

    Reklāma

    “Apvienojot Sony inovatīvo attēlveidošanas un uztveršanas tehnoloģiju ar Microsoft mākoņa AI pakalpojumiem, video kameru tirgū tiks radīta jaudīga un ērta platforma. Izmantojot šo platformu, mēs ceram sniegt ieguldījumu dažādu nozaru problēmu pārvarēšanā, ”sacīja Terushi Shimizu, “Sony Semiconductor Solutions Corporation” direktors.

    “Video analītika un viedās kameras var sniegt labāku ieskatu un rezultātus biznesā,” sacīja Takeshi Numoto, “Microsoft Corporation” viceprezidents un mārketinga vadītājs. “Izmantojot šo partnerību, mēs apvienojam Microsoft kompetenci AI un analītisko risinājumu nodrošināšanā ar Sony līderību attēlveidošanas sensoru tirgū, palīdzot atklāt jaunas iespējas mūsu savstarpējiem klientiem un partneriem.”

    Video analītika ir kļuvusi par veidu, kā biznesa klienti dažādās nozarēs var atklāt jaunas ieņēmumu gūšanas iespējas, pilnveidot biznesa procesus un risināt problēmas. Piemēram, mazumtirgotāji var izmantot viedās kameras, lai noteiktu, kad atkārtoti uzpildīt produktus plauktā, vai labāk izprast optimālo pieejamo kasieru skaitu atbilstoši rindas garumam. Turpretī ražotājs, iespējams, izmantos viedo kameru, lai reālā laikā identificētu apdraudējumus ražošanas telpā pirms potenciālā negadījuma. Tomēr tradicionāli šādas aplikācijas – kuru pamatā ir datu apkopošana, kas tiek izplatīta starp daudzām viedajām kamerām dažādās vietnēs (piemēram, veikalos, noliktavās un loģistikas centros) – cenšas optimizēt aprēķināto resursu piešķiršanu.

    Lai tiktu galā ar šiem izaicinājumiem, Sony un Microsoft sadarbosies, izveidojot gudrākas, progresīvākas kameras, kuras izmantot uzņēmumu plānošanas procesos, tostarp efektīvākai resursu sadalei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma